Страница 2 от 10

Публикувано на: 02 Фев 2008 07:08
от boikovz
Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.

Публикувано на: 05 Фев 2008 14:30
от nnikbg
Относно ръждата. Колата няма и месец

Публикувано на: 05 Фев 2008 15:44
от Petar
4estno da ti kaja 4e pri taia sol deto ia rysiat po pytihtata niama kak dane ryjdiasa othte pove4e 4e lamarinata za gyrnetata ne se obrabotva kakto lamarinata na kupeto

Публикувано на: 05 Фев 2008 21:01
от dap
boikovz написа:Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.

Мисля Турция

Публикувано на: 06 Фев 2008 01:02
от Scott
nnikbg написа:Относно ръждата. Колата няма и месец
Много рехаво покритието отдолу. След някой друг месец може и гредите да ръждясат.

Публикувано на: 06 Фев 2008 06:01
от boikovz
При първа възможност ще проверя как е моята отдолу и ще пиша.

Публикувано на: 06 Фев 2008 14:18
от jim_beam
aве хора,като сте избрали японска марка,сигурно сте чували лафа за идеалната кола:японски мотор,немска каросерия... от дългогодишни наблюдения сигурно ви е известно,че точно това им е слабото място и на тойотите.ще кажете да ама стария рав4,старите карина и корола не ръждясват толкова бързо.верно,но днешните са много точно калкулирани за да слезе цената и поради това покритията са зле.
е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др.значи гледаш да пише hohlraumschutz на него.предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже както виждам хората не си гледат колите както трябва dry.gif .значи има 2 начина,по-лесния е със спрей и дълго маркуче отпред(дават ти го безплатно към спрея в австрия).трябват към 4-5 големи спрея.другия начин е при автобояджия,със специален пистолет и сонда(маркуче),тогава се взимат тези 1л. евро-кутии с веществото с резба,където директно се завива пистолета.
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.верно също,че тук климата е много шибан и солят здраво,но не мисля че ако някой в бг си направи тая грижа за колата ще е грешно.ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.

sorry че стана нещо като навикване от моя страна,но помислете малко по тоя въпрос все пак човек не си купува всяка година кола!


ps:отплеснах се нещо от темата biggrin.gif ,по въпроса за спирачките:не знам дали ауриса има барабани отзад за ръчната,при рава е така.влизат боклуци и почват да шлайфат.решението е просто-както си караш дърпаш плавно ръчната,няколко пъти.така ги обира и шум вече няма,а и барабаните се почистват идеално.аз го правя поне 1-2 пъти в месеца и нямам оплаквания. :thumbsup:

Публикувано на: 06 Фев 2008 14:43
от Petar
Ami moia Avensis e ve 4e na 9 godini i niama nikakva ryjda po kupeto tyk tame ima ryjda po auspuhnite trybi i gyrneta ama tova sa drebni to4ici ima syhto i po oka4vaneto malko no tam nee problen zahtoto 4astite sa ot masivno feliazo . Ina4e zavoda proizvoditel i dava 12 godini protiv ryjda i 3 za lakovoto pokritie .

Публикувано на: 06 Фев 2008 14:51
от pepa_k
Това пише за гаранцията:

"Гаранция срещу перфорация от корозия: 12 години"

Та този проблем с Ауриса не се ли включва в гаранцията.

От сервиза какво казаха за тази ръжда да не би че е НОРМАЛНО!! mad.gif

П.С. Колкото и да е кофти времето и солта по улиците и т.н. все пак колата е на един месец. Със сигурност не е нормално. Може би таки си я е взел. Бахти гадния номер на чисто нова кола mad.gif

Публикувано на: 06 Фев 2008 15:46
от jamie
Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.

Публикувано на: 06 Фев 2008 21:27
от kristian
jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!! :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 06 Фев 2008 23:59
от LEXUS
jim_beam написа: е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др....предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже ........
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.....ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
Jim_beam,ти нов джип ли караш или 20 годишна кола biggrin.gif
Тия упражнения не бих ги правил,все пак имаш 12 години гаранция за корозия! biggrin.gif

Публикувано на: 07 Фев 2008 00:06
от LEXUS
kristian написа: Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Кое е абсурд?! Къде е ръждата.Действително по гърнето има точки ръжда извън заварката,което никак не е похвално,но нищо повече,и аз,и всеки в Тойота ще ти кажат,а и в книжката пише,че измиване и на пода е препоръчително през зимния сезон.Ръждата по гърнето не е нищо сериозно,действително е повече от нормалното,но нищо страшно или абсурдно.Появата на ръжда по скобите е нормално .Скобите за захващане не се обработват специално,те дори да ръждясват не създават никакви проблеми.Която и кола да погледнеш,първо ръждясват държачите на гърнето. smile.gif

Публикувано на: 07 Фев 2008 10:26
от jamie
kristian написа:
jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!! :censored: :censored: :censored:
Aбе не че не съм имал случай и на "ново" гърне на вид - ама като нагазиш в осолена киша - няма спасение бачо. Гърнето се прави от алуминизирана ламарина и ръждясва по заварките. Но няма нищо страшно - и без това над 2 години живот в градско каране е добре дошъл (затова и го наричам консуматив) - изгнива отвътре от конденз. Отвън се вижда ръждата но тя не е проблемна - много преди да пробие гърнето ще е брак (според мен оригиналните карат едно 5-6 години поне).

Изключения са неръждаемите стомани - има и гърнета от такива.

Публикувано на: 07 Фев 2008 11:46
от Petar
A kak moga da poznaia 4e gyrneto mie zaninalo ot vytre kato moeto e ve4e na 9 godini i na vynhen vid nihto mu niama samo po korpusa ima drebni to4ici ryjda i otzade ne bu4i nito puk se 4uva nehto da traka vytre .