Страница 2 от 13

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 27 Юни 2021 23:08
от LEXUS
Кажи ми в кое ниво Корола предлага такива LED мигачи по целия фар, включително дългите LED на огледалата, това е стил. А не като в Корола мижави LED крушчици като в Корола от 93-та! Вбесява ме тази икономия в 21 век.

А къде при Корола такива интелигентни елегантни задни мигачи:

Също инатът да продължат да налагат копчета като в стар модел,а Голф вече са като космически кораби с този интериор и тактилни бутони. Това е бъдещето. Включително с изоставането при ел.автомобилите и изказванията на Тойода против въвеждането на ел.автомобили са странни неща, според мен грешни. Това не е консервативност,а ретроградност и тъпчене на място. Може ли Фолксваген, които имаха най-застреляните мотори в Голф,някакви 1.4 80 коня в Голф 5-ца и 1.6 100 коня, а Корола беше много по-напредничава с 1.4 100 коня, 1.6 110 коня и т.н. откъм кубатура-мощност-здравина. Сега Фолксваген предлага 1.0 TSI с по-добри показатели динамични и като разход на гориво от най-новия Тойота мотор 1.5 Dynamic force, на който само името му май е динамично? Да не говорим за 1.5 TSI фолксваген, който предлага спортна динамика при същия разход като 1.5 Тойота , но 1.5TSI е 130-150 к.с., модерен мотор,а Тойота 1.5 e без турбо, 3 цилиндров, но много по-бавен при същия разход на гориво. Какво мислиш ти по този въпрос. Това не е ли технологично изоставане. 1.5 Тойота е много добър мотор, четох за него,с много технически хитрости за горивна икономичност, но на практика това е един много спънат двигател за мощността си. Свършили са половината работа,а Фолксваген цялата. Безобразие е при тази конкуренция.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 27 Юни 2021 23:42
от Krachunov
мижави??? съгласен съм че не са фенси като показаните от теб, но мижави не са. Светят много повече от 90% от всичко което съм засичал по пътищата. На голяно кръстовище озаряват всичко....за мигачите говоря.

По въпроса за тъпчене на място и тн... не знам до колко може да се каже, предвид че тойота развиват от 25 години хибриди, а останалите сега почнаха да вкарват и то заради еко норми, които да покриват.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 00:17
от peterhr
Krachunov написа: 27 Юни 2021 23:42 Светят много повече от 90% от всичко което съм засичал по пътищата
Дано на новия модел да светят повече :) , че на моят през деня на слънце едвам се виждат. Крушката за мигача и рефлектора са зад DRL. Площта е малка и реално ако свети DRL и давам мигач се виждат доста трудно. Ако не светят DRL - мигача се вижда напълно достатъчно. Но мигача все пак е направен да работи докато колата се движи :)
Ако карам на включени фарове, тогава DRL светят като габарити и поради по-ниската сила на светене - тогава мигача се вижда по-добре.

На почти всички други коли ако мигача е залепен до DRL и при включване на мигач, самото DRL или започва да свети по-слабо или гасне напълно, докато се изключи мигача. Даже не си мисля и за плааавно светване и гаснене (на DRL), че това за Тойота е извънземна технология.

Та ей такива дребни неща оставят един горчив привкус.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 09:21
от Krachunov
уф то верно тойота имат странното решение на корола TS фровете да са LED пък на седна не, дори на еднакви нива на оборудване.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 10:22
от chukich
Тука малко се бърка идеята, която стои зад всеки един автомобил. Тойота и японците са наистина консервативни при създаването на своите автомобили, но затова са надеждни и сравнително лесни за поддръжка. Да, може би наистина Корола и другите модели са малко мудни без турбо и с тези пенсионерски CVT-та, но пък за сметка на това са наддеждни и здрави машини.
Приятел си взема ново Ауди А3 1.2tfsi. Върви много, икономично, модерно, но за 5г почти не остана нещо не сменено по комата и двигателя. Само си блъска главата и псува.
Преди Рав4 за основна кола имах Мерцедес е320 бенин 4х4 с автоматична ск.кутия, въздушно окачване. Уникален интериор, надминал времето и епохата си. Колата летеше и се изтрелаваше като самолет. Обаче висях само по сервизите :) Какви ли не проблеми имах с тази кола. Давах маса пари, докато най-накрая реших да се отърва от нея.
Не твърдя, че всички немски автомобили са с лошо качество, а просто, че колкото по-сложна е една система/механизъм толкова по-вероятно е той да се счупи.
За служебна кола бих вземал Голф 8 -1.5
За личен, семеен автомобил бих се спрял на Корола 1.5

