Camry XV80 - Обща тема
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28 Сеп 2024 22:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Служебно Камри
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Camry XV80 - Обща тема
Не вярвам да вкарат по-мощен вариант. Ще е удар по Лексус. И на мен ми липсва 4х4, но реално 225кс на предно са 260 със загубите на двойното. Рав-ки даже и не заглеждам. Не съм фен на SUV, а и имам БМВ Х1 в семейството. за мен освен да кача на някой бордюр не виждам друго предназначение. За останалото има истински офроуд машини.
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 194 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Абе, колкото и Камри е удър по Lexus ES. И двете коли си имат целевата аудитория и клиенти
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18 Мар 2025 13:53
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Преди няколко дни поръчах ново Камри. На мен ми трябва "кротка" и удобна кола, и тази версия изглежда е именно това, така че....чакаме.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28 Сеп 2024 22:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Служебно Камри
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Camry XV80 - Обща тема
Кротка е само направо. По завоите си е направо 'дива', защото не знае накъде да хване. Яко недозавиване и не става за по-агресивно каране.
От към удобство и икономия си е удар в десятката.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 18 Мар 2025 13:53
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Като начинаещ шофьор и дума не може да става за агресивно каране от моя страна. Но също като начинаещ, трябва ли да се притеснявам много за това недозавиване? Този момент май във всички ревюта го споменават, но мислех, че за феновете на спортното шофиране се отнася само.Impress_me написа: ↑11 Юни 2025 15:57 Кротка е само направо. По завоите си е направо 'дива', защото не знае накъде да хване. Яко недозавиване и не става за по-агресивно каране.
От към удобство и икономия си е удар в десятката.
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 194 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Ами внимавай в завой с подаването на газ, особено на мокро. И с бързото влизане в завой като цяло. Това е. Просто като цяло е с разпределение на теглото 58,7:41,3 в полза на предната ос (според нета), което е далеч от оптималното 50:50. Което е леко жалко, защото иначе щеше със сигурност да е по-стабилна
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28 Сеп 2024 22:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Служебно Камри
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Camry XV80 - Обща тема
Не знам как шофираш, но аз го усещам само когато я натиска повече и то по планински пътища. В 99% от времето е супер.
- max-2
- Мнения: 2128
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 44 пъти
- Получена благодарност: 122 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Ето едно сравнение на "недозавиващото" камри от предпоследния модел.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 194 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Много добро представяне, само с едно уточнение. Този тест е БЕЗ подаване на газ, тук просто ги пускат с определената скорост през слалома и като за това Камри се представя наистина не зле. Проблем е по-скоро при агресивно каране по път със завои и подаване на газ в завой, тогава се усеща много явно сравнително високият въртящ момент на хибрида върху предницата и колата наистина недозавива. И много явно се усеща разликата с моя Лексус, например, който е на задно с 50-50 тегло преден-заден мост. Особено на мокро. При мен недозавиване реално няма. Има, ако много де постарая, леко презавиване на задницата, която ESP-то моментално коригира и колата завива като по релси. Прoсто това се крие в естеството на предаването (дали е задно или предно)
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28 Сеп 2024 22:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Служебно Камри
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Camry XV80 - Обща тема
Аз от Е-класа W213 All-Terrain слязох на Камри. Двете коли са толкова различни, че нямат нищо общо. Мерцедеса е като на релси в сравнение с Камрито. Обаче беше 4х4. Идеята ми беше, че теста трябва да се направи с коли в съшия клас и ниша - Супърб, Инсигния, Талисман.
- max-2
- Мнения: 2128
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 44 пъти
- Получена благодарност: 122 пъти
Camry XV80 - Обща тема
За завиване с максимума на колата трябва да се процедира различно при задно, предно или 4х4.
С едни и същи изградени навици не става.
Камрито изглежда че не върви, защото в плавно и няма ритник в гърба, но не е толкова зле, колкото е усещането. Същото е и със завиването.
С едни и същи изградени навици не става.
Камрито изглежда че не върви, защото в плавно и няма ритник в гърба, но не е толкова зле, колкото е усещането. Същото е и със завиването.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 5841
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 193 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Освен навиците, много по-важен е процеса. Едно е когато натоварването в петното на контакт на предните колела е само от отклонението в посоката на движение, друго - когато към него се добави и теглителната сила към предни колела. Променя се и самата деформация на гумата. И при автомобил с "предно" - дали е желателно "разпределение на масата" 50:50 между мостовете. При такова разпределение в завоите може да "печели", но ще губи в ускорението. Сцеплението зависи от натиска, а тези колела в завой, освен да отклонят автомобила по направление, трябва да реализират и теглителната сила - нуждаят се от това допълнително сцепление, така че и в завой, не им е излишно това допълнително преразпределение на масата на автомобила, макар че може да се компенсира липсата му в завой до някъде от шофьора.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28 Сеп 2024 22:36
- Местоположение: София
- Автомобил: Служебно Камри
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Camry XV80 - Обща тема
Дават му 7сек/100км/ч. И реално си се мести доста добре. Изключвам усещането на ЦВТ-то, но няма пълно щастие.
-
- Мнения: 5841
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 193 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Седем секунди - едва ли. Дано пуснат камри с плъгин системата, че королата я скопиха, поне това да остане, като избор на нещо малко по-мощно, което не е сув. (Все пак бих предпочел по-мощна хибридна корола, но май компактния клас все още е по-конкурентен и бърка продажбите на компактните им сув модели и приус.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 81 пъти
Camry XV80 - Обща тема
Гледам, че пишат на сайта на Тойота, 7.2 секунди до 100 км/ч. Това ако е слаба динамика, явно аз нещо съм сбъркан… или повечето сте расли в Порш-ове, или в някоя ес класа минимум 500. Единствено, по мое скромно мнение, недостатък е, че е само на предно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта