Страница 2 от 2
Публикувано на: 28 Апр 2011 20:43
от Uncle Dido
При Алфите това е редовен проблем, особено при дизелите.
Кита, който идва на Пауърфлекс - има две странични шайби, които са по-голям диаметър и не позволяват на втулките да легнат добре.
Та шайбите на струг и посредата на конзолата - гресьорка. Това е решението.
Не си спомням да съм споменавал за набиването на полиуретан на преса.
Според мен е нужна, за да се избият старите тампони и втулките на щангите, но знае ли човек вече....
Публикувано на: 28 Апр 2011 20:57
от PESHO OT MARS
Имам около 1 месец да преценя какво да правя.
Оправих си "полуоската" и съм адски щаслив, остават ми тези щанги и втулките на носачите отпред комплект със 4-те спирачни маркуча.
Както казах предлагат ми ги монтирани направо на щангите полиуретановите тампони. има ли щанс да са директно изляти в щангата? Защото тогава някак си си мисля че няма нужда от гересиране но може и да се лъжа.
Публикувано на: 28 Апр 2011 21:20
от Uncle Dido
Едва ли ще е по-добре - отливка с налягане, термично свиване на материала, шупли....
Друго си е да го пъхнеш ръчно... biggrin.gif
Пешо, нали става въпрос за задните щанги?
Публикувано на: 29 Апр 2011 09:12
от PESHO OT MARS
Точно за задните става въпрос.
Публикувано на: 18 Май 2011 09:15
от PESHO OT MARS
Решението на проблема засега (защото не е ясно колко ще изкарат) са чисто нови щанги някакво тайванско производство на цена 143 лева комплекта. Ще ги монтирам сигурно идната седмица и ще споделя резултати.
Но как тропа отзад вече не е истина чак почва да ме дразни.
Re: Проблем със задни напречни щанги на Карина Е
Публикувано на: 23 Май 2011 23:52
от desotodorov
Petar написа:И моите тампони бяха заминали обиколих всички магазини и наистина се продава заедно с цялата щанга . Но колегата ТойотаФоревър от форума миги намери само тампоните по куриер ги достави и маистора миги смени без проблем и сега нямам никакви проблеми .Пробвай при него мисля че щети помогне
А ти пита ли гореспоменатия колега, няколко пъти вече вземах от него различни неща...съвсем коректен и точен е...освен това - "оригинални" тампони предна стабилизираща щанга ТМ Ауто = 48лв комплекта...при колегата същите тампони са 13 лв комплекта(подчертавам - тампони тойота)...още един пример...не знам защо бях решил че ми се е разбил предния тампон на двигателя "плаващия", навсякъде където го търсих ми предлагаха само "сърцевината"му - т.е. гумата, която с последващо майсторене трябвало да стане...аз не поисках и отново се свързах с колета - сега у нас си имам съвсем нов тойотски тампон с всичките му железа, който сам мога да си монтирам за около 10 минути....хмхмхмх...та в тази връзка - не виждам смисъл да дадеш близо 300лв за части със съмнителен произход и качество, при условие че може да се намери това "което трябва" и да нямаш ядове след това.