Страница 2 от 2

Публикувано на: 30 Авг 2007 22:31
от dap
bad_dog написа:Щом е 4AFE може да сложиш директно 4АГЕ от кола с предно и ще ти пасне на скоростите.
Значи намираш едно 4АГЕ от кола с предно заедно с окабеляването и ECU-то. Правиш един бърз анализ на жици и букси за потенциални разлики и сменяш. Най-разумен избор е да си сложиш така наречения smallport redtop, който идва с приятните 140 коня.


10x остава само да намеря такъв и хоп .... имаш ли някаква представа колко може да струва такъв и на какви доработки търпи biggrin.gif

Публикувано на: 31 Авг 2007 04:07
от Japanese_fever
dap написа:
bad_dog написа:Щом е 4AFE може да сложиш директно 4АГЕ от кола с предно и ще ти пасне на скоростите.
Значи намираш едно 4АГЕ от кола с предно заедно с окабеляването и ECU-то. Правиш един бърз анализ на жици и букси за потенциални разлики и сменяш. Най-разумен избор е да си сложиш така наречения smallport redtop, който идва с приятните 140 коня.


10x остава само да намеря такъв и хоп .... имаш ли някаква представа колко може да струва такъв и на какви доработки търпи biggrin.gif
Pregledai tozi site kato za na4alo:

http://www.club4ag.com/

Публикувано на: 31 Авг 2007 08:07
от b_d
dap написа:
bad_dog написа:Щом е 4AFE може да сложиш директно 4АГЕ от кола с предно и ще ти пасне на скоростите.
Значи намираш едно 4АГЕ от кола с предно заедно с окабеляването и ECU-то. Правиш един бърз анализ на жици и букси за потенциални разлики и сменяш. Най-разумен избор е да си сложиш така наречения smallport redtop, който идва с приятните 140 коня.


10x остава само да намеря такъв и хоп .... имаш ли някаква представа колко може да струва такъв и на какви доработки търпи biggrin.gif
м/у 500 за гол двигател и 2500 лв. за цяла кола, от която да вземеш двигател и каквото ти трябва. Ако искаш обаче да го засилваш нагоре сумите стават сериозни и бих ти препоръчал направо да се замислиш за селика ГТ4 или нещо подобно.

Публикувано на: 31 Авг 2007 22:11
от dap
да мислил съм и за този вариант със смяната на колата, но не искам да се издавам със външния вид пък и моята "баба костенурка" много си ми харесва biggrin.gif

Публикувано на: 13 Сеп 2007 09:23
от domi
http://www.toysport.com/webpages/Techin ... _notes.htm
Туй е религиозния мотор, всичко останало е компромис.
Ако търсиш компромис - най-много ще извадиш от 4AGZE от MR2 или 4АGE от АЕ111. Последното бидейки 20-клапанов, 165 (ей ся) коня по заводски спецификации, а това преди него е с механичен компресор и спорно е 4А мотора с най-много използваем въртящ момент.
Предното ти предаване си е чиста благословия.
Между другото ако търсиш мощност АГЗЕ-то търпи най-лесно турбиниране. Играй си с мисълта. =)

Публикувано на: 02 Окт 2007 15:14
от Hebo
момчета наскоро един приятел ми направи swap на ае92-ката.. бях си намерил един 4a-ge redtop.. но за жалост претърпях инцидент и сега мисля да сменям кошницата с друга.. намерил съм си изгодно Corolla E11 G6.. я водят черните.. разправят ми някакви спортни там реплики били.. 110коня май каза, че е.. и доволно вози.. гледах двигателя на 4а-фе ми мяза.. аз редтопа не го знам колко коня е.. но 136к.с мисля, че ми каза човека от който го взех.. нищо барано по него няма.. ще мога ли да го ръгна на г6-то.. заедно с кутията и т.н. подобни.. също нещо колектори филтри да набухам да му дигна малко кончетата?? дайте инф.

Публикувано на: 03 Окт 2007 10:08
от Xeku
Много малко вероятно е Ред Топ-ът ти да е 136 коня, по-скоро е 125 - по принцип е по-агресивен от 4AFE, но ако той си работи добре не се занимавай с излишни гимнастики, няма да има особена разлика.

Публикувано на: 03 Окт 2007 10:36
от Hebo
гледах разни колектори за g6r филтри историй в един сайт.. някаква разлика в мощността ще има ли ако се сложат? един приятел си сложи такива + цяла генерация за гърне.. и вика, че сега вървяла много повече..

Публикувано на: 05 Ное 2007 15:38
от trd
Hebo, казвай направо колко искаш за агето че ще се женя за моята ем-ерка - сериозен съм, но не и отчаян - имам и алтернатива, цяло "хачи року" - само го чакам да доизгние че да го купя :)))