Публикувано на: 26 Мар 2008 15:06
i az sled 15k spriah da broia 

jozen написа:Абе момчета,пича с идеята за турбото,се ошашави!Вие туй цифрите за нищо ги нямате....Аз си мислех че турбозирането на една кола ще да е не толкова много скъпо.Все пак ако си купя една колица с турбо(заводско)тя ще ми излезе МНОГО по ефтино от тея цифри дето ги шляпате.Ок,все пак,мога ли на тоя двигател(1.6 бенз,16вент.пълна инжекция)да му сложа едно скромно кулерче(то се е видяло че турбо няма да има(вие ме уплашихте с тея цифри честно)поне от там,някой друго конче да вдигна!?!?!?
При НЕтурбо кола може да се охлади малко въздухът постъпващ през смукателния колектор ако се сложи например Cold Air Intake, с което да се смуче въздух от по-хладно място, а не директно от двигателният отсек (например някъде изпод калниците, или както често виждаме зад фара, при което той се остранява...)"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Когато почнах и аз така си мислех...викам ей турбинка за 200лв, кулерче за 100, мегаскуиртче ще си спретна за 200 кинта и аре...да да ама не....Само керамичния съединител е малко повече, че стандартния изкарва ден два....jozen написа:А....Аз си мислех че турбозирането на една кола ще да е не толкова много скъпо....?
ima hora karat s normalen saedinitel bez problemi, a ko ima, slagat samo po tvard pritiskatelen disk. ako ne se darpash po svetofarite postoianno ne ti triabva keramika.diver написа:Когато почнах и аз така си мислех...викам ей турбинка за 200лв, кулерче за 100, мегаскуиртче ще си спретна за 200 кинта и аре...да да ама не....Само керамичния съединител е малко повече, че стандартния изкарва ден два....jozen написа:А....Аз си мислех че турбозирането на една кола ще да е не толкова много скъпо....?
П.П. Тва с куперчето на атмосверка викам да го забравиш...азбестова лента с един конусен филтър по ще има ефект....сигурно цели 2-3 коня ще извади ;)
То проблема е друг....6 степенната кутия е хуй за качване и сваляне и за тва реших проблема кардинално...А и има керамики без демфер дет са по-тънката, но пък са адски криви за градско каране, та от там и цената скочи....ма това само го дадох кат пример за поредните 500лв....ugabuga написа:ima hora karat s normalen saedinitel bez problemi, a ko ima, slagat samo po tvard pritiskatelen disk. ako ne se darpash po svetofarite postoianno ne ti triabva keramika.diver написа:Когато почнах и аз така си мислех...викам ей турбинка за 200лв, кулерче за 100, мегаскуиртче ще си спретна за 200 кинта и аре...да да ама не....Само керамичния съединител е малко повече, че стандартния изкарва ден два....jozen написа:А....Аз си мислех че турбозирането на една кола ще да е не толкова много скъпо....?
П.П. Тва с куперчето на атмосверка викам да го забравиш...азбестова лента с един конусен филтър по ще има ефект....сигурно цели 2-3 коня ще извади ;)
givoria za do 70-80Nm otgore
Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
jozen написа:Момчета!!!!!!Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
Слагай кулера смело! Ще вдигнеш конете - очевидно ги разбираш нещатаjozen написа:Момчета!!!!!!Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
А ако се комбиниора и с watherinjection, поне +100 коня ще удари biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbad_dog написа:Слагай кулера смело! Ще вдигнеш конете - очевидно ги разбираш нещатаjozen написа:Момчета!!!!!!Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
Само не можах да разбера с какво ще охладиш входяшия въздух сигурно с същия, представям си какво охлаждане ще получиш външна температура 35 градуса (на въздуха) охлаждаме го със същия 35 градусов въздух и воала получаваме перпетум мобиле въздух 0 градуса. Пич ако това са твоите познания по физикаjozen написа:Момчета!!!!!!Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
А това какво ще рече(че не ми е много ясно)на някаква инжекция ми прилича ама...все пак би ли пояснил?А ако се комбиниора и с watherinjection, поне +100 коня ще удари