Тоя феномен " крив" диск го има в митологиятя .Само ,че никой не обяснява как се измята чугун 25 мм
 .Лош ,неправилен монтаж води до неравнометно износване да диска и накладките то създава вибрации.
 .Лош ,неправилен монтаж води до неравнометно износване да диска и накладките то създава вибрации. .Лош ,неправилен монтаж води до неравнометно износване да диска и накладките то създава вибрации.
 .Лош ,неправилен монтаж води до неравнометно износване да диска и накладките то създава вибрации. , знам как бият криви дискове, според мен проблемите не са в диска, ще сменям ред по ред и ще хвърчат едни излишни $, но искам тоя проблем да го махна.
 , знам как бият криви дискове, според мен проблемите не са в диска, ще сменям ред по ред и ще хвърчат едни излишни $, но искам тоя проблем да го махна.



 Има фирми предлагат опция да дадеш стар апарат ,а те ти продават оригинален рециклиран с гаранция .Не им се занимава  на мастерите щото отнема доста време и е пипкава работа.Преди години има проблеми със задни апарати на Реното ,няква луксозна модификация беше с 1.8 моно но пък с металик-хамелон боя ,шибедах ,задни дискови спирачки .Моите беха лоши и търсих от морга ,бая ровене падна докато намеря кола ,която не беха свалени .Човека излезе съвестен и коректен и ми ги прати с прясно отрезани маркучлета и апарата беше пълен с течност .Така 5-6 години я карах и грижи не съм имал ,отиде в Метарекс с идеален ДВГ и спирачки . Та опцията морга съществува в твоя случай ,но само ако наистина апарата е проблема .Докато не се диагностицира нема нужда да търсиш балтон за копчето ти .
  Има фирми предлагат опция да дадеш стар апарат ,а те ти продават оригинален рециклиран с гаранция .Не им се занимава  на мастерите щото отнема доста време и е пипкава работа.Преди години има проблеми със задни апарати на Реното ,няква луксозна модификация беше с 1.8 моно но пък с металик-хамелон боя ,шибедах ,задни дискови спирачки .Моите беха лоши и търсих от морга ,бая ровене падна докато намеря кола ,която не беха свалени .Човека излезе съвестен и коректен и ми ги прати с прясно отрезани маркучлета и апарата беше пълен с течност .Така 5-6 години я карах и грижи не съм имал ,отиде в Метарекс с идеален ДВГ и спирачки . Та опцията морга съществува в твоя случай ,но само ако наистина апарата е проблема .Докато не се диагностицира нема нужда да търсиш балтон за копчето ти . Винаги търси и второ мнение ,все пак става дума за спирачки и сериозни суми .Много мастери предпочитат ситуацията plug and play ,сменят без да търсят коренът на проблема .Ясно е ,че всеки си цени трудът и времето но когато иде реч за спирачна система трябва да се подхожда много задълбочено и отговорно .Не случайно маса доставчици на авточасти отказват да покриват гаранция по дефектна стока когато е монтирана в гаража на Бат Гошо ,а той е с 8-ми клас и няма де юре право нищо освен да ти измие колата .Може да е много добър механик ,но е извън закона и правилата за сервизна дейност.
 Винаги търси и второ мнение ,все пак става дума за спирачки и сериозни суми .Много мастери предпочитат ситуацията plug and play ,сменят без да търсят коренът на проблема .Ясно е ,че всеки си цени трудът и времето но когато иде реч за спирачна система трябва да се подхожда много задълбочено и отговорно .Не случайно маса доставчици на авточасти отказват да покриват гаранция по дефектна стока когато е монтирана в гаража на Бат Гошо ,а той е с 8-ми клас и няма де юре право нищо освен да ти измие колата .Може да е много добър механик ,но е извън закона и правилата за сервизна дейност.Обикновено на две смени на накладки се сменява диска(за предните), но зависи и как използваш спирачките. Виж какъв е размера(дебелина) на нов диск и премери твоя - не знам за Тойота, но има марки където допуска е 1 мм.
Проблема е отпреди смяната на течността, няма ищо общо с нея, няма промяна в симптомите преди и след смяната и.zorbata написа: ↑06 Яну 2025 18:02Обикновено на две смени на накладки се сменява диска(за предните), но зависи и как използваш спирачките. Виж какъв е размера(дебелина) на нов диск и премери твоя - не знам за Тойота, но има марки където допуска е 1 мм.
Възможно е при смяната на течността някакъв "боклук" от системата да е останал в сп. апарат и да ти създава проблема със задържането.
Не, този майстор при който сменях беше много посредствен и трябваше и да му вися на главата.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта