На Авенсис 2 механизмите за затваряне на врататите са взети от Лексъс. Затварят се като на премиум автомобил.digitalpr написа:Единственото, с което не съм съгласен е това за вратите. На Авенсис II се затварят толкова леко...
Най-предпочитаната марка в България
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Така си мислиш, защото не си затварял врата на БМВdigitalpr написа:Точно затова едната струва 50 000лв а другите две 100 000лв. Единственото, с което не съм съгласен е това за вратите. На Авенсис II се затварят толкова леко...
На по новите модели, само я доближаваш да опре на първото зъбче и тя се затваря сама (автоматично) ..
Всичкото което е написал колегата си е точно така, само за разхода не е прав, но това е защото сравнява неговият Авенсис със коли , едната авгоматик, другата куатро ..
Ако сравни неговото D4D с дизелово А6 само с предно предаване и там ще се изненада .. biggrin.gif
ВАГ-ините няма кой да ги бие на икономичност при дизеловите мотори, не напразно са и в книгата на Гинес ..
П.П. В случай, че помислишлиш мнението ми за разхода на гориво, за пристрастен : И аз карам 2 Японски дизела (единият с Европейско участие)
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Има и още нещо - заради ценовата разлика, обикновено се сравняват коли различни поколения и размери (дето са влезли в една ценова група) и изводите са .... найш квой хубу Айгуту, никога нЕма си зема тЪкъв кИнеф Голф повИчИmartod написа:...защото сравнява неговият Авенсис със коли , едната авгоматик, другата куатро ....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Вакум се лага на много автомобили и със сигурност го няма на всяко БМВ . Най-вероятно е на модели , който започват от 80-100 000лв. БМВ най-често имат вакум на багажниците . Общо взето смесването на класовете е нещото , което почти винаги прави нещата несравними .martod написа:Така си мислиш, защото не си затварял врата на БМВнапоследък ..
На по новите модели, само я доближаваш да опре на първото зъбче и тя се затваря сама (автоматично) ..
Има и винаги е имало . Всъщност не знам как така изведнъж всички решиха , че ВАГ правят феноменални дизели ? Всъщност ВАГ никога не са имали дизел по добър от Пежо , БМВ , Мерцедес , Фиат или , който и да било друг . А относно икономичност обикновенно френските или италианските дизели са най-икономични в ниския клас и на БМВ и МБ във високия клас . Тойота винаги са били някъде по средата . А това за Гинес общо взето не е особенно показателно да не кажа хич .martod написа: ВАГ-ините няма кой да ги бие на икономичност при дизеловите мотори, не напразно са и в книгата на Гинес ..![]()
По-скоро е невярно.martod написа: П.П. В случай, че помислишлиш мнението ми за разхода на гориво, за пристрастен : И аз карам 2 Японски дизела (единият с Европейско участие), просто гледам да съм обективен .. biggrin.gif
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Никъде не съм казал "феноменални"Bass_Man написа:
Има и винаги е имало . Всъщност не знам как така изведнъж всички решиха , че ВАГ правят феноменални дизели ? Всъщност ВАГ никога не са имали дизел по добър от Пежо , БМВ , Мерцедес , Фиат или , който и да било друг . А относно икономичност обикновенно френските или италианските дизели са най-икономични в ниския клас и на БМВ и МБ във високия клас . Тойота винаги са били някъде по средата . А това за Гинес общо взето не е особенно показателно да не кажа хич .
А като мислиш че има по икономични, дай примери ..
Ама едва ли ще намериш ..Може за теб да не е показателна книгата, но за сега там е записано единствено Лупото, като първата кола с разход под 3/100, а и мисля все още е единствената ..
Съжалявам че е дело на ВАГ
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Kiki
- Мнения: 8203
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Да, ама не. Когато ми покажеш едно Ауди А6, което /не по каталог/ харчи по-малко от Авенсис Д4Д 2.0 ще те черпя.martod написа: Ако сравни неговото D4D с дизелово А6 само с предно предаване и там ще се изненада .. biggrin.gif
ВАГ-ините няма кой да ги бие на икономичност при дизеловите мотори,
Имам приятел с дизелово А6, който колкото и икономично да го кара не може да го свали по-малко от 9.3 градско.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
До колкото Лупо може да е кола . Принципно в клас нормални автомобили , а не дизелови картинги и рикши Фиат , Пежо и Рено ги убиват , като мачета от дирек . За двигатели до 2.0 нагоре БМВ и Мерцедес продължават боя от дирека .martod написа:Никъде не съм казал "феноменални"
а икономични - има известна разлика ..
А като мислиш че има по икономични, дай примери ..![]()
Ама едва ли ще намериш ..Може за теб да не е показателна книгата, но за сега там е записано единствено Лупото, като първата кола с разход под 3/100, а и мисля все още е единствената ..
Съжалявам че е дело на ВАГа не на Тойота, но това е действителността ..
А и аз не съм казал , че ти си казал , а че всички са го решили в един момент . Защото реално не мога да се сетя къде бяха ВАГ когато БМВ имаха TDS или когато Тойота вървеше из Африка и Азия без да спира . И къде точно беше ВАГ когато всички правеха комон рейл , а те мислеха великата помпа дюза и точно когато Тойота пусна първия си хибрид . И сега изведнъж се събудиха и започнаха и те комон рейл да правят .
А това , че някой си бил поставил не знам какъв си рекорд е просто смешно . Както е смешно да се дават примери с други състезания от сорта на Льо Ман .
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ами по това време, бяха заети с разработката на първият 12 цилиндров W образен двигател (1001 к.с.)Bass_Man написа: Защото реално не мога да се сетя къде бяха ВАГ когато БМВ имаха TDS или когато Тойота вървеше из Африка и Азия без да спира . И къде точно беше ВАГ когато всички правеха комон рейл , а те мислеха великата помпа дюза и точно когато Тойота пусна първия си хибрид .
Знам че искрено ги мразиш, ама и те са дали нещо на светът ...
Даже и в момента произвеждат едни от най икономичните бензинови мотори, които са продължение на GDI технологията на Мицубиши ..
Всяка марка си има и добри и лоши страни ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Като говорите за TDS, да не би да е нещо феноменално - предкамерен турбодизел - нито е първият, нито е най-здравия ... ??? Цитат от БМВ форума:
ВАГ основно наложиха директното впръскване за леки автомобили с TDI-тата, първия комън рейл е на Denso, първото масово ползване за леки коли е в Алфа 156 и Мерцедес (Бош).
Помпа дюзата е станно животно наистина, ни рак, ни риба, и не е за комфортни леки автомобили, макар и по другите параметри да не остъпва на комон рейла.
А минаха на комън рейл защото това е модерно - все си мисля, че PD моторите им по-носят на нашенските условия от комън рейл?
Да си признаят тука колко от потребителите зарязаха дизелите за да не треперят дали не са уцелили кофти нафта, дали няма да им замине дюза или помпа за 4-цифрена сума? Аз съм първият в списъка ...
Но старото ТДИ (пак бошовска помпа е всъщност) е нещото, което наложи дизелите през 90-те години (барабар с по-масово прилагане на турбото). После практически всички производители направиха подобни мотори (форд, опел, рено, .... ). И ВАГ не са направили много, просто го направиха масов.
А от времето на първите TDS( S май показва само, че има интеркулер, без него си остава ... - просто TD) си има много мотори, дори и на ВАГ - 1.6ТД. Който (ВАГ-а) е много желязно животно - с турбо таймер и ел. водна помпичка да хлади турбото няколко минути след като спреш (турбото там се охлажда и с антифриза, да) ... Ех, колко ми липсва това на новите дизели ...
Абе всяка фирма си има славни и позорни моменти, без иключения ...
laugh.gif laugh.gif laugh.gifТвойта няма да е ТДС, иди виж пак какво имаш под капака, че май си в грешка. Хората горе ти казаха ... няма начин тва да е вярно, щом не ти пука главата не си с тдс.
ВАГ основно наложиха директното впръскване за леки автомобили с TDI-тата, първия комън рейл е на Denso, първото масово ползване за леки коли е в Алфа 156 и Мерцедес (Бош).
Помпа дюзата е станно животно наистина, ни рак, ни риба, и не е за комфортни леки автомобили, макар и по другите параметри да не остъпва на комон рейла.
А минаха на комън рейл защото това е модерно - все си мисля, че PD моторите им по-носят на нашенските условия от комън рейл?
Да си признаят тука колко от потребителите зарязаха дизелите за да не треперят дали не са уцелили кофти нафта, дали няма да им замине дюза или помпа за 4-цифрена сума? Аз съм първият в списъка ...
Но старото ТДИ (пак бошовска помпа е всъщност) е нещото, което наложи дизелите през 90-те години (барабар с по-масово прилагане на турбото). После практически всички производители направиха подобни мотори (форд, опел, рено, .... ). И ВАГ не са направили много, просто го направиха масов.
