Страница 2 от 3
Публикувано на: 21 Авг 2006 08:20
от del_sol_fen
BTW KORD, lexus i toyota sa edno i sushto a ne kato naprimer VW i audi .... ne gi burkai dvata shtata, Lexus ima samo v USA a i otskoro v Japan tui che.......
Публикувано на: 21 Авг 2006 16:16
от KORD
Aide koga she smenqme saedinitela da nemqsh pove4e izvineniq biggrin.gif
Публикувано на: 26 Авг 2006 12:08
от IVOtuning
eto q i moqta supra
Публикувано на: 26 Авг 2006 12:09
от IVOtuning
zzzz
Публикувано на: 26 Авг 2006 12:37
от El Camino
Cweta me kefi maksimalno, che i kolata pokrai nego:).
Snoshti do kysno chetoh nemskiq MR2 forum - nai - moderniq tuning tam e MR2 na LPG. Wikat - za turbo ne stawalo mnogo dobre

biggrin.gif.
Uspeh s proekta!
Публикувано на: 27 Авг 2006 00:07
от LordDigital
Dobre izglezda ,kat gledam nekoi veche q e svalil - dano samo da ne e chrez rqzane na pruzini.
Uspeh i ot men.
Публикувано на: 27 Авг 2006 01:57
от IVOtuning
v4era q zveh i se po4naha problemite

(6eguvam se..) zna4i ureda(4asovnika ) za nalqganeto na masloto ne raboti i ne vijdam signalna lampa za masloto nqkoi moje li da mi kaje kaje kade se namira dat4ika predpolagam e na bloka no ot koq strana za da vidq dali nqma nqkoi prekasnat kabel, razhlabena buksa
lo6oto e 4e strelkata na ureda stoi nai gore, dano da ne e povreden samiq ured 4e kade 6te namerq takav ne znam
ina4e parvite mi vpe4etleniq sa dobri kato voziq e dobre ima amortisiori koni(jalti) i nqkakvi 4erveni prujini vozi stabilno, salona e kojen mn zapazen do tuk vsi4ko dobre , NO kato varvene(darpane) o4akvah pove4e imam i reno 21 turbo i i mi se struva 4e varvqt dolu - gore ednakvo s tazi razlika 4e renoto e 175 konq
mai 6te trqbva da se "pipa" biggrin.gif suprata
tova e za sega
Публикувано на: 27 Авг 2006 12:12
от LordDigital
IVOtuning написа:v4era q zveh i se po4naha problemite

(6eguvam se..) zna4i ureda(4asovnika ) za nalqganeto na masloto ne raboti i ne vijdam signalna lampa za masloto nqkoi moje li da mi kaje kaje kade se namira dat4ika predpolagam e na bloka no ot koq strana za da vidq dali nqma nqkoi prekasnat kabel, razhlabena buksa
lo6oto e 4e strelkata na ureda stoi nai gore, dano da ne e povreden samiq ured 4e kade 6te namerq takav ne znam
ina4e parvite mi vpe4etleniq sa dobri kato voziq e dobre ima amortisiori koni(jalti) i nqkakvi 4erveni prujini vozi stabilno, salona e kojen mn zapazen do tuk vsi4ko dobre , NO kato varvene(darpane) o4akvah pove4e imam i reno 21 turbo i i mi se struva 4e varvqt dolu - gore ednakvo s tazi razlika 4e renoto e 175 konq
mai 6te trqbva da se "pipa" biggrin.gif suprata
tova e za sega
Oil Pressure Sender -a ti e na vertikalna ravnina pod CPS sensora ,no dosta po-nadolu chak pod kolektorite. Mnogo trudno dostypno mqsto obsto vzeto ,bez da sa svaleni kolektorite mi se struva pocti nevyzmozno da se smeni - bukasata mozes da q izvadis i da vidis dali sha ima razlika vyv strelkata. Tezi Senderi obsto BTW sa bokluci ,imat nepriqtna i silno nelineina greska zavisteta ot Temperaturata i ... se razvalqt dosta chestno kakto i sensora za naduva. Obsto vzeto nikoi ne gi smenq sys OEM ,vinagi si slagat after market sensori - rezbata e tezko nestandartna no ima Fittingi i stava lesno.
Po princip tiq Supri sa sys 2 katalizatora ,osobeno pyrviq MNOOOGOOO losho sa zapusvat - pravqt giganski BackPressure i kolata staa kato spynata. Takava beshe Burgaskata supra deto q karah ,naprao po-bavna ot Ziguli 1600

- stypka 1-va sha ti e da razkaras i 2-ta katalizatora i po vyzmoznost da gi izhvyrlis pred mestnoto EKO ministerstvo

Публикувано на: 27 Авг 2006 21:59
от IVOtuning
мерси за инфото оба4е ако ми каже6 и къде е кпс цена няма да имаш
мисля 4е е някаде под турбото но маи ще трябва да махна някои неща да го видя този дат4ик
ина4е първата работа ще е да оправя този дат4ик и после нови изпускателни тръби
а днес и махнах покрива и ми се струва 4е се усуква купето но може и аз да съм с грешка
Публикувано на: 27 Авг 2006 22:00
от IVOtuning
///
Публикувано на: 28 Авг 2006 00:46
от LordDigital
IVOtuning написа:мерси за инфото оба4е ако ми каже6 и къде е кпс цена няма да имаш
мисля 4е е някаде под турбото но маи ще трябва да махна някои неща да го видя този дат4ик
ина4е първата работа ще е да оправя този дат4ик и после нови изпускателни тръби
а днес и махнах покрива и ми се струва 4е се усуква купето но може и аз да съм с грешка
КПС?
Да ако е засукано купето ,веднага се вижда през Тарга Топ-а. По принцип като мина през разни яки неравности и моита пука много силно ,първоначално са бех уплашил че нещо е скъсано или нарушена геометрия. После се оказа ,че това е нормално и до голяма степен се разреши със натаягане на Шестограминте болтове. АКО обаче ти изхвърля болтове които са един път вече натегнати - тогаз си за FrameRack...
Публикувано на: 28 Авг 2006 00:50
от LordDigital
CPS си имал във предвид:) Тва КПС мислеш ,че ме питаш за тавариш Михайл Горбачов
CPS е сложен на местото на дистибуторната капачка (при 7m има дистрибутор ,а при 7mGTE сенсор). Намира се точно зад резервуара на сервото за волана (същата хоризонтална равнина ,закрепен на главата посока FireWall-a).
Публикувано на: 29 Авг 2006 17:06
от IVOtuning
ami vsi4ko e nared ne gi izhvarlq boltovete zavivat se mn lesno geometriqta e nared
iskam da te pitam ne6to otkade da si namerq 6irokolentova lambda sonda
4e skoro 6te idva vreme da slagam apexito ta da sam podgtven
sega parvo 6te si opravq dat4ika za masloto, posle edna traba 80mm

bez garneta do otzad i posle vdigane na nalqganeto na turbinata i nastroika na smestta taka 4e iskam da sam podgotven dobre da ne gramne motora biggrin.gif
Публикувано на: 29 Авг 2006 17:17
от LordDigital
IVOtuning написа:ami vsi4ko e nared ne gi izhvarlq boltovete zavivat se mn lesno geometriqta e nared
iskam da te pitam ne6to otkade da si namerq 6irokolentova lambda sonda
4e skoro 6te idva vreme da slagam apexito ta da sam podgtven
sega parvo 6te si opravq dat4ika za masloto, posle edna traba 80mm

bez garneta do otzad i posle vdigane na nalqganeto na turbinata i nastroika na smestta taka 4e iskam da sam podgotven dobre da ne gramne motora biggrin.gif
Ако няма да купувап ами ша праиш Custom Downpipe наааааи-добре направо почни от фланеца към турбината ,демек да включиш и elblow-то. За си взех тръбата за $60 да речем ,ма после требеше да давам $130 за elblow. Заводското е супер стиснато ,е тука имам снимка:
http://supra.stalx.com/Project/TurboUpG ... G_6625.jpg
Напрао са плаша кат знам ,че некои лудаци правят по 400 коня със оргиналното elblow. Единствения проблем на такава тръба ,би могъл да бъде че ша требе да има бънг за навиване на теснолентовата (заводска) сонда.
За WideBand има един единствен които си заслужава :
http://www.zeitronix.com/Products/zt2/zt2.htm
Аз като си взех колата ,още не се движеше когато си купих zeitronix ,пълен комлект със EGT ,BoostSensor - тва е определено наи-дората инвестиция дето съм напраил по таз кола до момента!
Публикувано на: 29 Авг 2006 17:22
от IVOtuning
///