Страница 2 от 4
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 04 Окт 2021 21:21
				от slowtraveler
				Честно казано - не виждам кой 'ще се успокоява' и съм напълно съгласен с мехаННика - не бих си губил време и нерви с безсмислени манипулации, щом така и така е ясно, че ще трябва да се отвори двигателя (поне да се свали глава)...
			 
			
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 04 Окт 2021 21:36
				от memorex
				Ти не четеш ли или само софлираш на механиците.На човека майстора му е казал ,че ремонта щял да бъде тежък и скъп.То е ясно че ще се сваля главата за да се види дали ще е тежък и скъп.Хайде да изчакаме какво ще излезе и тогава майсторите да си кажат цените за "Тежкия ремонт".
			 
			
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 04 Окт 2021 21:56
				от slowtraveler
				Имах предвид точно това (ти не четеш ли? 

 ) - няма по-точна диагностика от свалянето на главата, огледа на главата и клапаните и измерване износването на бутало-цилиндровата група и ключовете на сегментите.. 

 Просто и за мен е безсмислено да се налива газ, бензин, керосин, масло и да се тълкува по косвени признаци, при условие, че при такава огромна загуба на налягане пак ще трябва да сваляш главата и да измерваш/оглеждаш пряко детайлите...
 
			 
			
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 05 Окт 2021 06:49
				от мехаННика
				Някой трябва да се самокоригира  
 
Суфлирам, суфльор
 
			 
			
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 05 Окт 2021 11:22
				от memorex
				Аз веднъж споменах относно правописа. 

 
			 
			
					
				Няма компресия помагайте
				Публикувано на: 07 Окт 2021 16:12
				от stoilov
				Ако е надран цилиндъра, няма ли да гори масло?
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 07 Окт 2021 16:55
				от Akima
				Ако цилиндъра е надран може да гори масло, но няма да е такава компресията - даже може да е по-висока от заводското, заради така наречения "дизел ефект".
Вреоятно има проблем с клапан/и.
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 09 Окт 2021 12:16
				от danailpz
				Отворихме двигателя и се оказа изгоряло бутало без надран цилиндър 
Предстои смяна на бутало и сигменти 
Нов комплект а гребал 
Шлайф на глава
Нови гарнитури масла ремъци ролки водна помпа 
Филтри антифризи
Абе всичко ще е ново
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 09 Окт 2021 12:17
				от danailpz
				
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 09 Окт 2021 12:19
				от Akima
				Има бутон за редактиране на мнението.
Разберете защо се е случила повредата.
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 09 Окт 2021 16:35
				от ufer
				
Хе, хе, хе - оказах се прав (на 28 септември)! Имаш да черпиш... 

 
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 12 Окт 2021 13:52
				от martod
				danailpz написа: ↑09 Окт 2021 12:16
Отворихме двигателя и се оказа изгоряло бутало
 
Дай снимка, да видим как точно е изгоряло.
 
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 12 Окт 2021 14:04
				от slowtraveler
				Е как - бедна смес и детонации 

 
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 16 Окт 2021 09:12
				от danailpz
				Изгоряло е около сигмемтите
			 
			
					
				Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
				Публикувано на: 16 Окт 2021 09:13
				от danailpz
				Сега би трябвало след като се смени всичко колата да работи дибре