А от времето на първите TDS( S май показва само, че има интеркулер, без него си остава ... - просто TD) си има много мотори, дори и на ВАГ - 1.6ТД. Който (ВАГ-а) е много желязно животно - с турбо таймер и ел. водна помпичка да хлади турбото няколко минути след като спреш (турбото там се охлажда и с антифриза, да) ... Ех, колко ми липсва това на новите дизели ...
Абе всяка фирма си има славни и позорни моменти, без иключения ...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Първо да се разберем - не мразя никого просто мисля ,че това е най-измислената фирма на света и има безброй факти за това .martod написа: Ами по това време, бяха заети с разработката на първият 12 цилиндров W образен двигател (1001 к.с.)![]()
Знам че искрено ги мразиш, ама и те са дали нещо на светът ...![]()
Даже и в момента произвеждат едни от най икономичните бензинови мотори, които са продължение на GDI технологията на Мицубиши ..
Всяка марка си има и добри и лоши страни ..И добрите понякога трябва да се признават, въпреки че сме фенове на други марки ..
Второ ако на ВАГ им трябва W образен двигател за да извадят 1000 коня това си е техен проблем но има няма 20-тина години преди тях в турбо ерата във Ф1 където ВАГ никога не са били хората са вадели по 1500 коня от 4-ри цилиндрови редови двигатели . Да не говорим , че Бугати си имат достатъчно мощни двигатели преди ВАГ .
Факт е , че това е единствената фирма , която се занимава с W12 , V5 , VR6 , помпа-дюза и още ред безподобни и абсолютно доказано безмислени технологии . Съща така Вейрон толкова много се забави , че на края никой не повярва , че са го пуснали в продажба . И малко след това доста тунери направиха версии на по-маломощни коли с по-добри показатели . Общо взето това бяха поредните пари на данъкоплатеца хвърлени в кофата . А защо на данъкоплатеца ? Ами защото по това време Германия имаше към 30% от компанията .
Може по някое време да ти светне за каква перачница става на въпрос .
Бензиновите двигатели , които ВАГ правят в момента нямат нищо общо с GDI и са по технология на БОШ ! Не знам от къде имаш информация , че са от най-икономичните но може да я споделиш .
ВАГ са наложили точно едно голямо нищо защото почти всички преди тях го правеха . Щом си мислиш , че помпа-дюза носи на нещо повече значи въобще не знаеш за какво говориш ! Този тип система е много по-капризна и много по-зависима от всякакви фактори . Като се добави и некадърната изработка си става точно ВАГ .gicho написа: laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ВАГ основно наложиха директното впръскване за леки автомобили с TDI-тата, първия комън рейл е на Denso, първото масово ползване за леки коли е в Алфа 156 и Мерцедес (Бош).
Помпа дюзата е станно животно наистина, ни рак, ни риба, и не е за комфортни леки автомобили, макар и по другите параметри да не остъпва на комон рейла.
А минаха на комън рейл защото това е модерно - все си мисля, че PD моторите им по-носят на нашенските условия от комън рейл?
Ами вземи си едно PD вече ги има почти за без пари .gicho написа: Да си признаят тука колко от потребителите зарязаха дизелите за да не треперят дали не са уцелили кофти нафта, дали няма да им замине дюза или помпа за 4-цифрена сума? Аз съм първият в списъка ...
Всъщност това въобще не е вярно . През 90-те години ВАГ нямат нищо , което да е по-добро от Пежо , БМВ , Мерцедес , Тойота или който и да е друг . Ако говорим за мощност БМВ винаги са имали най-мощните двигатели на пазара и с TDS си затвърждават позицията . Докато дизелите на Пежо по това време са еталон за малък дизел . Като цяло френските дизeли доминират на пазара в клас до 2000 cm3 . Като по това време са и точно най-здравите дизели на Тойота и на Мерцедес . Та за това казвам , че не ми е ясно как така изведнъж 2010г. разбрахме как ВАГ са доминирали на пазара на дизели 90-те . При положение , че тогава всяка една марка е имала по-добър продукт от техния . Друг е въпроса ВАГ какви цени имаха до средата на 90-те . и какъв клас автомобили имаха . И как изведнъж след средата на 90-те решиха , че те повече народни коли няма да правят и минават в премиум сегмента . Нищо , че всъщност осносвните им продажби винаги са били в ниския клас автомобили .gicho написа: Но старото ТДИ (пак бошовска помпа е всъщност) е нещото, което наложи дизелите през 90-те години (барабар с по-масово прилагане на турбото). После практически всички производители направиха подобни мотори (форд, опел, рено, .... ). И ВАГ не са направили много, просто го направиха масов.
