Страница 2 от 2

Ред на стягане на колектори

Публикувано на: 15 Юни 2020 13:50
от ufer
Медта стана по-скъпа...

Ред на стягане на колектори

Публикувано на: 15 Юни 2020 23:13
от vfr800
ufer написа: 15 Юни 2020 11:42 Улавям се, че колкото повече знам, толкова повече не знам! :) И тук са 2 мнения: отвътре навън (като при главите) и отвън навътре (като при Форд, да речем). Иначе всичко съм измерил с планметър, всмукателният колектор + T-VIS са от алуминий, а изпускателният - чугун и е свестен. При всяко положение натягането ще бъде по класическа спирала (дали навътре или навън, още се колебая). А гарнитурите са метални и се стягат с 27, респ. 25 Nm...
На мойто 3SGTE съм ги развивал и стягал поне 3-4 пъти поради разнообразни причини :) Винаги отвътре навън. Важно е да притегнеш втори път след около 10ина мин , ако гарнитурите са нови, и може би дори да вдигнеш малко натяга , ако колектора е от 2 части, като на Gen2 3sgte, защото практически натягаш в/у 2 гарнитури и 25NM са малко, не ме питай как съм го установил :)

Ред на стягане на колектори

Публикувано на: 16 Юни 2020 09:13
от ufer
Ако имаш предвид всмукателния колектор (27 Nm, 25 е за изпускателния) и при мен е от 2 части: самият колектор и планката на T-VIS. Гарнитурите са 2 и са метални, затова предвиждам стягане на няколко фази с изчакване, както и при главата, разбира се. И понеже има прекалено много алуминий, ще внимавам с повишаването на натягането. Не е като едно време: чугун - чугун... bash.gif

Ред на стягане на колектори

Публикувано на: 16 Юни 2020 09:41
от Оги
Гайките на изпускателния ако са от бронз са вечни.

Ред на стягане на колектори

Публикувано на: 16 Юни 2020 10:17
от ufer
Така е, но аз вече съм си подготвил оригиналните, пък и кой знае днешният бронз, бронз ли е? :D