Страница 2 от 4

Публикувано на: 01 Фев 2011 21:48
от TATI
Определено не сменят само сегменти, а каквото е нужно - дори и щеката се сменя. Това е за проблемните двигатели от преди 2003 г. Твоя случай може да е изолиран, но определено няма да ти сменят само сегменти - бъди спокоен. Освен това, колата ти е гаранционна и вярвай ми ТМ няма да си сложи торбата в главата да ти направи некачествен ремонт и после да сърба попарата. Сега тука ще се включат върлите противници на ТМ, но няма как иначе - без тях не може.
Ако искаш да имаш гаранция за автомобила си, отиваш при тях и те знаят какво да направят. Ако не ти е нужна гаранция се оправях както си знаеш.
Успех!

Публикувано на: 01 Фев 2011 22:15
от zi_zi_top
TATI написа:...Твоя случай може да е изолиран, но определено няма да ти сменят само сегменти - бъди спокоен. Освен това, колата ти е гаранционна и вярвай ми ТМ няма да си сложи торбата в главата да ти направи некачествен ремонт и после да сърба попарата...
+1

Тази ситуация е като да имаш възпален апендикс и да се чудиш дали да отидеш при хирург в болница или при билкар. laugh.gif

Повярвай ми в ТМ Ауто работят добри професионалисти, които разполагат с необходимата диагностична апаратура, сервизна документация и оригинални части. Само те ще ти решат компетентно проблема. Още повече ремонта е гаранционен и няма да плащаш.

П.С. Както всички знаят нямам никакво участие в ТМ Ауто (не съм акционер и не работя там). При проблеми съм ползвал услугите им и пак ще го правя.

Публикувано на: 01 Фев 2011 23:48
от Vesko
zi_zi_top написа:
TATI написа:...Твоя случай може да е изолиран, но определено няма да ти сменят само сегменти - бъди спокоен. Освен това, колата ти е гаранционна и вярвай ми ТМ няма да си сложи торбата в главата да ти направи некачествен ремонт и после да сърба попарата...
+1

Тази ситуация е като да имаш възпален апендикс и да се чудиш дали да отидеш при хирург в болница или при билкар. laugh.gif

Повярвай ми в ТМ Ауто работят добри професионалисти, които разполагат с необходимата диагностична апаратура, сервизна документация и оригинални части. Само те ще ти решат компетентно проблема. Още повече ремонта е гаранционен и няма да плащаш.

П.С. Както всички знаят нямам никакво участие в ТМ Ауто (не съм акционер и не работя там). При проблеми съм ползвал услугите им и пак ще го правя.
ЗиЗи, знам е си доктор, ама от каде да знам е нямаш нищо общо с ТМ Ауто? :)

Публикувано на: 02 Фев 2011 00:02
от zi_zi_top
Vesko написа:...ЗиЗи, знам е си доктор, ама от каде да знам е нямаш нищо общо с ТМ Ауто? :)...
1. Не съм си купил от тях Королата.
2. ТМ Ауто нямат длъжности за лекари.
3. Бил съм им клиент, но не често Слава Богу!

:thumbsup:

Публикувано на: 02 Фев 2011 02:45
от Akima
Сервизирай колата - това е най-доброто,което можеш да направиш и искай да впишат на последната страница на сервизната книжка всяко действие по ремонта и всеки сменен дегайл с подпис и печат на извършилия го механик/приемчик - само така можеш да имаш съдебни претенции! :thumbsup:

Публикувано на: 02 Фев 2011 18:54
от мехаННика
Да,и не забравяй комплект отпечатъци от пръсти и ДНК материал .Все пак някой се опитва да помогне,не бива да остава ненаказано.

Публикувано на: 02 Фев 2011 20:15
от Me4oKyX
мехаННика написа:Да,и не забравяй комплект отпечатъци от пръсти и ДНК материал .Все пак някой се опитва да помогне,не бива да остава ненаказано.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif нищо лично, ама над 90% от Тойота работещите колкото и да искат просто не им се отдава, така че да, прав си - не трябва да остане ненаказано.... laugh.gif

Re: Моля за съвет - 2.2 D-4D гори масло!!!

Публикувано на: 02 Фев 2011 20:59
от jim_beam
misho09 написа:... След второто ТО, разхода на масло стигна до 2.5л. на 15к. (при спокоийно, към леко каране) ...

ето оня ден долях 1/2 л.,6-7к след смяната на масло.това е също при кротко каране като теб.значи ако така продължава ще се получи разход от 1-1,5л за 15к.освен това понеже между мин и мах на щеката е точно 1,5л съм сигурен,че мога да си карам до следващата смяна без изобщо да доливам.
това всичко обаче не с измислено масло от варелa.така че преди някой чирак да се научи как се разглабя твоята тойота ме послушай и пробвай друго масло.моята също ми даваше такъв огромен разход в началото,но се усетих навреме.
ps: карам с Fuchs TITAN Supersyn 5W40,оригинален!между другото имат и много по-добри масла,като тези GT1. biggrin.gif

Re: Моля за съвет - 2.2 D-4D гори масло!!!

Публикувано на: 02 Фев 2011 21:03
от zi_zi_top
jim_beam написа:...ps: карам с Fuchs TITAN Supersyn 5W40,оригинален! biggrin.gif
+1, но аз използвам този с PLUS

Fuchs TITAN Supersyn PLUS 5W40 - много е добро :thumbsup:

Re: Моля за съвет - 2.2 D-4D гори масло!!!

Публикувано на: 02 Фев 2011 21:13
от jim_beam
zi_zi_top написа:
jim_beam написа:...ps: карам с Fuchs TITAN Supersyn 5W40,оригинален! biggrin.gif
+1, но аз използвам този с PLUS

Fuchs TITAN Supersyn PLUS 5W40 - много е добро :thumbsup:
сравнение:

-------------------------------------------------------------------------------------
Fuchs TITAN Supersyn PLUS 5W40

Ultra High Performance, kraftstoffsparendes Motoröl für unterschiedliche PKW-Modelle. Speziell für VW Pumpe-Düse-Motoren entwickelt. Diese Motoröl zeichnet sich aus durch optimale Kaltstarteigenschaften und niedriger Ölverbrauch.

Spezifikationen / Freigaben:

* ACEA A3/B4
* API SL/CF
* MB-FREIGABE 229.1
* FORD M2C917-A
* VW 502 00 / 505 00 / 505 01
-------------------------------------------------------------------------------------
Fuchs TITAN Supersyn 5W40
Ultra High Performance, kraftstoffsparendes Motoröl für unterschiedliche PKW-Modelle mit/ohne Wartungsintervallverlängerung.
Dieses Motoröl zeichnet sich aus durch optimale Kaltstarteigenschaften und niedrigen Ölverbrauch.

Füllvorschrift / Freigaben:

* ACEA A3/B4
* API SM/CF
* MB-FREIGABE 229.3
* VW 502 00/505 00
* BMW Longlife-98
* PORSCHE A40

FUCHS Empfehlung:

* FIAT 9.55535-H2/M2/N2/Z2
-------------------------------------------------------------------------------------


поради което ти препоръчвам от следващия път да минеш на това без PLUS!но внимавай,от него има 2 вида,оптималното има MB229.3!или на TITANSupersyn LONGLIFE 5W-40,ако ти се дават повече пари. :thumbsup:

Публикувано на: 02 Фев 2011 22:35
от misho09
Ако аз си сменя маслото обаче ще ми отпадне гаранцията. Как да ги накарам да налеят качествено масло, като те пак ще сипят от варела? Само да отбележа, че тоя боклук от варелите го плащам като за качествено масло (25 лв. литър).

Моля да ми препоръчате качествено масло за този двг. Едно време на ваг-чето сипвах мегуин за П.Д. и бях доволен, но за този двигател не съм се интересувал какво масло препоръчват.

Публикувано на: 02 Фев 2011 23:03
от jim_beam
misho09 написа:Ако аз си сменя маслото обаче ще ми отпадне гаранцията...
еми отвори си книжката,къде пише че трябва от тях да купуваш маслото?

Re: Моля за съвет - 2.2 D-4D гори масло!!!

Публикувано на: 02 Фев 2011 23:19
от Scott
jim_beam написа:... препоръчвам от следващия път да минеш на това без PLUS!
Fuchs TITAN SUPERSYN PLUS SAE 5W-40 беше предназначено за PD двигателите на VW (505.01), но вече не се произвежда, заменено е от Fuchs Titan GT1 5w-40:
•ACEA A3 / ACEA B4
•ACEA C3
•API SM/CF
•BMW Longlife-04 / BMW LL04 / BMW LL-04
•FORD M2C917-A
•MB-APPROVAL 229.31
•Porsche
•VW 502 00 / VW 505 00 / VW 505 01
•FIAT 9.55535-S2
•Renault

Публикувано на: 03 Фев 2011 10:29
от scorpion
Колеги,
Интересува ме и предполагам, че ще е интересно да видим една сравнителна информация за качествено масло/а и това от "варела" от който ни сипва ТМ.

Примерно:
Fuchs Titan GT1 5w-40
ACEA A3 / ACEA B4
•ACEA C3
•API SM/CF
•BMW Longlife-04 / BMW LL04 / BMW LL-04
•FORD M2C917-A
•MB-APPROVAL 229.31
•Porsche
•VW 502 00 / VW 505 00 / VW 505 01
•FIAT 9.55535-S2
•Renault

От "Варела" на ТМ - Тойота
...
...
...

Публикувано на: 03 Фев 2011 12:37
от Scott
scorpion написа:Колеги,
Интересува ме и предполагам, че ще е интересно да видим една сравнителна информация за качествено масло/а и това от "варела" от който ни сипва ТМ...
Трудно, да не кажа невъзможно ... Повечето европейски производители имат собствени спецификации, защото отделят време за тестване на масла и използването им за максимален период от време - LongLife или икономия на гориво Eco Бла-бла. Главния пазар на Тойота е Америка и там хората не се интересуват от нито едното, масла се сменят на 3-5к мили и икономията на горива е последното нещо. biggrin.gif