По това време учех немски и след , като VW обявиха официално , че вече няма да правят народна кола аз останах искренно учуден как марка , която се казва народна кола няма да прави народни коли ? И тогава пуснаха разни безумия , като Бора , Пасат Б5 , Голф 4 и се почна одисеята .
Общо взето това е една финансова ламя-пералня и няма абсолютно никаква идея какво се случва на автомобилния пазар . Самия факт , че непрекъснато купуват марки вместо да правят разработки говорят за маркетинговата насоченост на фирмата . Купуват от където каквото могат и после зглобяват на бързо един феноменален нов модел , който се простира от Гол до Бентли и всички са хепи .
Всъщност S показва доста неща от , които основното е , че ако срещнеш това БМВ по Аутобана и не си поне 2,5 литра винтилов бензин по-добре си карай кротко , че може да останеш лошо изненадан . А ТД БМВ имат от преди това да не говорим за ТД на Мерцедес във 123 от който няма по-феноменален дизел може би правен някога . Как може да се изтъква ТД на ВАГ при положение ,че той живее с ТД на МБ ?!?!? Това е абсолютно безумие ! Говорим за някакво супер евтино и убито двигателче в едни раздрънкани и невероятно неудобни ВАГ-ове ( през 80-те и началото на 90-те ) при положение ,че тогава са 123-124 на МБ , Пежо с всичките си модели , БМВ със всичките си модели , Тойота със всичките си модели и години традиция преди ВАГ при дизелите , Нисан и Исидзу и изведнъж ВАГ са доминиращи ?!?!?!?gicho написа: А от времето на първите TDS( S май показва само, че има интеркулер, без него си остава ... - просто TD) си има много мотори, дори и на ВАГ - 1.6ТД. Който (ВАГ-а) е много желязно животно - с турбо таймер и ел. водна помпичка да хлади турбото няколко минути след като спреш (турбото там се охлажда и с антифриза, да) ... Ех, колко ми липсва това на новите дизели ...
Абе всяка фирма си има славни и позорни моменти, без иключения ...
Единственото място на , което ВАГ някога са доминирали с нещо е Голф ! На всякъде другаде са гола-вода . А след голф 3 продажбите и на Голф спадат толкова много , че и там вече ако не са Шкода и Сеат не знам какво щеше да е .
Още си спомням , като хлапе 94-95-та година на някакъв абитурентски бал идва едно бяло БМВ Е34 525TDS .Което така и не разбрахме кога запали и така и не повярвахме на шофьора му , че е дизел . Защото нито пушеше , като традиционните Форд , Опел и VW нито тракаше , като тях нито въртеше по половин час за да запали . А на нас тогава в акъла ни беше колко вдига , колко кубика е и колко коня е . Много ти е разбирал някой кое какво означава . Тогава също си купувах и Ауто-Билд малко контрабандно и си спомням какви бяха рекламите на френските дизели и какви бяха тестовете . VW , Opel и Ford от тези години са може би възможно най-евтините и неудобни автомобили правени някога . И въобще не може да се говори за някакви феноменални качества на техните двигатели .
Единственото добро попадение на VAG е GTI и то благодарение на това , че там няма никаква тяхна технология . Ами си е абсолютно класически двигател .
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
В България може и да не е още, но в някои страни вече е най-популярната за добро или лощо. Като например страната с най-голямия авто пазар и други най-най работи. biggrin.gifdigitalpr написа:Не бих искал Toyota да е най-масовата кола.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
В момента работя във Виетнам и ще споделя впечатленията си.Над 90 % от колите са Toyota а такситата са 100% Toyota.Както казва колегата не знам за добро или лошо.digitalpr написа:Не бих искал Toyota да е най-масовата кола.
Toyota Tercel 1.3 1990-2005 made in Japan
Toyota Corolla 1.6 Sol. 2011 made in S.A
Toyota Corolla 1.6 Sol. 2011 made in S.A
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Продават ли там 'евопейски' модели и какви са им цените /нови/?elec написа:В момента работя във Виетнам и ще споделя впечатленията си.Над 90 % от колите са Toyota а такситата са 100% Toyota.Както казва колегата не знам за добро или лошо.digitalpr написа:Не бих искал Toyota да е най-масовата кола.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост