Corolla E12 1.4 1ND-TV D4D 2007 - Лек шум в турбина ?
- BOz
- Мнения: 4640
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Лек шум в турбина.
Спокойно бе, хора. Защо веднага се хванахте за турбината. Масло може да хвърля от толкова много места, а колегата просто да е "посрещнал" друг проблем.
			
									
						Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->
						
Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- 
				gena_bs
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 443 пъти
- Получена благодарност: 106 пъти
Лек шум в турбина.
По-скоро са му го "посрещнали" след "качествен" ремонт.
И са му създали още по-лоши, вследствие на маслено гладуване на двигателя.
			
									
						И са му създали още по-лоши, вследствие на маслено гладуване на двигателя.
- 
				longoza
- Мнения: 69
- Регистриран на: 03 Юни 2016 09:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Лек шум в турбина.
Днес един приятел ме дръпна и им я оставих. След обяд ми се обадиха,че е готова.  Скъсан уплътнител на маслен филтър било. Малко странно ми се струва. Тепърва ще видим дали този 1 км. на червена лампа за масло не е направил други бели.
			
									
						- 
				longoza
- Мнения: 69
- Регистриран на: 03 Юни 2016 09:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Лек шум в турбина.
Последното обяснение е че предния майстор, който ми сменял маслото не махнал стария гумен пръстен на малсения филтър, а завил новия върху него. Та се скъсал от старост и оттам текло масло под налягане. Сега смениха маслото и филтрите. Гледам на фактурата всичко като цени е умножено по две. Слава богу засега колата се държи добре. Да се надяваме,че не се е прецакало нещо.
			
									
						- BOz
- Мнения: 4640
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Лек шум в турбина.
Не е странно. Когато се появи силен теч от двигателя, по време на шофиране целия теч (пръски) се завихрят и се лепят върху задницата. Предположението за ауспуха от потребителя просто е грешно, защото това е "логичното", което стои от задната страна на колата и е лесно да бъде вкарано в логичното "заключение", от къде се е появило това масло на задния капак.
Затова споделих, че набързо се обвиняват предишни ремонти, което в описаната ситуация изглеждаше да е нещо друго.

Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->
						
Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост





