Страница 2 от 3

Публикувано на: 02 Май 2011 01:29
от Bass_Man
svetodamian написа:на руските сайтове може да се вярва, а и данните съвпадат с американските. Лесно може да се провери. htttp://avtomarket.ru/catalog/Toyota/RAV-4/?id=26498&class=1 след 2006 г. равчето е с 16 см. по-дълго и мнооого по-тежко и за жалост по-неикономично
Има едно t повече е http и не се отваря директно линка :whistle: .
Ето така става :
http://avtomarket.ru/catalog/Toyota/RAV ... 98&class=1

И имаш ЛС .

Публикувано на: 02 Май 2011 03:42
от jim_beam
svetodamian написа:http://avtomarket.ru/catalog/Toyota/RAV ... 21&class=1 ето и килата след 2006
колата тежи 1,6 тона! wink.gif

Публикувано на: 02 Май 2011 10:23
от svetodamian
да нещо съм сгрешил при копирането, но това не е проблем. Може ли един въпрос за парктроник. Въпреки късите размери, височината понякога създава проблем и някоя ниска кола отзад почти не се вижда. Имате ли някакви предложения за нещо добро. Благодаря

Публикувано на: 02 Май 2011 10:37
от KiLLeR
svetodamian написа:да нещо съм сгрешил при копирането, но това не е проблем. Може ли един въпрос за парктроник. Въпреки късите размери, височината понякога създава проблем и някоя ниска кола отзад почти не се вижда. Имате ли някакви предложения за нещо добро. Благодаря
Взимаш слагаш китаец за 60 70 лв с 4 датчика и си гледаш кефа. Трябва ти само звуков сигнал, тея светкащи диодчета адски дразнят rolleyes.gif smile.gif

Публикувано на: 02 Май 2011 11:06
от svetodamian
Благодаря ти! И аз си мислех да направя същото, но една подобна подкрепа не е излишна! Приятен ден

Публикувано на: 02 Май 2011 15:25
от Vesko
kakav model ti a audioto na kolata?

Публикувано на: 02 Май 2011 16:03
от Bass_Man
svetodamian написа:Благодаря ти! И аз си мислех да направя същото, но една подобна подкрепа не е излишна! Приятен ден
Аве прочете ли си личното съобщение ? Че нещо ми стои , като непрочетено ?!?!

Публикувано на: 03 Май 2011 15:53
от hari
аз сложих фобос2 .и за сега съм доволен .сложих по бързата рейка Horizon+80лв ,мощен изпарител tomasseto arktic(другите са до 150кс.) и на теб ще ти трябва такъв +100лв. за изпаритела и система за омасляване +155лв. ...по-добре с нея ;) мобилно зарядно в капачката на бензина 25лв. и смяна на свеши denso iridium+123лв. ми излезна 1550лв.

Публикувано на: 03 Май 2011 17:43
от mafiota
тоя омастител неможах да разбера за какъв чеп го слагате wacko.gif

Публикувано на: 03 Май 2011 18:15
от hari
омаслител мисля че има логика да се слага. колите след 2000г.и особено с промениливо отваряне на клапанитe. Вкопават клапаните в леглата (в главата) защото темп. на горене на газта е по висока и е по сухо гориво е . От друга страна по прецизните дви. са направени от по леки сплави по прецизна работа и температурата им е сметната за бензин ,не са правени за газ.най силно изразено е при хонда на всеки 20-30000 се прави реглаж клапани .....след 60-70000 се сменя глава . Системата пуска по една капка лубрикант(масло) на всеки 5-6 сек в смукателния колектор която е достатъчно да смаже и охлади до темп. на горене на бензина,разхода е 1литър-37лв на около 10000км. може и да не е точно така . може да е като калгона за пералните всики знаят че е добре а никой не го слага ! laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 03 Май 2011 19:01
от mafiota
hari написа: ..............която е достатъчно да смаже и охлади до темп. на горене на бензина,...........! laugh.gif laugh.gif
това не съм сигурен дали е така, и изобщо дали някой е успял да го докаже, а дори и да е така тази една капка дали успява да го направи.

Публикувано на: 05 Май 2011 01:54
от Bass_Man
hari написа:.мощен изпарител tomasseto arktic(другите са до 150кс.) и на теб ще ти трябва такъв +100лв. ...........
Няма да му трябва колега просто са те видяли , че си мераклия и са те качили на черешката . Но все пак Томасетото си е добро !

hari написа:омаслител мисля че има логика да се слага. колите след 2000г.и особено с промениливо отваряне на клапанитe. Вкопават клапаните в леглата (в главата) защото темп. на горене на газта е по висока и е по сухо гориво е . От друга страна по прецизните дви. са направени от по леки сплави по прецизна работа и температурата им е сметната за бензин ,не са правени за газ.най силно изразено е при хонда на всеки 20-30000 се прави реглаж клапани .....след 60-70000 се сменя глава . Системата пуска по една капка лубрикант(масло) на всеки 5-6 сек в смукателния колектор която е достатъчно да смаже и охлади до темп. на горене на бензина,разхода е 1литър-37лв на около 10000км. може и да не е точно така . може да е като калгона за пералните всики знаят че е добре а никой не го слага ! laugh.gif laugh.gif
Няма нищо вярно в това ! Само помисли при разход 7 литра на 100 км за 10 000км ще изхачриш грубо 700 литра гориво ! Които ще ги смажеш и охладиш с 1 литър някаква си течност ?!?!?! wacko.gif
От къде я вадите тази логика не знам . Да не говорим , че никой не се замисля , че става въпрос за изпускателни клапани ! Отделно , че всеки повтаря като папагал колко е по-висока темепратурата при горене на пропан-бутан но всъщност въобще си няма идея , че не е повече от 20 градуса . Общо взето всичките въглеводороди горят при доста близки температури !!!!!!!!! Сериозна разлика обаче имат в скоростта на горенето .

Публикувано на: 05 Май 2011 11:14
от hari
сигурно си прав ! макар че съм виждал хонда црв след 50000км на газ с разглобена глава кво чудо е трябва друга глава....... за изпаритела повечето ги водят до 110кв. по 1.36 =149.6 к.с. разцъкай тука .... http://www.tomasetto.com/a_ENG_7_1.html

Публикувано на: 05 Май 2011 11:16
от hari
"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif

Публикувано на: 05 Май 2011 13:02
от mitoko
hari написа:"че не е повече от 20 градуса" !!! ohmy.gif мисля това е много при съвременните двигатели !!!!! wink.gif
2005 година е колата ... на 5 годишна технология ли е "СЪВРЕМЕННА"