Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
- LEXUS
- Мнения: 3770
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от LEXUS » 01 Апр 2014 19:37
За добавките - механника сигурно е прав, но какво пречи да опиташ и да установиш дали разходът е намалял,защото ако добавката освободи сегментите и те започнат да си вършат отново работата и разходът падне на примерно 1-2л./10 000км. нищо не губиш. Но ти си преценяваш.
Но ако правиш двигателя, много внимавай какви части ще вземеш и в какъв сервиз ще отидеш, за да ти работи двигателят тихо и безпроблемно след това.
LEXUS
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от nowyaris » 01 Апр 2014 21:33
Друг двигател е по-добреsteich написа:Другия вариант е друг двигател втора употреба на по малко км след 2007-ма но ... знае ли се пък на какво ще попадна а и цените които искат ... . Според вас кое е по добре ?

nowyaris
- TATI
- Мнения: 3042
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от TATI » 01 Апр 2014 21:42
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Vokil » 01 Апр 2014 23:05

Vokil
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 05:28
И аз съм за ремонтиране на стария двигател, особено, ако е на малък пробег.TATI написа:Качествен ремонт е най-добре.
Другия двигател няма да е по-различен от този.
Принципно, ако вземе по-нов двигател, няколко години след неговия проблемът с горенето на масло го няма, но както казвате не се знае как е каран, с какво масло, кога е сменяно и т.н.
Според мен в БГ има кадърни хора, които могат да правят сполучливо основен ремонт на двигатели, просто трябва да се намерят. НАй-добре ще е, ако е човек, който вече е работил над такъв двигател или най-малкото е "на ти" с японските машини.
Ако не намериш човек, който е отварял 1ZZ-FE, мога да ти препоръчам някой от БГ Хонда форума да ти го направи. Мисля, че има 1-2 човека, които доста добре се справят.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от vodafon » 02 Апр 2014 07:59
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
А стига сте залитали и пишете глупости.
Още повече че има доказано дефектна партида от този мотор с проблем в сегментите, ако е каран без масло в следствие на разхода да е претракал вече. Ако не хлопа и държи налягане къф шлайф на вала кви пет лв. Износване на частите ще има, но ако е в допуск е Ок

vodafon
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от steich » 02 Апр 2014 09:47
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
steich
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 17:08
Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Airfan » 02 Апр 2014 18:02
Airfan
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 18:31
steich написа:Колеги благодаря за мненията. Имам обаче един въпрос. Старите бутала освен повечето канали/отвори за охлаждане на буталото, имат ли разлика в самите сегменти като ширина размер и т.н. Мисълта ми е ако износването на буталата е в рамките на допустимото, може ли да се приложи така нареченото "модване" или трябва да се сменят и буталата задължително ?
Колега ето ти тук горе-долу всички теми по твоя въпрос. Прочети ги, виж кои колеги са имали като твоя проблем, свържи се с тях и разбери кой им е направил ремонта и дали са доволни след това:
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
(Toyota 1ZZ-FE VVTi - Oil Consumption)
Реших да обединя темите в един пост тук, за да може по-лесно да го намират колегите:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и повечето теми на тази тема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
п.п.
Тези теми, които съм дал по-горе може да намерите в този под-форум, темата е “Сервизни интервали и смяна на консумативи”, която е закована най-отгоре, за едно с други такива.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- TATI
- Мнения: 3042
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от TATI » 02 Апр 2014 18:36
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 18:48
Отделно винаги е най-добре сам да си купи частите, защото ще му излезнат най-евтино, той пак може да си набави оригинални части. Въпросът е, че за същите части в ТМ Ауто ще му ги пордадат с надценка. Ако отиде с частите трябва да плати само за труда. Те няма как да не се съгласят да му направят ремонта, ако им носи оригинални части. Всичко това е кръга на теорията де, не знам как работи ТМ Ауто повечето дилъри избягват да правят ремонт с чужди части, но пък частните сервизи правят.
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- TATI
- Мнения: 3042
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 171 пъти
- Обратна връзка:
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от TATI » 02 Апр 2014 19:54
Неоторизираните сервизи не дават гаранция за нищо. Освен това, нямаш гаранция, че ще ти сложат това, което си им занесъл. Това са мои наблюдения от преди години, но май няма промяна. Отделно трябва да им висиш на главите, че да не забравят да сложат нещо. Мнението ми не е меродавно, тъй като аз не посещавам сервизи или ако ходя, то е само при проверени хора, на които мога да имам доверие. Примерно, гумите си ги сменям от 13 години само на едно място и само при определен човек.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2014 20:08

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Всичко за ремонт на двигател 1.8 VVTi 1ZZ-FE
Мнение от vodafon » 02 Апр 2014 20:16
Не те разбирам какво ми говориш, или си си на всяко гърне мерудия ?Japanese_fever написа:Само да те открехна, че за мен отваряне на двигател е, когато му се махне главата. Не съм следил темата подробна, за да видя кой е съветвал за шлайфане на коляновия вал. Аз лично не съм давал такива съвети. Да проблемът на този двигател са сегментите. Ако може да ги смениш без да отваряш двигателя, значи си факир. Отделно нямам идея как се сменят сегменти без да се махне коляновия вал и да се разглоби изцяло двигателя?vodafon написа:Абе да се чуди човек на разсъжденията в темата:
1/ двг ще се отваря за разход на масло ! - колка причини има един мотор да гори масло- сегменти в гумички във 95% от случаите
2/ако трябва шлайф на КВ, блок и прочие това чудо ще трака като климатик на -25
vodafon
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост