Страница 2 от 3

Публикувано на: 09 Апр 2012 18:30
от LEXUS
gicho написа:Изчакай да влезе верния човек и ще те убеди че такъв проблем с приус няма и не може да има щото не е чел за него! Както и какъвто и да е друг де...
На колко км е приуса? Интересно за статистиката е какъв е разхода при напредване на пробега и поизносване на батериите. Повечето от нас едва ли ще го докараме до нов приус, ама ако втората ръка са сделка, да го имаме в предвид.

Като абсолютна стойност не виждам на какво се впечатлявате - все пак смесения разход на модерен дизел е 4.1л/100км.
Интересно за статистиката е какъв ще е разходът на "модерния" дизел,който работи на 1800 атм. налягане с пиезоинжектори! Дали разходът му остава все такъв при по-лошо разпръскване. Какви са разходите за 1 дюза и т.н.

Батериите са с гаранция 8 години,колко да се поизносят. Дюзите нямат такава гаранция,нито турбината

Споменаваме ли по-рядката смяна на накладки- на около 100 000км. при Приус.

И да споменаваш в едно изречение думите дизел и модерен говори колко си в час.

Приус е най-икономичната кола в класа. Също така,както кажем А,да кажем и Б, дизелите изхвърлят сажди,серни окиси и др. вредни газове. Хибридът има чисти емисии.

Публикувано на: 09 Апр 2012 22:33
от Scott
LEXUS написа:
gicho написа:Интересно за статистиката е ...
Интересно за статистиката е ...
А още по-интересно ще е какъв процент от всички произведени Приуси са тези с дефектно охлаждане, не мислиш ли :whistle:

Публикувано на: 09 Апр 2012 22:41
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:
gicho написа:Интересно за статистиката е ...
Интересно за статистиката е ...
А още по-интересно ще е какъв процент от всички произведени Приуси са тези с дефектно охлаждане, не мислиш ли :whistle:
Какво значи дефектно охлаждане? Няма Приуси с дефектно охлаждане. Ако е имало рекол, то всичко е поето от Тойота.

Публикувано на: 10 Апр 2012 11:11
от Scott
LEXUS написа:Какво значи дефектно охлаждане? Няма Приуси с дефектно охлаждане. Ако е имало рекол, то всичко е поето от Тойота.
Според теб за какво служат 'реколите'? Да си побъбрят собствениците на автомобилите със сервизните работници колко безпроблемни автомобили карат или за да се оправи дефект, който е забелязан след пускането на модела в производство? Или 14-те сервизни бюлетина само за модела от 2004-а не са въобще индикация за дефектна охладителна система - http://www.mv.com/ipusers/lsg/Prius/NHTSA.htm

Публикувано на: 10 Апр 2012 17:13
от LEXUS
Реколите означават отговорност. Почти всяка кола минава реколи, разбира се, това показва избързване в пускането й на пазара, но по-важното е отговорността за поправяне на неточностите. В контраст на това, германските фирми изкарват колите си, пълни с дефекти и за повечето не правят реколи,а оставят клиентите им да си ги плащат сами!
Това е важна отлика.

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:17
от Not_active_user_1
Колега dimitur70, значи не е имало никакъв проблем с охладителната система, а просто е трябвало да бъде обезвъздушена. „Жалко“(в кръга на шегата), че не е имало проблем, за да могат тук някой хора да получат множествен оргазъм и да „докажат“, че видите ли Приус нищо не става. laugh.gif
Интересно ми е как и от какво се е появил този въздух? Би ли споделил!

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:22
от Scott
prius 3 написа:...Интересно ми е как и от какво се е появил този въздух?...
Също „в кръга на шегата“ - тоя балон дето с колегата LEXUS го раздувате ше трябва да се е 'поизпуснал' в охладителната система на Димитърчо ... tongue.gif

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:25
от slowtraveler
Засмукването/наличие на въздух също е проблем в охладителната система.
Добре е да се диагностицира/следи за известно време, защото доливането на антифриз не означава, че е решен проблема.

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:28
от Not_active_user_1
Scott написа:
prius 3 написа:...Интересно ми е как и от какво се е появил този въздух?...
Също „в кръга на шегата“ - тоя балон дето с колегата LEXUS го раздувате ше трябва да се е 'поизпуснал' в охладителната система на Димитърчо ... tongue.gif
Така, като гледам ти и каруцаря (с немските каручки) надувате балони и чакате някой да ви забележи. laugh.gif

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:29
от LEXUS
slowtraveler написа:Засмукването/наличие на въздух също е проблем в охладителната система.
Добре е да се диагностицира/следи за известно време, защото доливането на антифриз не означава, че е решен проблема.
Мисля,че долното е важно,когато коментираме проблеми и тяхната причина:
dimitur70 написа:отскоро имам Приус 2.Преди два дни(от Варна съм) пътувах за София и още на магистралата ми светна VSC и една голяма удивителна.

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:31
от Not_active_user_1
slowtraveler написа:Засмукването/наличие на въздух също е проблем в охладителната система.
Добре е да се диагностицира/следи за известно време, защото доливането на антифриз не означава, че е решен проблема.
Засмукването-да, но не се знае от какво се е получило и заради това го питам да каже колегата как и от какво се е получило наличието на въздух.

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:31
от LEXUS
prius 3 написа:
Scott написа:
prius 3 написа:...Интересно ми е как и от какво се е появил този въздух?...
Също „в кръга на шегата“ - тоя балон дето с колегата LEXUS го раздувате ше трябва да се е 'поизпуснал' в охладителната система на Димитърчо ... tongue.gif
Така, като гледам ти и каруцаря (с немските каручки) надувате балони и чакате някой да ви забележи. laugh.gif
Кой каруцар с немски каручки? :iconbiggrin:

Публикувано на: 10 Апр 2012 18:41
от Not_active_user_1
LEXUS написа:
prius 3 написа:
Scott написа:Също „в кръга на шегата“ - тоя балон дето с колегата LEXUS го раздувате ше трябва да се е 'поизпуснал' в охладителната система на Димитърчо ... tongue.gif
Така, като гледам ти и каруцаря (с немските каручки) надувате балони и чакате някой да ви забележи. laugh.gif
Кой каруцар с немски каручки? :iconbiggrin:
По НИК-а ще го познаеш. tooth.gif

Публикувано на: 10 Апр 2012 19:36
от Not_active_user_1
E60_Power написа:
gicho написа:
Като абсолютна стойност не виждам на какво се впечатлявате - все пак смесения разход на модерен дизел е 4.1л/100км.
Факт! Около 500 километра / преди седмица / извънградско каране от Франкфурт до Хамбург по магистрала А7 с чисто ново Ауди А3 1.6 TDI common rail, 105 к.с., 7-степенна автоматична скоростна кутия - 3.8 литра среден разход. На мен ми изглежда почти абсурден този разход, но е факт. Разбира се, отбелязвам, че бях сам в колата и съм карал с разумна скорост - около 120 километра в час. Малка, но много стегната и удобна за каране кола, а аз съм 1.85м висок и 90 килограма. Приус или подобна А3, макар и с по-малко вътрешно пространство от Тойота-та!?
Факт! Влезна да се похвалиш за „чисто новото“ А3, т.е. Голф под прикритие на двойна цена, което си карал еди къде си, ама то случайно било в Германия разбираш ли, на аутобан при това с „разумна“ скорост. Само ще ти кажа, че на немските аутобани в повечето случай 120 км/ч изобщо не е разумна скорост. Освен всичко споделяш, че било чисто ново, имало автоматична скоростна кутия и си постигнал 3,8/100 разход. Еми хубаво. Казваш, че факт било. Кой освен теб го знае този факт? Само ще ти споделя под секрет, защото явно не знаеш и може би е време да научиш, че един ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ, както ти твърдиш ВИНАГИ дава по-висок разход докато се разработи и чаркалаците му се напаснат. Следващия път, когато отново решиш да ни занимаваш с интернационалните си приключения го имай предвид този факт, защото щом неразработен ти дава разход 3,8/100, сигурно, като се разработи ще започне да ти връща гориво в резервоара! :laughing6:

Публикувано на: 11 Апр 2012 09:39
от baba_metca
Явно колегата не знае какъв е проблема. Те и от ТМ Ауто София, не са успели да му го кажат на първо четене. Кой знае какви грешки са били записани, от това, че е имало въздух в системата и сигурно са и объркващи.

dimitur70, погледни линка даден от Scott. Там има няколко на брой проблеми с охладителната система, като са дадени и кодове на грешки. Сравни ги с твоите (предполагам от ТМ Ауто са ти дали листче с грешките) и виж дали и до колко има съвпадения. Ако ги постнеш в темата, по-знаещите може да си кажат мнението.

Ще е хубаво и някой да каже, какви са обикновенните причини за въздух в охладителната система. Предполагам, че все ще има няколко по-основни, от които да се почне.

П.П. Има поне 5 теми за разход на Приус, +/- и какво ли още не. Дайта да помогнем на човека първо, пък после се дракайте на воля.