Страница 2 от 2

Публикувано на: 24 Фев 2011 14:00
от whitefang
dry.gif Както казва Веско и трите са със чип . Сервизния не отваря жабката и багажника защото не му е нарязан върха. Но пали с него има си чип и е регистриран кода му на имобилайзера. Табелката с номера който идва не е точно уникален номер. Като си поръчваш нарязан предварително ключ който механично да отключва ключалките ти дават по този номер нарязан ключ. "Мастер" ключа не е такъв от който могат да се правят дубликати,поради простата причина че кода на всеки ключ е уникален (кода който имобилайзера чете от чипа на ключа). С "Мастер" ключа може да се вкара имобилайзера в режим на добавяне(регистриране)/триене(премахване) кодове на ключове, кодовете на всеки ключ си е уникален. 2-рия ключ с дистанциооно не е мастър, с него може да отвориш механично или дистанционно всички ключалки, можеш и да запалиш ,т.е. да деблокираш имобилайзера, не може да вкараш имобилайзера в режим на програмиране. Сервизния ключ не само че си има чип ами и той е мастер(оригиналния сервизен ключ с който идва колата).
Igniter и jeam_beam батерията на дистанциооното на централното заключване няма значение. Чипа в който е записан кода с който ключа се идентифицира пред имобилайзера не му трябва автономно захраване. Мислете си за тоя чип като за кредитна/дебитна карта ,те също няма батерии нали?. Към автора в момента можеш ли да палиш с проблемния ключ? Възможно е по някакъв начин кода му да се изтрил от паметта с регистрирани ключове на имобилайзера ако не можеш да палиш с него.

Публикувано на: 24 Фев 2011 14:50
от Владислав
Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.

Публикувано на: 24 Фев 2011 14:53
от gh0s7r1d3r
Владислав написа:Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?

Публикувано на: 24 Фев 2011 14:56
от Akima
gh0s7r1d3r написа:Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?

Да и двата са мастер явно.В лизинга трябва да има поне един ключ - поне преди беше така.

П.С.Благодаря на колегите по-горе за корекцията и допълването на инфо-то! :thumbsup:

Публикувано на: 24 Фев 2011 15:02
от Владислав
gh0s7r1d3r написа:
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?
Yaris-а има само два ключа,когато е с безключово влизане,и двата са "Master".Даже си мисля, че всички Yaris-и след 2005 са си с по два ключа по принцип...Ама не съм сигурен.

Публикувано на: 24 Фев 2011 15:42
от gh0s7r1d3r
Владислав написа:
gh0s7r1d3r написа:
Добре де, при мен на Яриса (с безключово палене), имам 2 ключа (незнам колко още има в лизинга) и двата са еднакви - черни с батерия, това означава ли, че и двата са Мастер и при положение, че е с безключово, сервизния ключ какъв би трябвало да бъде?
Yaris-а има само два ключа,когато е с безключово влизане,и двата са "Master".Даже си мисля, че всички Yaris-и след 2005 са си с по два ключа по принцип...Ама не съм сигурен.
Невъзможно е, защото няма лизинг, който да не си задържа поне един ключ при него. Освен ако не е станала някаква грешка, макар, че се съмнявам много.

Публикувано на: 24 Фев 2011 15:52
от Владислав
Странно е,наистина.Освен ако не са си взели ключ.Или да са си поръчали дубликат.Ама един такъв ключ сигурно е 1000 лв.Иначе пак ти казвам-този Yaris идва с два ключа.

Публикувано на: 24 Фев 2011 16:29
от gh0s7r1d3r
Владислав написа:Странно е,наистина.Освен ако не са си взели ключ.Или да са си поръчали дубликат.Ама един такъв ключ сигурно е 1000 лв.Иначе пак ти казвам-този Yaris идва с два ключа.
Възможно е да е станало някакво разминаване и по грешка да са ми дали и двата ключа, аз си мислех, че при тях има още поне 1. Добре де а сервизен ключ нямам ли?

Публикувано на: 24 Фев 2011 16:58
от Владислав
Еми не...За да можеш да запалиш трябва и той да е като останалите-т. е. със същия чип-значи като отключи автомобила, ще отключва и багажника.А при теб жабката май не се заключва така, или иначе.

Публикувано на: 24 Фев 2011 20:49
от gh0s7r1d3r
Владислав написа:Еми не...За да можеш да запалиш трябва и той да е като останалите-т. е. със същия чип-значи като отключи автомобила, ще отключва и багажника.А при теб жабката май не се заключва така, или иначе.
Жабката не се заключва, а багажника изобщо няма ключалка. А възможно ли е да са три ключовете тогава? Защото, доколкото знам, в лизингите всички автомобили си имат нещо като досиета, в които се пазят големите талони, разните там договори, погасителни планове и тн в оригинал, както и поне 1 ключ. По този начин, ако утре спра да им плащам, те идват, имат си ключ и си взимат колата.

Публикувано на: 01 Мар 2011 14:01
от whitefang
Владислав написа:Колега whitefang,прав си само да вмъкна две уточнения.По принцип автомобила идва с два,три, или четири ключа.Зависи от модела и нивото на оборудване.Всеки черен ключ е "Master",независимо дали е с дистанционно,или не.Това важи за по-старите модели.При по-новите автомобили с безключово влизане (например RAV 4) има значение дали има батерия,или не.При смяна на батерийката има определено време през което ключа може да се остави без захранване.В противен случай ключа губи информацията си и се налага отново да се регистрира.Със сервизния (сивия) ключ не може да се регистрират нови,или да се трият съществуващи ключове.
Ами за "безключовите" не се отнася коментара защото при тях системата на имобилайзера , центалното и евентуално алармата са наедно. Докато за колата която е писал започналия темата и твойта от подписа, както и мойта, чипа в ключа за имобилайзера няма много общо с дистанционното на центалното и е енерго независим.

Публикувано на: 01 Мар 2011 14:42
от Владислав
whitefang написа: Ами за "безключовите" не се отнася коментара защото при тях системата на имобилайзера , центалното и евентуално алармата са наедно. Докато за колата която е писал започналия темата и твойта от подписа, както и мойта, чипа в ключа за имобилайзера няма много общо с дистанционното на центалното и е енерго независим.
Така,де само че jеаm-beam кара точно RAV 4 с безключово влизане,и при него определено има значение! wink.gif

Публикувано на: 01 Мар 2011 14:52
от jim_beam
Владислав написа:...
Така,де само че jеаm-beam кара точно RAV 4 с безключово влизане,и при него определено има значение! wink.gif




как разбра? wacko.gif
имам си 3 ключа,мразя повече електроника отколкото е необходимо! wink.gif

ps:кожения салон го поръчах отделно,не ми е EXE модела. cool.gif

Публикувано на: 01 Мар 2011 15:01
от Владислав
ОК-тогава съм се заблудил...

Публикувано на: 17 Мар 2011 10:01
от krasikalchev
Привет колеги,
някой има ли процедурата за регистриране на нов ключ в имобилайзера на автомобила от подписа. Купих колата с 1 ключ и съм притеснен, от мисълта, че може да се случи нещо с него, обаче не ми се дават 100 - 120 лв. за резервен. Успях да си намеря транспондер или както там му се казва, но трябва да бъде регистриран в имобилайзера. Другото което ме интерисува е възможно ли е да бъде обучен нов ключ ако не притежаваш MASTER ключ, щото този който е в мене не знам дали е такъв - ръкохватката му е черна но нищо друго не знам. Един ключар го изчете и ми каза само че бил с чип "TEXAS CRYPTO".

Благодаря предварително!