LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Ти функционално неграмотен ли си,че трябва да ти обяснявам едно и също в поне 3 мнения?
С този тон там на овцете, където работиш. За последен път ти пояснявам, пък както искаш така ме разбирай, или ако искаш ме разбирай:
- разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал. няма значение и дали калниците са пластмасови - въпросния Меган е една от най-добре защитаващата пътниците си кола в своя клас
.
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Тези наченки на ръжда са все по носачи и места,които не са експлоатационно проблемни.
Тук ми казваш, че носачите не са експлоатационно проблемни,пак да питам носачите??????????????????????? Тези наченки на 10 годишен автомобил с претенциите за СУВ и каран само по качествен асфалт не би трябвало въобще да бъдат повод за коментар (демек да ги няма).
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Тойота на 18 години ръждясала много рядко може да се види
Чудя се в Бг ли живееш или некъде в Шри Ланка или Индонезия или ЮАР?
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Именно, щом всички производители правят така баничарките, които се отварят и затварят по 30 пъти на ден, значи не е конструктивно недомислие,а просто на теб не ти харесва и това е твое мнение, проблем или фиксация,а не конструктивна недомислица.
На малоумен ли се правиш или си такъв????????????????? Баничарките, които си качил драги ми замъглен от Тойота фен-е , вратите им се отварят, на две половини, а не нацяло, като е в случая на РАВ-а цялата врата в една посока точно , като хладилник ЗИЛ - отвратително.
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Защо не кажеш,че G клас не ти харесва,нали я хвалиш? Сега G клас конструктивно недомислен ли е за 150 000Евро, вратата като хладилник ЗИЛ ли се отваря или някак по-международно?
Ти в някоя партия ли работиш? Там така изопачават казаното. Г класата не ми харесва, пределно добре знам, че не е по-недеждна от конкретен лендкруизър или друга Тойота, но.........една ръждясала Г класа не съм видял качена на подемник, докато Ленд Круйзър един не съм видял, който отдолу да не е на решето.
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:12
Ами не знам какво, според теб тънката ламарина е проблем, но още не можеш да обясниш защо. Не разбрах какво значение има,че на Меган ламарината е по-дебела за анти-корозионното покритие.
Абсолютно нищо не си разбрал, не знам дали на немски или на английски да ти го напиша, но..........тънката ламарина НА МЕН ми създава усещане за паянтовост на този джип, за недоправеност и т.н. сравнявам я с тази на кошница за 5к. далеч от цената и претенциите на този СУВ но в пъти по-дебела, чукни с ръка на вратата на едното и на другото, дори и при затваряне шума в Тойотата е , като от консерва, докато в Мегана звучи по съвсем друг начин.
LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 15:26
Тогава защо си си взел Тойота?
Нека потретя или почетвъртя ПА дано АБАРИСАШ: взех тази Тойота, защото карам доста в свободното си време и ми трябваше надежден автомобил и той тази задача ПОНЕ за момента си я изпълнява, движи ме от А до Б, но поради липсата или недостатъците, които съм видял ще си взема и друг СУВ, който ОПРЕДЕЛЕНО ГИ НЯМА въпросните.
За разлика от теб обаче аз не съм фанатизиран, не си лягам вечер с емблемата на Тойота пред очите и с дясната ръка в гащите, а гледам реално на нещата и казвам нещата, които (за ен -ти път да кажа) НА МЕН не ми харесват.
Разбира се, че някой слязъл от Голф или Астра тази Тойота ще му се стори космос, аз обаче имам доста опит с различни марки и класове и реално мога да видя кое ми харесва и кое не.
Ако имаш още въпроси питай, бих се радвал да ти отделя още време в дълги пояснения, за мен е удоволствие.