Страница 2 от 3

Публикувано на: 05 Фев 2011 20:36
от miLen4o
Akima написа:Около 30 лева трябва да е.Уреда е този - http://www.pitstopbg.com/service/content/view/32/44/. :thumbsup:
Точната цена е 37,80 лв.

Публикувано на: 12 Фев 2011 00:14
от lubomir1414
Колеги, оказа се че лампата свети заради спукано серво на спирачките :(, моля за помощ :(

Публикувано на: 12 Фев 2011 19:07
от Bass_Man
Я дай една снимка как е спукано ?

Публикувано на: 12 Фев 2011 21:09
от diesel_power
lubomir1414 написа:Колеги, оказа се че лампата свети заради спукано серво на спирачките :(, моля за помощ :(
Това значи ,че педала на спирачката е твърд при запален мотор ,както и при изгасен. Това така ли е?

Като се има предвид тъпия ти въпрос в началото има голяма вероятност и в сервиза да са те усетили.

Публикувано на: 19 Фев 2011 19:36
от lubomir1414
Bass_Man написа:Я дай една снимка как е спукано ?
Колега под спукано искам да кажа, че мембраната изпуска в самото серво и при ниски обороти се чува едно "съскане", като има и промяна в оборотите на колата( при ниските под 1000 когато е) при това "съскане".

Публикувано на: 19 Фев 2011 19:38
от lubomir1414
diesel_power написа:
lubomir1414 написа:Колеги, оказа се че лампата свети заради спукано серво на спирачките :(, моля за помощ :(
Това значи ,че педала на спирачката е твърд при запален мотор ,както и при изгасен. Това така ли е?

Като се има предвид тъпия ти въпрос в началото има голяма вероятност и в сервиза да са те усетили.
Колега нека не се обиждаме сега дали е тъп или остър въпроса - не е колегиално най-малкото в форума. Не съм тъп, тъй като се поинтересувах за проблема и сега ще го опиша, за да знае следващия човек как да процедира!

Публикувано на: 19 Фев 2011 19:51
от lubomir1414
След дълго ходене по "мъките" отидох в TM Ауто на Цариградско и срещу съответната сума ми направиха пълна диагностика на автомобила и на всички системи към него. Оказа се, че всичко работи прекрасно и "Чека" ми е светнал заради спукано серво на спирачките от там се подавало самата грешка. Причината е че самата мембрана изпуска и е спукана, но при натискане не ми става толкова твърд педала, както всички описват и въпреки всичко имах перфектни спирачки, цената на ново серво няма да коментирам защото цифрата е много голяма, а да не говорим за самата смяна колко взимат, защото е пълен смях и рев!
Както и да е, взех серво от Селика с десен волан и ми го монтираха и ми излезна над 20 пъти по-евтино от колкото в ТМ Ауто - сами си правете сметката, сега "Чека изгасна" и всичко си е коректно, но наистина проблема е бил заради спуканото серво. Благодаря на всички, които ми подадоха информация на лични съобщения.

Публикувано на: 07 Май 2011 22:21
от Macros
Здравейте колеги и поздрав за хубавия форум първо :thumbsup: . Та да си кажа и аз- от 3 дни сме горди собственици на Рав 4 2003г. 2.0 бензин 150 коня rolleyes.gif > та колата външно поне е без забележка,интериорът също е перфектен smile.gif за мен върви доста добре като за този двигател. Та продавачът изрично каза че маслото е за смяна до 1000км, защото не е сменяно скоро от старият собственик(италианец). И днес след около общо 300км навъртени примигна лампата за маслото и спря да свети, но след това се появи въпросната лампа, която е светнала и на колегата. Та въпросът ми е дали е възможно да е затова че има позапушени филтри или маслото е кофти, или е мн вероятно да е такъв сериозен проблем wacko.gif
Мерси предварително

Публикувано на: 07 Май 2011 22:39
от PESHO OT MARS
Като ти обяснят че трябва да се смени масло на италянка до 1000 км. ти всъщност трябва да разбираш че колата от авто къщата трябва моменталически да се пренесе в сервиз в който ще и подменят всички консумативи и да я огледат подробно за други добри пожелания оставени от макаронаджията......

Това го приеми като добър съвет.

Публикувано на: 07 Май 2011 22:46
от Macros
Добре а този сервиз който видях на няколко места във форума ПитСтоп там уместно ли е да я закарам за преглед? И въобще колега, без да се обиждаш, ама нещо градивно да ми кажеш че според теб съм се набутал(не директно казано но по смисъл)? Като например какъв мислиш че може да е проблема, сервизи или просто някакво евевнтуално предположение- не очаквам да ми диагностицираш колата по интернет ест....

Публикувано на: 08 Май 2011 00:41
от lubooo
човек един господ знае колата как е поддържана и какви проблеми може да има .. като цяло италиянците са известни с това , че не сменят много редовно масла и са немърливи относно поддръжката на колите си .. колегата е прав , че маслото е трябвало да го смениш веднага след като си я зел за да ти е спокоино на душата . щом ти е светнала лампата на маслото явно работата с него не е добре и чек енджина ти е светнал .. в общи линии колата за мене се опитва да ти каже , че както си я подкарал така далеч няма да стигнеш biggrin.gif

пс: според мен когато човек тръгне да избира кола 2-ра употреба трябва да си задели едни 500 600 лв ( в зависимост от класа кола) и да си мине както му е реда в някои читав сервиз пълен преглед да ти кажат хората кое как стои и кое е за смяна и кое не и да не береш ядове после )

Публикувано на: 08 Май 2011 01:03
от Bass_Man
Колега на празен ход ли примигна лампата или в движение ? И дали провери нивото на маслото ?

Публикувано на: 08 Май 2011 12:22
от Macros
Колеги разбира се че ще сменя маслото още понеделник, просто имам колата от четвъртък късния следобед когато нямаше къде да диря сервиз, а след това петък Гергьовден та се отложи до понеделник (и да не се беше появил проблема) обслужването което е ясно че ще се направи масла и филтри на 100% пък се надявам и да излезе нещо др да не е сериозно. Иначе преглеждаха колата в сервиз и казаха че е мн запазена според тях..

Публикувано на: 08 Май 2011 12:41
от Bass_Man
Bass_Man написа:Колега на празен ход ли примигна лампата или в движение ? И дали провери нивото на маслото ?
??????

Публикувано на: 09 Май 2011 17:02
от lubomir1414
Macros написа:Здравейте колеги и поздрав за хубавия форум първо :thumbsup: . Та да си кажа и аз- от 3 дни сме горди собственици на Рав 4 2003г. 2.0 бензин 150 коня rolleyes.gif > та колата външно поне е без забележка,интериорът също е перфектен smile.gif за мен върви доста добре като за този двигател. Та продавачът изрично каза че маслото е за смяна до 1000км, защото не е сменяно скоро от старият собственик(италианец). И днес след около общо 300км навъртени примигна лампата за маслото и спря да свети, но след това се появи въпросната лампа, която е светнала и на колегата. Та въпросът ми е дали е възможно да е затова че има позапушени филтри или маслото е кофти, или е мн вероятно да е такъв сериозен проблем wacko.gif
Мерси предварително
Колега при мен беше много по сериозен и замотан проблема, които го реших с малко над 400 лв...и около 1 месец ходене по мъките, но сега да чукна на дърво колата работи като часовник:)