Страница 2 от 4

Публикувано на: 15 Дек 2010 12:23
от Новоколец
От онези с тухлите вътре ли?

Публикувано на: 15 Дек 2010 12:50
от mitoko
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

или просто си купи за 500 един трабант за зимата да се видиш в парно

Публикувано на: 15 Дек 2010 13:35
от Новоколец
mitoko написа:нафтова печка

или просто си купи за 500 един трабант за зимата да се видиш в парно
Чудесна идея, колега.

Все пак някой ако може да ми отговори сериозно на въпроса, ще почерпя едно Шуменско.

Публикувано на: 15 Дек 2010 13:43
от mafiota
Колега ако имаш парички за даване поинтересувай се за Webasto, колегата с нафтовата печка е имал това в предвид:

http://avtonomenotoplitel.webasto.com/

Преди около месец в Auto Bild имаше много интересна статия за печките от тази марка, дори имаше кординати на представителите у нас!

Публикувано на: 15 Дек 2010 15:01
от Новоколец
Колега, запознат съм със системата Вебасто и мерси за отделеното време, но такава система не е удачна в моя случай, защото колата нощува в караж. Представете си, че вкюча въпросната система 10-15 минути преди да отворя гаража... Вероятно пред гаража ще ме чака пожарната.

Затова задавам конкретен въпрос:
Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.

Re: .

Публикувано на: 15 Дек 2010 16:01
от Kiki
kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително :thumbsup: :help:
Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода. wink.gif

Публикувано на: 15 Дек 2010 17:01
от jovko
Аз имам въпросното копче, като го натисна светва, но не усещам никаква разлика във времето за загряване. Утре ще отида да ми я погледнат.

Публикувано на: 16 Дек 2010 11:44
от StefanR
Новоколец написа:Колега, запознат съм със системата Вебасто и мерси за отделеното време, но такава система не е удачна в моя случай, защото колата нощува в караж. Представете си, че вкюча въпросната система 10-15 минути преди да отворя гаража... Вероятно пред гаража ще ме чака пожарната.

Затова задавам конкретен въпрос:
Новоколец написа:Някой, който познава системата на Т22, знае ли дали може да се свали от употребяван автомобил и да се сложи на моя, без да се разколачва половината ми предница и да се заменят други сложни и скъпи части.
Може и да не е оригиналното нещо, но да работи на същия принцип - по-бързо подгряване на двигателя след запалването му, а не преди това.
Ако те устройва цената на Вебасто/Ебершпахер със сигурност ще намериш решение. Има варианти с палене на печката чак при потегляне и съответно по-бързо подгряване на топлото. Всъщност, точно така е на фабрично вградените пакети на фейслифт 1. Обаче 2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))

Публикувано на: 16 Дек 2010 12:46
от Lamdon
Аз също имам въпросното копче, но не усещам никаква разлика. Порових се из форумите и намерих, че предпазителя за въпросният PWR HEAT се намира при предпазителите в двигателя ( позиция 27 ако не ме лъже паметта), но като го проверих нямах изобщо предпазител. След слагането на нов 25А също нямаше промяна и не усещам разлика във времето на загряване..

Публикувано на: 16 Дек 2010 14:53
от Новоколец
StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))
Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...

Публикувано на: 16 Дек 2010 15:19
от mitoko
Новоколец написа:
StefanR написа:2 бона за печка на 10 годишна кола нито мога, нито намирам за разумно да се дадат. Всъщност, на мен не ми се дават и 700 -те лева за електронния блок на моята :-))
Така е, колега, затова си правя тънката сметка (без кръчмар) да си взема системата от морга и да я сложа на моята, а цялото удоволсвие да ми излезе до 200 лв. При условие, че намалява разхода на нафта и съсипването на двигателя, се надявам да се отплати. Обаче като гредам на колко хора не им работи подгряването, ще е малко рисковано...
един съвет - продай си хубавия и икономчен, незаграващия дизел и си купи гаден, харчеш и топъл бензинов автомобил :thumbsup:

Re: .

Публикувано на: 16 Дек 2010 17:23
от didak
Kiki написа:
kaloian311 написа:Кики я кажи този подгревател със съединител като климатика ли е и вижда ли се кога е включено?Благодаря преварително :thumbsup: :help:
Този нагревател си е една най-обикновена нафтова печка.
На копчето с което се включва да работи, има светодиод, който показва, че печката е вкючена.
Когато я изключиш, този светодиод изгасва и по това разбираш, че печката не работи.
Тази печка качва разхода с около литър на сто километра, но понеже се използва само докато загрее двигателят и след това се изключва, не се усеща голяма разлика в разхода. wink.gif
Няма ли осезаемо покачване на оборотите при включена печка?
Не знам на Хайлукс-а печката на същия принцип ли е, но когато е пусната оборотите се качват с около 800, т.е. няма начин да не разабереш кога работи.

Публикувано на: 16 Дек 2010 21:35
от icoc
Колеги,искам да драсна два реда и аз по тази тема и дано бъда полезен.Аз нямам такова копче обаче имам три подгряващи свещи като тези на запалването само че са поставени да подгряват антифриза.намират се от страни на двигателя до ABS-a.При студен мотор като ги включа започва да духа топличко след около половин минута-достатъчно да разтуши стъклото и да подгрее мотора по-бързо.Включвам ги от кръглите копчета за регулиране на температурата на климатроника.най-дясното го завъртам в крайно дясно положение на червената точка и вентилатора на първа или втора степен.На положение ..ауто. нестава.Дано съм бил полезен-желая ви успех и безаварийно шофиране.

Публикувано на: 16 Дек 2010 22:41
от jovko
Смятам, че това ще отговори на въпросите и ще разбули мистерията окло въпросното подгряване.
прилагам линк към друг форум дано да не е в разрез с правилата
тези две мнения са най-точни.
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331726
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331851

След 1 час ще пробвам :)

Публикувано на: 17 Дек 2010 03:56
от Lamdon
благодаря ти Jovko, Но при всички гореописани условия при мен не се наблюдава разлика във времето на загряване.. А в Тойота ми казаха, че това копче подгрявало предното стъкло... wacko.gif