Ако има дроселова клапа, то е напълно възможен такъв сценарий - свръхналягане (е, не 230бара) при рязко затваряне на дросела...jim_beam написа:slowtraveler написа:...
При дизела няма дросел.. Тогава кое може да накара турбината да даде свръхналягане, което да се отчете от компа????
мисля,че се лъжеш!аз не само имам дроселова клапа,ами в сервиза и монтираха подгряване.
а турбината си има вентил за разтоварване точно за такива случаи.явно не е сработил достатъчно бързо.
все пак колегата diesel_power е много навътре в нещата при тойотите,както неведнъж го е доказвал!моят темпомат още действа без грешка!
Не съм ги ръчкал съвременните дизели, а стария със сигурност нямаше дроселова клапа. Та затова ми е чудно дали съвременните имат такова допълнително управление на въздуха...