Страница 2 от 2

Публикувано на: 15 Мар 2011 22:32
от Me4oKyX
СМЕНИ майстора! Щом си от Пловдив, звънни ми на 0899 868618 - Петър и ще те пратя при човек, който 100% ще ти оправи проблема, който най-вероятно е неправилно сложен ангренаж - зацепен криво...... Не си блъскай главата с глупости, просто провери ПЪРВО нещата, които са сменяни.....

Публикувано на: 15 Мар 2011 22:37
от moloko
Днес я настъпих - минах 4000 без проблем , значи при мен е ОК.
Не мисля обаче ,че е от неправилно зацепен ангренаж.... тя не би трябвало да запали въобще ако е това......
Може би ТУРБОТО.... не съм сигурен ..... все едно че нещо се "запушва" като стигне до тези обороти.... поне така разбирам съвсем лаишки.....от обясненията.....
Пробваи в официалния сервиз..... аз ако бях на твое масто щях да пробвам последно.....да знам, ще е по скъпо , но ..... само диагностика....

Публикувано на: 15 Мар 2011 23:07
от REvtimov
Bass_Man написа:Ами върни се там където са я обслужвали и им кажи да си я оправят !

ПС:
Точно такъв е ефекта , който се получава от ремонтите на 100 годишни майстори практици и техните поколения обучени по универсалните стандарти на майсторлъка ! И тотално отричащи нуждата от ремонтна документация с великия аргумент " Он , че ми кае на мене ! Я колко двигателя съм ремонтирал и с колко масло съм се наклепал ......"

+1 Евала,колега!Аман от тия майстори,които разбират повече от инженерите разработвали и развивали технологиите на тези автомобили...
Като им предложиш оригиналните учебници за ремонт на конкретния автомобил чак се сърдят и гледат все едно ги учиш как да е**т жените си....

Публикувано на: 21 Мар 2011 20:22
от frantic
Днес "майстора" е отворил турбото и каза, че имам късмет защото е чисто ново. Значи не е и от турбото. Някой друг да има предположение ?

Публикувано на: 21 Мар 2011 20:53
от Petar
А майстора провери отново ремъка дали е добре монтиран

Публикувано на: 21 Мар 2011 21:07
от beri1
А някой провери ли EGR клапана? Излиза ли гъст дим от ауспуха?

Публикувано на: 21 Мар 2011 21:11
от frantic
ДА ПРОВЕРИХА ПАК РЕМЪЦИТЕ И СА НАРЕД. КЛАПАНА НЕ СМЕ ГО ГЛЕДАЛИ ЗАЩОТО НА ПРАЗНИ ОБОРОТИ СИ ВЪРВИ И НЕ ИЗЛИЗА НИКАКЪВ ДИМ ПРЕЗ АУСПУХА.

Публикувано на: 21 Мар 2011 21:20
от beri1
Тя върви ама в авариен режим, ако е прецакан клапана може и да не ти дава индикация на таблото.

Публикувано на: 30 Апр 2011 22:42
от frantic
Днес мнинах през сервиза на Тойота в Пловдив и от там незнаят нищо. Поне ми изчистиха ЕГР. Много ми е интересно как си вършат работата след като незнаят от къде е проблема biggrin.gif