Единствено от написаното от теб разбирам, че ако на нещо не може да отговориш, то автоматично става "конфиденциална информация".plamsav написа: Официално от Тойота гарантират 55кW за 30 сек, след това се ограничава до xkW. Но моят съвет е да не настъпвате до ламарина за повече от 15-20 сек. Не че батерията няма да издържи, но това си е жив стрес за нея и съкращава много живота и. И ТАЙНАТА не е в киловатите. Тайната е в конструкцията на мотора. Той е различен и консумира 55 кW, но отдава 80 ??? Как става това? ... но това вече е конфиденциална информация.
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
- BOz
- Мнения: 4575
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от BOz » 24 Авг 2017 15:01

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от plamsav » 24 Авг 2017 23:39
plamsav
- BOz
- Мнения: 4575
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от BOz » 25 Авг 2017 09:52
Ако японците са измислили нова физика, това е отделна тема. Ама сигурно също е конфиденциална информация и само те си използват техните си закони.
И понеже не отговори конкретно на въпроса на slowtraveler, който беше много категоричен и недвусмислен, а отново извади едно число от магическата торба, аз ще отговоря конкретно, че след един ден стрес тест на батерията, който проведох след като я направих, максималната стойност, която успях да постигна за около една секунда, се равнява на точно 27,53 кВ.
Горе долу на системата ѝ отнема около 4 секунди, за да стабилизира стабилно мощност на ръба на лимита от 25 кВ.
При заряд системата реагира по-консервативно и действа малко на обратния принцип - първо лимитира под системния лимит, като след това постепенно достига определената ограничителна граница.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- plamsav
- Мнения: 111
- Регистриран на: 04 Апр 2017 18:38
- Местоположение: Русе
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от plamsav » 25 Авг 2017 16:15
И ако не ви затруднява може да опишете процеса на ЕКВАЛИЗАЦИЯ на батерията.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
plamsav
- slowtraveler
- Мнения: 6298
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от slowtraveler » 25 Авг 2017 16:32
Спомнете си първи курс в университета - Електротехниката и Теория на сигналите... Как се променя изходящата мощност при резонансни явления... И какво представлява резонанса в електрическа верига...
Но предполагам колегата има предвид импулсни стойности...
Казано на български - ако консумираният ток е 1кW, можеш за части от секундата да получиш пикова мощност от 10kW, а останалите части от секундата да е 0.2kW, като сумарно за целият цикъл отделената механична мощност ще е 0.9kW - т.е. консумираната минус загубите... Същият ефект се ползва при 'сондиращите' устройства - радари, ехолокатори и т.н... Там кондензатори събират енергия и я изпращат за части от секундата... Да, радара например е 25kВт, и наистина пиковата му стойност е такава, ама излъчва (отдава енергия) много малка част от секундата, а през другите например десет части от секундата не излъчва, а само събира енергия за следващият импулс... Затова например 25кВт радар консумира около 130Вт енергия... Перпетум мобиле? Тц.... Средната излъчена енергия (Вт/сек) си е под 130Вт/сек..
Тъй-като електрическите резонансни явления са с доста висока честота, то и за децата е ясно, че няма да усещаш 'трептене/тласък' дори и да е 100кВт по колата ако импулсът е много кратък, а мощността 0.9кВт ще си се 'лее' равномерно, 'филтрирана' от масите на трансмисията..
П.С BOz е напълно прав за резонансните кръгове и за cos Ф - те по-точно отрязават разонансните явления
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4575
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 217 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от BOz » 25 Авг 2017 17:20
В случая нека определим основни понятия.
Примерно мощност - това е реалната работа, която се извършва за единица време. Един ел. двигател да придаде определена енергия върху пътя за определено време, то той трябва да вземе от някъде тази енергия.
Демек, за да има реална работа от ел. двигател, който да произвежда Х количество физическа енергия на пътя, която да премества колата, то той трябва да консумира Х+У енергия от някъде, където У енергията зависи от неговото КПД.
За да наблюдаваш входящ ток от 1А, а след това (известни пасивни или активни елементи) 6.5А при едно и също напрежение, това със сигурност означава, че тока е изместен по фаза спрямо напрежението. Тогава имаш реална мощност под произведението на двете величини, или произведението трябва да го умножаваш и по косинус фи и в този момент виждаш, че фундаментално грешиш.
И повярвай точно тези в Тойота никога няма да го направят това нещо, защото в основата си това е вредно явление.
И накратко - ако сам може да си отговориш колко е косинус от фи на тока спрямо напрежението на изхода на батерията, то ще видиш и каква енергия може да извлечеш от нея.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
todor87
- slowtraveler
- Мнения: 6298
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от slowtraveler » 25 Авг 2017 20:49
Така, че въпреки не съвсем адекватните (поне според мен) последни мнения, продължавам да очаквам следващ 'урок'

И това не е ирония - съвсем сериозен съм

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от pet77 » 26 Авг 2017 12:02
pet77
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от smsdeliverer » 26 Авг 2017 12:17
На какъв режим е била колата, по магистрала и планинско винаги ползвам Power, намалява ръмженетоpet77 написа: .......... ,доволно върви само на байра към границата голямо ръмжене това не ми хареса като цяло.Иначе на финала разход по борд 5.2/100 а на колонка 5.4~5.5/100 това е за 730км пробег и скорост в диапазона 90~130/км.ч.Да вметна, че на острова за 36 км.ми показа 3.7/100 при скорост 50~70 км.ч.

smsdeliverer
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от pet77 » 26 Авг 2017 19:08
pet77
WoLF
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от smsdeliverer » 27 Авг 2017 18:34
Разхода няма да се вдигне, за извънградско ти говоря, абсолютно никаква разлика няма, даже според мен в някой ситуаций при непродължителни изкачвания даже да е по нисък.
smsdeliverer
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от pet77 » 27 Авг 2017 18:51
pet77
- slowtraveler
- Мнения: 6298
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 360 пъти
- Получена благодарност: 395 пъти
Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)
Мнение от slowtraveler » 28 Авг 2017 02:17
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта