Страница 2 от 3
Публикувано на: 08 Ное 2010 20:23
от muf
1 Харесваш я на външен вид - да е запазена, да не са криви капаци, калници и врати.
2 Да ти харесва интериора - чисто, здраво... приятно.
Ако да:
3 Покарваш я 15-ина минути в задръстванията.
Трябва да не загрява, да не заглъхва, скоростите да се включват леко.
Ако да - продължаваш да караш.
4 По пътя стигаш до дилър на "Тойота". Вкарваш я в сервиза и си плащаш за преглед и диагностика.
Ако ив сервиза не се открият сериозни проблеми - купуваш
Най-добре е цялата операция да я извърши някой с опит или дори технически грамотен
_________________
Публикувано на: 08 Ное 2010 20:58
от sacho7803
Raya написа:!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!
biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif това съм го чел някъде но то важи за дизела biggrin.gif и си е абсолютна простотия според мен.моя кенеф е на 8 000км и ауспуха му е черен и като го бутнеш трудно си избърсваш пръстите---значи се е сдухал вече biggrin.gif бензинка се разбира дали е ок след извънградска разходка--тогава наистина ауспуха отива към сиво.но квато и кола да е и да я караш само студена и на къси растояния.............дупарата ще е винаги-ЧЕРНА.важно е да не е мазна biggrin.gif ма тя ако е мазна още като я запалиш ще видиш леко дим

колежке не се занимавай с глупости.сядай карай гледай и като ти хареса-купувай.колкото повече хора питаш и колкото повече хора гледат колата толкова по-трудно ще си купиш кола

дори и да е като златна само след 1000км може да ти причини голееееми главоболия.така че...купувай.старото си е на късмет.пък ний щи стискаме палци да попаднеш на добър екземпляр

Публикувано на: 08 Ное 2010 21:16
от Dizzle
sacho7803 написа:...сядай карай гледай и като ти хареса-купувай.колкото повече хора питаш и колкото повече хора гледат колата толкова по-трудно ще си купиш кола
+1
Публикувано на: 08 Ное 2010 21:36
от zi_zi_top
Аз бих те посъветвал да не робуваш на марка, а да потърсиш в ценовия диапазон на твоята кесия най-запазената и поддържана кола. Не гледай цвят и други "пудри".
Погледни и Опел Корса Б. Това е много "жилава" машинка и ако намериш запазен екземпляр ще си караш безпроблемно много километри/години, а и ще икономисаш някой лев за бензин.
Успех и КЪСМЕТ!

Публикувано на: 08 Ное 2010 21:54
от Raya
zi_zi_top написа:... Не гледай цвят и други "пудри".
...:
Казваш го на жена..........генетично ни е заложено да гледаме цветът и марката на пудрата

Публикувано на: 08 Ное 2010 21:59
от sacho7803
zi_zi_top написа:Аз бих те посъветвал да не робуваш на марка, а да потърсиш в ценовия диапазон на твоята кесия най-запазената и поддържана кола. Не гледай цвят и други "пудри".
Погледни и Опел Корса Б. Това е много "жилава" машинка и ако намериш запазен екземпляр ще си караш безпроблемно много километри/години, а и ще икономисаш някой лев за бензин.
Успех и КЪСМЕТ!

наистина опела е желязна машина.имал съм--астра--за 50 000км смених само един шарнир и то два пъти.вектра -дизел-100конйовия мотор---пак безпроблемна--един заден лагер и беше доста скъпичък--не помня но май 200кинта ми взеха.корса 1.3 на реални 250 000км--немски внос--перфектна.лошото беше че и изгниха гредите точно дето се държи мотора--иначе всичко й беше на 6.сега карам отвреме на време служебната зафирка-на 2 годинки е--добре е ама с тия фап-филтри....премигва ламбата--но след поодухване извънграда проблем няма.наистина че май опел си е най-железния автомобил дето толкова го плюят.абе всичко е ок.от коли които съм карал единствено ваг-ги мразяяяяяя---това са боклуци за мен а българина толкова ги уважава

Публикувано на: 08 Ное 2010 22:11
от Dizzle
незнам за Опел (освен за ръждата
biggrin.gif ) ,но за Фиат не си и помисляй! както и за пежо - преди месеци предгледах няколко в същия ценови диапазон и година и нищо читаво не видях,точно обратното ( а някои от тях бяха добре подържани). Много добър (според мен) вариант е Toyota Paseo - малко по-стара от Яриса,но здрава и икономична - дава горе долу същия разход като Ярис 1.3,90 кончета е и последно като гледах цената е около 3500лв.
Публикувано на: 08 Ное 2010 22:29
от zi_zi_top
Dizzle написа:незнам за Опел (освен за ръждата biggrin.gif ) ...
Имаме Опел Корса Б 1,2 моноинжекция 1995 г. на 84000 км (купуван е нов от Аксон в БГ). Няма 1 кв. см ръжда.
Това с ръждивите Опели е вече история, да не говорим за Тойотите от същото време (до 1993 г.)

, които също са приятели с ръждата.
Не трябва да се робува на клишета!
П.С. Да не говорим, че като правя сметка в съотношението на разходите за ТО между Корсата и Королата побелявам от яд и не ми се поглежда Тойота.

Публикувано на: 08 Ное 2010 22:38
от Raya
Аз нещо не схващам. Искате да кажете, че Ярис не добър избор ли?
Аз не виждам много въпроси в раздел "технически въпроси" от Яриси. Мисля, че това говори нещо.
Публикувано на: 08 Ное 2010 23:09
от Dizzle
zi_zi_top написа:Dizzle написа:незнам за Опел (освен за ръждата biggrin.gif ) ...
Имаме Опел Корса Б 1,2 моноинжекция 1995 г. на 84000 км (купуван е нов от Аксон в БГ). Няма 1 кв. см ръжда.
Това с ръждивите Опели е вече история, да не говорим за Тойотите от същото време (до 1993 г.)

, които също са приятели с ръждата.
Не трябва да се робува на клишета!
П.С. Да не говорим, че като правя сметка в съотношението на разходите за ТО между Корсата и Королата побелявам от яд и не ми се поглежда Тойота.

Raya Яриса се е доказал,така че няма какво да го хвалим повече-чудесен избор.просто предлагаме и други варианти. ZZ За разходите по 2-те марки спор няма. най-малкото е,че опел се обслужва(в гаранция) на 30к км,докато Тойота по книжка е 15,а в представителствата искат на 10!В този форум повечето хора се опитват да изкарат Тойота най-качествената марка в света,което естествено е още един мит.Опела например след 5 години ако се скапе,ремонта му сигурно ще излезе по-евтин от разликата в разходите за тези 5 години,така че нещата са на кантар. Въпреки разходите обаче пак бих си взел японски автомобил без да се замисля
Публикувано на: 08 Ное 2010 23:14
от zi_zi_top
Dizzle написа:.... Въпреки разходите обаче пак бих си взел японски автомобил без да се замисля
Имал ли си чисто нов Опел? Ако е така, напиши +/- и ме убеди в предимството на Тойота!

Публикувано на: 08 Ное 2010 23:27
от Dizzle
zi_zi_top написа:Dizzle написа:.... Въпреки разходите обаче пак бих си взел японски автомобил без да се замисля
Имал ли си чисто нов Опел? Ако е така, напиши +/- и ме убеди в предимството на Тойота!

Не съм имал,но преди да взема ауриса тествах Corsa и Astra . Не ми хареса возията,а и цените бяха неоправдано по-високи от тези на Тойота.Пробвах и още няколко марки в същия клас,но като седнах в Ауриса веднага разбрах,че това е моята кола,въпреки че някои имаха по-добри показатели. Оценката е субективна,но съм доволен от избора си и докато държи не бих си сменил печката. За следващ автомобил съм се насочил към Lexus или Mazda,но се надявам,че няма да ми се наложи скоро

Публикувано на: 08 Ное 2010 23:34
от Bass_Man
Зизи ако Опел бяха толкова голями нямаше да фалират по 2-3 пъти в годината ........ Това е едно от най-губещите подразделения на GM .
Стига раздувахте темата с глупости нали всички ревете , че трябва да има ред .
Публикувано на: 09 Ное 2010 09:10
от miLen4o
zi_zi_top написа:Dizzle написа:незнам за Опел (освен за ръждата biggrin.gif ) ...
Имаме Опел Корса Б 1,2 моноинжекция 1995 г. на 84000 км (купуван е нов от Аксон в БГ). Няма 1 кв. см ръжда.
Това с ръждивите Опели е вече история, да не говорим за Тойотите от същото време (до 1993 г.)

, които също са приятели с ръждата.
Не трябва да се робува на клишета!
П.С. Да не говорим, че като правя сметка в съотношението на разходите за ТО между Корсата и Королата побелявам от яд и не ми се поглежда Тойота.

Опа история ,ама друг път.При мен идва един служебен Опел Антара 2.4 бензин.Мисля ,че беше 2007-8 година някаде и на задния капак има 5-6 цънки ръжда.И добре ,че Корсите почнаха да ги правят с пластмасови вежди ,че иначе......
Публикувано на: 09 Ное 2010 10:30
от baba_metca
zi_zi_top написа:Аз бих те посъветвал да не робуваш на марка, а да потърсиш в ценовия диапазон на твоята кесия най-запазената и поддържана кола. Не гледай цвят и други "пудри".
Погледни и Опел Корса Б. Това е много "жилава" машинка и ако намериш запазен екземпляр ще си караш безпроблемно много километри/години, а и ще икономисаш някой лев за бензин.
Успех и КЪСМЕТ!

Подкрепям
Разгледай повече производители. В тези размери има още и Нисан, Мазда, Сузуки, Ланчия, Форд, Смарт... (реда в който съм ги написал не е препоръчителен)