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 10:50
от Krachunov
chukich написа: 28 Юни 2021 10:22 Корола и другите модели са малко мудни без турбо и с тези пенсионерски CVT-та
Лично не съм карал 1.5 та не мога да дам обективно мнение. Но всички казват, че хибрида бил по - пъргав. Включително приятел, който смени предната корола 1.6 - 133 коня с 1.8 хибрид 122, казва че е доста по - пъргава. В този ред на мисли, защо не тестваш и хибрид. А ако не държиш и на седан, комбито е с ЛЕД фарове за ралзика от седана, в който вероятно ЛЕД идва с по - горно ниво на оборудване.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 12:04
от astranom
IvGor написа: 10 Юни 2021 12:51 за 4000 км средния разход ми е 5.4. Карането ми е около 70% извънградско и предимно не по магистрали. В града ми дава в най-големите задръствания около 6.5
На мен пък ми направиха впечатление тези цифри. Има колеги в общата тема за Корола 2019, котито казват, че тези цифри им ги дава хибридът на Корола. Много интересно, че нехибриден двигател дава толкова нисък разход (6.5 градско!!!!), че разликата с хибрида е пренебрежимо малка и реално икономическият ефект на тази разлика не може да обоснове кой от двата двигателя да избереш.

Аз винаги съм си мислел, че разход градско 8.5 -9 на бензинов двигател е нормален и дори доста нисък, като се има предвид, че 2ка атмосферен бензин на Мазда 3 автоматик MY 2020 ми даде около 10 градско на тестдрайв... Таксиметровите шофьори с нови Киа и Хюндай ми казват за 10 нормален разход само на бензин. А тук говорим за 6.5! При около 4-5 градски разход за хибридната. Много добре!

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 14:11
от IvGor
astranom написа: 28 Юни 2021 12:04
IvGor написа: 10 Юни 2021 12:51 за 4000 км средния разход ми е 5.4. Карането ми е около 70% извънградско и предимно не по магистрали. В града ми дава в най-големите задръствания около 6.5
На мен пък ми направиха впечатление тези цифри. Има колеги в общата тема за Корола 2019, котито казват, че тези цифри им ги дава хибридът на Корола. Много интересно, че нехибриден двигател дава толкова нисък разход (6.5 градско!!!!), че разликата с хибрида е пренебрежимо малка и реално икономическият ефект на тази разлика не може да обоснове кой от двата двигателя да избереш.

Аз винаги съм си мислел, че разход градско 8.5 -9 на бензинов двигател е нормален и дори доста нисък, като се има предвид, че 2ка атмосферен бензин на Мазда 3 автоматик MY 2020 ми даде около 10 градско на тестдрайв... Таксиметровите шофьори с нови Киа и Хюндай ми казват за 10 нормален разход само на бензин. А тук говорим за 6.5! При около 4-5 градски разход за хибридната. Много добре!
Здрасти колега, от зоната до летището по Цариградско в час пик най-много ми е давала 6.9. Обикновенно ходя по различно време в офиса и разхода се върти от 6.2 в най-леките дни докъм 7. Сега като дойде зимата и сложа зимните гуми сигурно ще скочи и над 7, иначе средния разход за вече към 5000 км си е все още 5.4. Корола от 2019 е с 1.6 двигател от предното поколение и затова има разлика. Иначе имам съсед с нов CH-R хибрид и твърди че му харчи градско между 3.5 - 4, но не мога да твърдя със сигурност, защото не му знам стила на шофиране и маршрута.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 14:26
от Krachunov
IvGor написа: 28 Юни 2021 14:11....
11 рязко ускорение.. рязко спиране... ако ги ограничиш ще си с поне литър надолу

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 14:35
от IvGor
Не знам в кой случай се брой като рязко ускорение, аз си карам доста спокойно :whistle: Вървя си с трафика и сменям някъде на около 2000 оборота скоростите. Може би следи колко се натиска педала на газта.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 14:42
от Krachunov
IvGor написа: 28 Юни 2021 14:35 Не знам в кой случай се брой като рязко ускорение, аз си карам доста спокойно :whistle: Вървя си с трафика и сменям някъде на около 2000 оборота скоростите. Може би следи колко се натиска педала на газта.
трафика 99% са на газ спирачки... ако се абстрахираш от поведението на всички покрай теб, ще установиш че се движите с една и съща средна. Разликата е, че първо се ръчкат след което бият спирачки... Нямаш ли индикатор който да ти дава акъл колко газ да поддаваш?

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 14:52
от IvGor
Има индикатор кога да смениш скорост. При ускорение на около 2000 оборота показва да се превключи нагоре, при намаление на скоростта на около 1500 показва да се свали предавка. Няма нищо за това колко газ се подава (или поне аз не съм видял). Като се замисля при ускорение натискам горе долу между 1/3 и 1/2 от хода на педала, може би това показва че е рязко. Трябва да пробвам с по-малко газ да потеглям и ще видя следващите дни дали ще има промяна.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 15:04
от LEXUS
Krachunov написа: 27 Юни 2021 23:42 мижави??? съгласен съм че не са фенси като показаните от теб, но мижави не са.
Мижави имам предвид не,че не светят хубаво,а че са сиромашки изглеждащи, а колите не са евтини. За изненада на всички вече Дачия предлагат LED мигачи в новия Duster. :D И мисълта ми е ,че не че Тойота нямат технологията да направят един добре изглеждащ и съвременен LED мигач отпред и отзад при положение,че Япония е нация,която е най-добра в електрониката,а имат и носител на Нобелова награда именно за изобретяване на LED със синкава и ярка светлина
, но спестяват или не отдават значение на това важно допълнение към дизайна на колата в 21 век.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 15:07
от LEXUS
IvGor написа: 28 Юни 2021 14:52 Като се замисля при ускорение натискам горе долу между 1/3 и 1/2 от хода на педала, може би това показва че е рязко.
Ами разбира се. Ти даваш много газ, което е напълно безсмислено в градски условия. Все пак не караш Кадет 1.5 дизел за да настъпваш толкова газта :D ОСвен ако не се състезаваш нещо, но в града е безсмиислие, и да се изстреляш от светофара, на другия ще спреш в повечето случаи.

Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости

Публикувано на: 28 Юни 2021 15:10
от LEXUS
Krachunov написа: 28 Юни 2021 14:42 Разликата е, че първо се ръчкат след което бият спирачки...
Именно, първо си харчат бензина, после накладките повече. Забелязал съм масово така се кара, шофъорите се влияят несъзнателно един от друг за темпото.
peterhr написа: 28 Юни 2021 00:17 На почти всички други коли ако мигача е залепен до DRL и при включване на мигач, самото DRL или започва да свети по-слабо или гасне напълно, докато се изключи мигача. Даже не си мисля и за плааавно светване и гаснене (на DRL), че това за Тойота е извънземна технология.

Та ей такива дребни неща оставят един горчив привкус.
Именно, не може кола за 50 000 лева високо ниво оборудване мигача да е стандартен като на Дачия Сандеро за 18 000 лева, а до теб да спре Голф 8 също за 50 000 лева и да изглежда като егати баровската кола.