Защото колегите по-горе говориха за зануляването на трипа и за 'малкия' 12V акумулатор, който поддържа статичните консуматори (аларми, памети на радио и табло и т.н.) докато не е стартирана хибридната система...
Вие вероятно говорите за голямата батерия, която е скъпа и съответно - се измерва внимателно преди покупка на автомобила...
Също така споменавате, че след шофиране 'се е вдигнала с поне 3 чертички', което отново означава, че не сте се поинтересували как точно работи тази система... След 15-20минути шофиране е напълно вероятно и батерията да спадне с няколко чертички според маршрута и т.н. и т.н. Колата от тези години винаги ще работи на бензин първите няколко минути за да си загрее ДВГ... Но както казаха колегите - всички тези 'ноовооткрития' сме ги обсъждали надълго и широко в темите за хибридите
 Моля отделете малко време за да не се налага да заключваме темата поради това, че въпросите са обсъждани (многократно)..
 Моля отделете малко време за да не се налага да заключваме темата поради това, че въпросите са обсъждани (многократно)..

 Ако батерията е поостаряла ще пречи на желанията ти...
 Ако батерията е поостаряла ще пречи на желанията ти...





