Страница 2 от 2
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 12:29
				от ststefanov20
				Имам рав 4, 2004г. 2.0 бензинов двигател, на газ, с ги ,,Ловато"".
Скоро поради светнали лампички на таблото ,,vsc trc" и ,,check" , правиха диагностика в ТМ ауто. Констатциите бяха, че първи цилиндър прекъсва, след размяна на бобина  проблема остава, компресията на всички цилиндри е 7, а трябвало да е 10, същи и свещите били стари и неоригинални. Предложиха ми да се започне със смяна на свещи. Исках да потърся и друго мнение. След вземане на колата, лампите на таблото бе светеха.
От друг сервиз , след като видяха написаното от ТМ ауто ми казаха, че предвид данните за компресията, главата на двигателя е за ремонт. Дали ремонтът може да почака или спешно трябва да се прави ?
			 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 13:36
				от iovkito
				Чакай, докато компресията падне на 0.
			 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 13:57
				от zorbata
				ststefanov20 написа: ↑01 Дек 2024 12:29
Дали ремонтът може да почака или спешно трябва да се прави ?
 
Дали искаш колата ти да върви си е твое решение.
 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 14:27
				от ststefanov20
				Бихте ли препоръчали на лично съобщение сервиз, в който биха направили качествен ремонт? 
Приблизително колко би струвал такъв ремонт и колко време отнема ремонтът?
			 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 15:45
				от WoLF
				Спешно в смисъл, че ще прекъсва, докато не се погрижиш...
			 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 01 Дек 2024 21:28
				от Двигателист
				ststefanov20 написа: ↑01 Дек 2024 12:29
Имам рав 4, 2004г. 2.0 бензинов двигател, на газ, с ги ,,Ловато"".
Скоро поради светнали лампички на таблото ,,vsc trc" и ,,check" , правиха диагностика в ТМ ауто. Констатциите бяха, че първи цилиндър прекъсва, след размяна на бобина  проблема остава, компресията на всички цилиндри е 7, а трябвало да е 10, същи и свещите били стари и неоригинални. Предложиха ми да се започне със смяна на свещи. Исках да потърся и друго мнение. След вземане на колата, лампите на таблото бе светеха.
От друг сервиз , след като видяха написаното от ТМ ауто ми казаха, че предвид данните за компресията, главата на двигателя е за ремонт. Дали ремонтът може да почака или спешно трябва да се прави ?
 
Не отлагай, защото, ако наистина компресията е толкова ниска, може да докараш клапанните седла в главата до състояние при което не стават за ремонт (а те не се сменят) и да ти трябва друга цилиндрова глава. 
Може да се направи опит след измерване на хлабините на клапаните да се регулират до нормални стойности (вероятно изпускателните са прекалено малка хлабина) и да се види, дали компресията ще се повиши до сравнително нормални стойности.
Апропо, колко км си минал на газ? 100000?
 
			
					
				Toyota Rav-4 с Газов инжекцион.
				Публикувано на: 02 Дек 2024 12:54
				от ststefanov20
				От както съм закупил колата преди около 4 г. съм минал около 45000км, но я купих с газовата и не знам колко в действителност км са изминати на газ. Преди да я закупя преглеждаха техническото й състояние в представителство на Тойота и не бяха констатирани  проблеми с двигателя.