Страница 2 от 2

Регулиране на хлабина на клапани посредством шлайфане на повдигачи...

Публикувано на: 14 Дек 2025 01:04
от max-2
Докато бях на бензин, до 230 хиляди горе долу, хлабините бяха по средата на допуска без никакъв реглаж. От газта клапаните потъват и хлабината се намалява. Между 50 и 100 хиляди правя реглаж и забелязах, че процесът на деградация е различен за всеки клапан, изпускателни и впусквателни деградират, по време на първия реглаж купих много пулове, защото всички бяха с еднакъв размер заради прословутото японско качество, нямаше как да разменям. Когато колата върви прекалено, значи клапаните са под допустимата хлабина. Стигал съм до 5 стотни на няколко клапана, другите малко повече.