Страница 2 от 2

Публикувано на: 06 Яну 2011 01:15
от Bass_Man
Е това значи , че е по-голям буклук и от най-евтините китайски аларми . Или е някакъв вид интелигентно централно със сиренка tongue.gif .

Публикувано на: 06 Яну 2011 01:36
от Akima
Абе е*ал съм го какво е - застрахователя ми е приятел и не ме бърка много стига да заключва и отключва без проблеми!

Публикувано на: 11 Яну 2011 18:52
от BGshow
И аз имам същия проблем с алармата. Алармата ми е GEMINI 7800 (според инструкцията за експлоатация). Там обаче не пише нищо за тих режим или нещо подобно. Някой да има опит с тези аларми?

Публикувано на: 11 Яну 2011 22:25
от diesel_power
При Джемини има един допълнителен зумер за включване и изключване и явно е нещо ,като допълнителна настройка,защото се занулява понякога.Огледай за бушоните за алармата 3 един до друг 2 по 7,5 А и един 15 А . Като махнеш 15 -то алрмата ще се разсвири после го слагаш и пробваш да заключиш.

Публикувано на: 15 Яну 2011 04:14
от spiritch
И аз имам същия проблем. Веднъж бях забравил светлините включени, акумулаторът се разредил до 0 и след това от алармата ни звук, ни говор. Само мигат светлините при включване и изключване. А в някои паркинзи по молевете, само по звука се ориентирах, къде ми е колата.

Публикувано на: 15 Яну 2011 06:44
от MX5
Bass_Man написа:Честно казано за първи път я чувам biggrin.gif . Пробвай да и намериш някаква документация и там трябва да е дадено "заклинанието" за тихите режими .
AutoWatch са южно-африкански/австралийски аларми/имобилайзъри и преди 10-тина години в БГ бяха доста читави, но и скъпички. Като заключва да пробва с дабъл клик на бутона за тихия режим.
Ако не стане, правилната комбинация най-вероятно и лесно ще я получи тук -> http://www.pfk.co.za/ или тук http://www.autowatch.com.au/

Публикувано на: 15 Яну 2011 08:34
от Vesko
В някои тойоти централното заключване не е функция на алармата, а на BODY ECU-то на колата. В този случй то си работи независимо от алармата. Алармата е свързана към мигачите и от там разпознава дали колата сеотключва или заключва (в зависимост как мига). Възможно е при разреждане на акомулатора аралмата да е забравила програмирането си и да трябва да се програмира на ново. Или просто да е забила и да трябва да се изклюи и включи (почти като Windows) biggrin.gif

Публикувано на: 15 Яну 2011 15:50
от Bass_Man
MX5 написа: AutoWatch са южно-африкански/австралийски аларми/имобилайзъри и преди 10-тина години в БГ бяха доста читави, но и скъпички. Като заключва да пробва с дабъл клик на бутона за тихия режим.
Ако не стане, правилната комбинация най-вероятно и лесно ще я получи тук -> http://www.pfk.co.za/ или тук http://www.autowatch.com.au/
Възможно е да са си читави аларми просто нямам впечатления от тях . Повече имам впечатления от хАмерикански на Дайректед Електроникс ( Вайпър , Ратлър и нт гадиники ) , и от китайски .
Vesko написа:В някои тойоти централното заключване не е функция на алармата, а на BODY ECU-то на колата. В този случй то си работи независимо от алармата. Алармата е свързана към мигачите и от там разпознава дали колата сеотключва или заключва (в зависимост как мига). Възможно е при разреждане на акомулатора аралмата да е забравила програмирането си и да трябва да се програмира на ново. Или просто да е забила и да трябва да се изклюи и включи (почти като Windows) biggrin.gif
При повечето нови автомобили е така . Това позволява да се ползва оригиналното дистанционно и да се създаде чувството у клиента , че алармата е оригинална . И съответно да му се вземат небивали пари за нея . Но никой не казва какво ще стане ако ти счупят/откачат мигача и подадат няколко импулса от 12 волта акумулатор ..................