Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
Мнение от Toyko » 15 Дек 2011 11:39
тоци явно бяха при мене защото имах много гнили кабели и по таблото ми припоиха наново половината неща, та от тази и др случки с форда съм с особено мнение за нея марка
Toyko
Мнение от dimiterb » 15 Дек 2011 12:38

Иначе колата има аларма, сложена допълнително преди година и половина, но изрично я направихме да не прекъсва запалването...идеята беше само да има аларма заради застрахователите....
Все пак колата има вграден имобилайзер.
Следващото, което мисля да тествам е следното:
- да изключа централно алармата...и без това колата си има вградено централно заключване от ключа...
- да зареждам от друга бензиностанция....
- да използвам другият ключ, в случай, че има някакъв проблем с чипа в ключа, който използва и да бърка имобилайзера....все пак винаги ползвам само един и същ.
- малко вероятно, но може нещо да не си харесва акумулатора, колкото и тъпо да звучи...ще взема да сменя акумулатора с този на буса на баща ми (също дизелов) па да видим...
Това са тестове, които не са свързани с разходи. Лошото обаче е, че трябва да ги тествам един по един и се чудя с кое да започна

dimiterb
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 15 Дек 2011 14:41
Да, ама тея разсъждения са напълно погрешни. Щото газоразпределението не зависи от броя зъби на ремъка, а на шайбата на разпределителния вал. И ако ремъка има 100 зъба (примерно), a тая шайба има 10 (пак примерно biggrin.gif) и процентите скачат на 10.CuMo написа:Предполагам зависи от конструктивните особености на двигателя.
Ако един ремък има 100-120 зъба (примерно), то това е отместване на газоразпределението с 1% (примерно)... и отместване на всички съпътстващи процеси или "пички майни" с 1% (примерно)...
Просто си разсъждавам....
Scott
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Мнение от baba_metca » 16 Дек 2011 12:40
Най-лесно сигурно ще ти е да започнеш с другия ключdimiterb написа:Това са тестове, които не са свързани с разходи. Лошото обаче е, че трябва да ги тествам един по един и се чудя с кое да започна
baba_metca
Мнение от dimiterb » 21 Дек 2011 13:31
Зведна дата....

Както се очакваше проблема не е от ключа. Започнах да ползвам другият ключ и проблема си остана. Също така заредих почти пълен резервоар от друга бензиностанция и дори сложих добавка, но пак ми се случва да гасне (все си мисля, че е по-рядко).
Освен това забелязах нов симптом...Когато се случи да загасне освен че изключва TRC-то стралката за температурата както си стои на нормална пада на нула! Просто изключва. Като върна ключа и дам отново на контакт всичко си тръгва отново...
Възможно ли е при проблем с температурният датчик колата да се държи по този начин?
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
mirott
-
- Мнения: 2171
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Мнение от mirott » 21 Дек 2011 14:17
dimiterb написа:При мене нещата просто започнаха да се случват...не е имало някакво събитие или нещо подобно..
Имах такъв проблем с другата ми кола Opel Kadet, където проблема беше описан от @СиМо...колата гасне на свободна и неможеш да превключиш, но вслучая няма да е това, защото може въобще да не изгасне...ако гасен го прави един път на 30-50-100км...
Освен това като се разбърникам по кабеляците и проблема не се случва дълго време...после пак започва....
Най-вероятно проблема е електрически - някаква хлабава връзка някъде ... ама още не е ясно къде?
На всичкото отгоре си го написал.Прегледа ли масата, това ли имаш предвид под "разръчкване"? biggrin.gif
mirott
Мнение от dimiterb » 21 Дек 2011 19:43
Да прегледал съм клемите на акумулатора. Дори смених тази на масата с нова, защото нещо не ми изглеждаше наред и сега там всичко е ок.mirott написа:dimiterb написа:При мене нещата просто започнаха да се случват...не е имало някакво събитие или нещо подобно..
Имах такъв проблем с другата ми кола Opel Kadet, където проблема беше описан от @СиМо...колата гасне на свободна и неможеш да превключиш, но вслучая няма да е това, защото може въобще да не изгасне...ако гасен го прави един път на 30-50-100км...
Освен това като се разбърникам по кабеляците и проблема не се случва дълго време...после пак започва....
Най-вероятно проблема е електрически - някаква хлабава връзка някъде ... ама още не е ясно къде?
На всичкото отгоре си го написал.Прегледа ли масата, това ли имаш предвид под "разръчкване"? biggrin.gif
Под разръчкване имам предвид, че пипнах всеки достъпен датчик и бушон (извадих буксата почистих я и отново я закачих) до който стигнах...
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
dimiterb
mirott
Мнение от SFINKS » 22 Дек 2011 15:18
За да ти гасне колата или спират тоците или горивото
Въпреки че проблема изглежда електрически ( Тоци Бегали) за дизел повече бих заложил на горивото , примерно ниско налягане
Качваш някой специалист с тестер и карате , в момента в който угасва може би ще се хване нещо
Ако нищо не хванете тогава пак продължаваш с експериментите тука има тука нема

S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
Мнение от dimiterb » 22 Дек 2011 15:21
Но все повече си мисля за това изключване на уреда за температура на водата, кагото колата изгасне. Възможно ли е датчика за температура на водата да прави тези мизерии? Като гледам документацията имам само един датчик за температура на водата -> EFI Water Temp Sensor, същият ли се ползва и за уреда на таблото?
Все пак това поведение на стрелката за температурата може също да е в следствие на проблема както ситуацията с изключването TRC-а.
Тия снежни дни имах възможност да изтествам всички системи по колата, включително и TRC-а и всичко работи перфектно....
Все повече си мисля, че колата си има някакив "психически проблеми" (проблем с компютъра)...
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
-
- Мнения: 2171
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 29 пъти
Мнение от mirott » 22 Дек 2011 15:25
mirott
Мнение от dimiterb » 22 Дек 2011 15:26
Носочил съм се към електрически проблем, защото все си мисля, че ако е проблем с налягането на горивото все щяха да се осещат и някакви прекъсвания, губене на мощност и т.н. Пък и в такъв случай, компа би се осетил и все щеше да е записал някаква грешка по въпроса.SFINKS написа:dimiterb както ти написах по-нагоре може и половината неща под предният капак да смениш и пак да не се оправи проблема .
За да ти гасне колата или спират тоците или горивото
Въпреки че проблема изглежда електрически ( Тоци Бегали) за дизел повече бих заложил на горивото , примерно ниско налягане
Качваш някой специалист с тестер и карате , в момента в който угасва може би ще се хване нещо
Ако нищо не хванете тогава пак продължаваш с експериментите тука има тука нема
А при мене както всичко си работи на 100%, изведнъж нещо се издънва (за 1 секунда или по-малко) и после пак работи на 100%. Само, че през тази 1 секунда колата изключва...
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
Мнение от SFINKS » 22 Дек 2011 15:32
Горивото не се изчерпва само с помпата ,
повече ми мирише на комбиниран проблем
Елктрически който прекъсва подаването на гориво
Търси ел проблем който прекъсва работата на помпата или инжекторите
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост