Публикувано на: 15 Дек 2010 12:23
От онези с тухлите вътре ли?
Чудесна идея, колега.mitoko написа:нафтова печка
или просто си купи за 500 един трабант за зимата да се видиш в парно
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително![]()
Ако те устройва цената на Вебасто/Ебершпахер със сигурност ще намериш решение. Има варианти с палене на печката чак при потегляне и съответно по-бързо подгряване на топлото. Всъщност, точно така е на фабрично вградените пакети на фейслифт 1. Обаче 2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))Новоколец написа:Колега, запознат съм със системата Вебасто и мерси за отделеното време, но такава система не е удачна в моя случай, защото колата нощува в караж. Представете си, че вкюча въпросната система 10-15 минути преди да отворя гаража... Вероятно пред гаража ще ме чака пожарната.
Затова задавам конкретен въпрос:
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))
един съвет - продай си хубавия и икономчен, незаграващия дизел и си купи гаден, харчеш и топъл бензинов автомобилНовоколец написа:Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))
Няма ли осезаемо покачване на оборотите при включена печка?Kiki написа:Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително![]()
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода.