Регулиране на хлабина на клапани посредством шлайфане на повдигачи...

Аватар
max-2
Мнения: 2178
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 52 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Регулиране на хлабина на клапани посредством шлайфане на повдигачи...

Мнение от max-2 » 14 Дек 2025 01:04

Докато бях на бензин, до 230 хиляди горе долу, хлабините бяха по средата на допуска без никакъв реглаж. От газта клапаните потъват и хлабината се намалява. Между 50 и 100 хиляди правя реглаж и забелязах, че процесът на деградация е различен за всеки клапан, изпускателни и впусквателни деградират, по време на първия реглаж купих много пулове, защото всички бяха с еднакъв размер заради прословутото японско качество, нямаше как да разменям. Когато колата върви прекалено, значи клапаните са под допустимата хлабина. Стигал съм до 5 стотни на няколко клапана, другите малко повече.
Carina E 4AFE LB 1992

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта