Рециклиране на дюзи?
Рециклиране на дюзи?
Мнение от skirchev » 24 Сеп 2019 11:23
Здравейте,
и аз се нуждая от компетентно мнение за RAV4 2006 2.2 D4-D 136hp! След зареждане на скъпия дизел от Газпром колата започна да влиза в сервизен режим. Оказа се дюза. Смениха първа дюза с рециклирана (с гаранция 6 месеца). След преход от 1500км я закачих на Techstream. Показва -5.0 mm3 на първа и +5.0 mm3 на втора. Трета и четвърта не минават границата +/- 3.0 mm3.
Възможно ли е да не е сетнат правилно кода на дюзата при смяната? Възможно ли е втора дюза да афектира първа (която е рециклирана) или пък рециклираната да афектира втората (която е оригиналната)?
При работа на двигателя първа дюза стой стабилно на -5.0mm3 и не почти не мърда при 800 rpm или 3000 rpm (рядко да покаже -4.9 mm3).
Благодаря!
и аз се нуждая от компетентно мнение за RAV4 2006 2.2 D4-D 136hp! След зареждане на скъпия дизел от Газпром колата започна да влиза в сервизен режим. Оказа се дюза. Смениха първа дюза с рециклирана (с гаранция 6 месеца). След преход от 1500км я закачих на Techstream. Показва -5.0 mm3 на първа и +5.0 mm3 на втора. Трета и четвърта не минават границата +/- 3.0 mm3.
Възможно ли е да не е сетнат правилно кода на дюзата при смяната? Възможно ли е втора дюза да афектира първа (която е рециклирана) или пък рециклираната да афектира втората (която е оригиналната)?
При работа на двигателя първа дюза стой стабилно на -5.0mm3 и не почти не мърда при 800 rpm или 3000 rpm (рядко да покаже -4.9 mm3).
Благодаря!
skirchev
biro
iovkito
Рециклиране на дюзи?
Мнение от skirchev » 25 Сеп 2019 09:13
При студен старт:
1-ва е на -5.0
2-ра на 5.0
3-та на 0.0
4-та на 0.0
След загряване на двигателя до 66*C показателите са:
1-ва на -5.0
2-ра на 4.8
3-та на -1.5
4-та на 1.8
Толеранса на върнатото количество при смяна на оборотите между 800rpm до 2500rpm е следния:
1-ва 0.096
2-ра 0.384
3-та 1.056
4-та 1.248
Както казах сменена е 1-ва дюза. От сервиза където взех рециклираната и дадох моята ми казаха че може да е от много причини и искат да им занеса всички дюзи за да ги изтестват на стенд. За съжаление са в Стара Загора. Смяната на дюзата беще в Казанлък, а колата е в София, та затова ми е трудно да направя веднага упражнението със свалянето и стенда, а дюзата е в гаранция и е добре пак при тях да се занесе.
При тези показатели 3-та и 4-та не са ли все още в норма?
Колата върви без грешка. А даже и като беше само на 3 цилиндъра не се забелязваше осезаемо. Само дето се чуваше едно тракане.
1-ва е на -5.0
2-ра на 5.0
3-та на 0.0
4-та на 0.0
След загряване на двигателя до 66*C показателите са:
1-ва на -5.0
2-ра на 4.8
3-та на -1.5
4-та на 1.8
Толеранса на върнатото количество при смяна на оборотите между 800rpm до 2500rpm е следния:
1-ва 0.096
2-ра 0.384
3-та 1.056
4-та 1.248
Както казах сменена е 1-ва дюза. От сервиза където взех рециклираната и дадох моята ми казаха че може да е от много причини и искат да им занеса всички дюзи за да ги изтестват на стенд. За съжаление са в Стара Загора. Смяната на дюзата беще в Казанлък, а колата е в София, та затова ми е трудно да направя веднага упражнението със свалянето и стенда, а дюзата е в гаранция и е добре пак при тях да се занесе.
При тези показатели 3-та и 4-та не са ли все още в норма?
Колата върви без грешка. А даже и като беше само на 3 цилиндъра не се забелязваше осезаемо. Само дето се чуваше едно тракане.
skirchev
Georgy
- iovkito
- Мнения: 2991
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Рециклиране на дюзи?
Мнение от iovkito » 25 Сеп 2019 16:34
Има различни теории за дюзите. Някои твърдят, че тези с + са зле, тези с - ги компенсират. Аз не я доказах, защото ги смених всичките с нови и не ми се даваха пари да кача старите на стенд, за да си задоволя любопитството. Но все пак, ако хората са прави, ще се окаже, че втората ти дюза е тотално заминала и след смяната и би трябвало да има подобрение и първа да влезе също в норма.Така и така си сменил една, смени поне още една, пък дано се оправи.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
skirchev
valioman
iovkito
Рециклиране на дюзи?
Мнение от skirchev » 26 Сеп 2019 07:51
Преди смяната на първата се чуваше чукане. От сервиза казаха че клапана също е изпуснал. Разпръсквателя се е издул. Като че ли наистина не беше правилен цилиндър.
Сега чукането е доста по-слабо, но пак не пали на всички цилиндри.
Сега чукането е доста по-слабо, но пак не пали на всички цилиндри.
skirchev
doki1980
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Рециклиране на дюзи?
Мнение от valioman » 04 Окт 2019 09:56
Не си написал годината на производство но ако е 1CD двигател (което ме съмнява) не се вкарват код.
На всички след 2003-2004г. които са 1AD-FTV (2L) / 1KD-FTV (3L) / 2AD-FHT (2.2L)/ 2AD-FTV (2.2L)/
2KD-FTV (2.4L) мотор се вкарва код-а на дюзата.
На всички след 2003-2004г. които са 1AD-FTV (2L) / 1KD-FTV (3L) / 2AD-FHT (2.2L)/ 2AD-FTV (2.2L)/
2KD-FTV (2.4L) мотор се вкарва код-а на дюзата.
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
valioman
doki1980
valioman
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта