Страница 2 от 2
Публикувано на: 11 Апр 2011 01:49
от Me4oKyX
ТМ АУТО и СИЕ РУЛЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ laugh.gif Като Ви се казва, че НИЩО не разбират там, Вие ПАК СИ давайте парите и си трошете нервите ТАМ!!!

СЕРВИЗИ
Публикувано на: 11 Апр 2011 11:15
от mar29
Е-е-е-е-е-е-е-е,ама повечето тук,като им кажеш,че си сменял нещо си еди къде си,ще ти кажат :"да,ама не е оригинално" !!!
В Тойота сервизите всичко е "специално".
И аз не мога да ги понасям

Публикувано на: 11 Апр 2011 13:14
от BIS
Публикувано на: 17 Апр 2011 20:07
от hyankov
zi_zi_top написа:На мен ми звучи като пистов ремък, но може и да греша. Пробвай да напръскаш пистовия ремък с вода, когато се чува този шум. Ако изчезне или се промени като характеристика ще съм познал.

Дни след смяната на лагера на ролката, шума пак се проявява. По-силен е когато колата не е загряла. Когато загрее се чува по-слабо. Над 1800 rpm не го чувам, но може би шума на двигателя го заглушава.
Днес си спомних какво писа за намокрянето. Вдигнах капака и го наплюх, хаха, нямах вода в мен. Шума спря моментално! Какво значи това? Ремъка е чисто нов, но не е оригинален. Реално шума се чуваше от преди да го сменя, макар и по-различен.
Както и да е, моля те обясни за намокрянето

Публикувано на: 17 Апр 2011 22:49
от zi_zi_top
Някои ремъци са направени от по-калпава гума и контактната повърхност се "изпича" и става по-хлъзгава. В моментите на по-натоварена консумация на електрическата система, когато алтернатора е по-трудно да бъде въртян от ремъка, се получава сухо приплъзване на ремъчната шайба и ремъка. Това се чува като просвирване. Като го намокриш променяш характеристиките на контактната повърхност и звука изчезва.
Това е най-лесния тест, с който се започва диагностиката на шумове от ремъка и ролките.

Публикувано на: 17 Апр 2011 22:54
от hyankov
Благодаря за разяснението. Тогава явно не е ролка, а самия ремък. В крайна сметка да се притеснявам ли от него, или да си карам спокойно, макар и понякога да скрибуца?
Поздрави
Публикувано на: 17 Апр 2011 23:02
от zi_zi_top
На твое място бих го сменил. Не е скъп и ще си караш по-спокойно.
Ако пък не ти се правят разходи го наблюдавай за пукнатини и надлъжни разцепвания.
Успех!
Публикувано на: 18 Апр 2011 08:03
от toyotafen
Смени клиновидния ремък и всичко ще е OK.
Публикувано на: 18 Апр 2011 12:35
от stivi
Само не разбрах едно,кой ремък са сменили в Тойота и кой свири ??? Защото останах с впечатлението че е един и същ и ако е така защо не отиваш направо пак там да ги питаш защо свири ??
Публикувано на: 18 Апр 2011 12:54
от hyankov
stivi написа:Само не разбрах едно,кой ремък са сменили в Тойота и кой свири ??? Защото останах с впечатлението че е един и същ и ако е така защо не отиваш направо пак там да ги питаш защо свири ??
Ами отначало:
1. Беше почнало да се чува едно свистене, та я закарах на Тойота.
2. Смениха ми пистовия ремък, казаха че ролките са ок.
3. След смяната свистенето все още се чуваше, макар и малко по-тихо.
4. Питах ги какво става - тогава се повдигнаха едни подозрения (които сега мисля че са неоснователни) срещу 'ролката' на компресора на климатика (който се сменял целия, не можело само ролката, защото били един цял елемент. wtf, toyota).
5. Покарах я така и тогава май се появи друг шум - при висока скорост като освободя от предавка, се чуваше едно 'шляпане'.
6. В друг сервиз ми смениха лагер на една от ролките на пистовия ремък. С което 'шляпането' спря.
7. Сега пак се появи първоначалното свистене от ролка/ремък.
Може би са били два отделни проблема - едното е било ремък, а другото лагер. Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Много се дразня така. Искам просто да отида на някой сервиз, да им дам колкото пари искат (в рамките на разумното) и колата да излезе поправена.
Публикувано на: 18 Апр 2011 15:38
от martod
hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

Публикувано на: 18 Апр 2011 15:41
от hyankov
martod написа:hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

Добра идея

Публикувано на: 18 Апр 2011 23:48
от Bass_Man
martod написа:hyankov написа: Относно ремъка - освен новия неоригинален ремък да издава същия звук като стария, оригинален, не знам какво друго да мисля вече
Ами мисли, че всички ремъци (нови, стари, оригинали, ментета) издават един и същ звук, като са хлабави .. biggrin.gif
Просто иди да ти донатегнат новият ремък, защото като е нов каналите му са по плитки и сега като се е поолегнал по шайбите, идва леко хлабав ..

Шшшшшшш ти от къде ги разбираш толкова тия ремъци ве да не си майсторче в ТМ АУТО Север ?

biggrin.gif laugh.gif
Публикувано на: 19 Апр 2011 08:34
от martod
Bass_Man написа:
Шшшшшшш ти от къде ги разбираш толкова тия ремъци ве да не си майсторче в ТМ АУТО Север ?

biggrin.gif laugh.gif
Не Ве

гледал съм един в ТМ АУТО юг как ги опъва ремъците .. biggrin.gif
Публикувано на: 13 Май 2011 22:15
от dimpex_01
Лагера за обтягащата рола е модел 6908V. Това пише на оригиналният ми лагер NSK, който беше заменен оня ден с лагер INA 61908-2RS
Ето го и самият лагер NSK:
