Страница 2 от 4
Публикувано на: 15 Ное 2010 15:23
от mirott
Няма оправия.Свалях фаровете,сменях крушките,ксенон сложих на късите...дълъг ляв си е все така!А освен да е така направен,вече не знам!Всичко си е ок,всичко си е по местата.Размествах светеща крушка-не става и не става!
Публикувано на: 15 Ное 2010 15:36
от boqnkov_
Явно така са си го проектирали и това е!
P.S Това да са ни кусурите... като оная приказка с камъчето в обувката!

Публикувано на: 15 Ное 2010 16:00
от slowtraveler
Май нещо не разбрах....
Дългите не можеш да ги сравниш на стена от късо разстояние...
Фаровете са за дясно движение, като късите са 'високо' вдясно и ниско вляво.
А дългите светят по-високо от късите.
Затова е нормално левия фар, където късата светлина е вляво от дългата, двата фара при къса дистанция да светят приблизително един в друг (късата светлина вдясно е доста повдигната).
А в същото време при десния фар нещата са обратно - дългия фар е вдясно от късите светлини, където светлината им е силно ограничена отгоре.
Затова е нормално дългите да изглеждат доста над късите....
Дългите ги оценявам извън града в гора - тогава виждаш дали правят равномерен екран надалеч...
Бях доволен и от късите и от дългите светлини на Авенсиса....
А нормалната регулировка е 'равно ниво' на левия и десния фар, като десния сочи приблизително точно напред (или съвсем лееееко наляво).
А десния - приблизително точно напред (или съвсем лееко надясно)...
При такава регулировка всичко е ОК...
Публикувано на: 15 Ное 2010 16:34
от boqnkov_
slow, на 100% съм съгласен с това, което казваш, но защо тогава, като карам нощно време на къси и като включа дългите левия фар ми светва почти пред мен и става много осветено, което автоматично си ме "заслепява" малко или много и не виждам хубаво осветеността напред? Късите са ми перфектно регулирани.
Публикувано на: 15 Ное 2010 19:11
от slowtraveler
Според мен трябва да разгледаш/провериш и този вариант:
Късите не са ти легнали както трябва.
Ти си ги регулирал така, че в 'кривото' положение да ти светят добре, но както знаеш късите и дългите са на една регулираща пластина, и затова разместваш дългите....
Ако късите ти легнат както трябва (и крушката им е ОК), навярно нормалното положение на рефлекторите ще е съвсем друго....
При мен твърдо дългите си светеха много добре, при добре регулирани къси...
Оригиналните крушки на късите ми изгоряха (едновременно) и ги смених с Осрам. Но не се наложи никакво пипане на регулировката: заспаха като оригиналните...
Единствено дето се притеснявах да не счупя нещо, защото сменях крушка без демонтаж на фара biggrin.gif
Публикувано на: 15 Ное 2010 19:37
от boqnkov_
Slow, изобщо не съм се замислял, че проблема може да е в късата светлина на фара просто защото си свети като по учебник. Ще я разръчкам да видя ще успея ли да сваля късата светлина надолу и дългата да остане над нея. След това ще си повдигна целия фар за да си стане както трябва и ако всичко това се получи имаш бира от мен!

Публикувано на: 16 Ное 2010 07:55
от mirott
За пореден и последен път ще кажа,че късите са перфектно настроени,десния дълъг свети НАД десния къс-което и така трябва да е,левия дълъг свети В снопа на левия къс.Сваляни са фаровете,сменяни са крушките,всичко си е по местата.Явно е някакъв дефет.От твоя пост Слоу,честно,ама нищо не ми стана ясно.
Публикувано на: 16 Ное 2010 13:20
от slowtraveler
mirott написа:За пореден и последен път ще кажа,че късите са перфектно настроени,десния дълъг свети НАД десния къс-което и така трябва да е,левия дълъг свети В снопа на левия къс.Сваляни са фаровете,сменяни са крушките,всичко си е по местата.Явно е някакъв дефет.От твоя пост Слоу,честно,ама нищо не ми стана ясно.
Абе то хубаво, че за пореден път казваш, ама не си ли чувал за теорията на относителността....
Със същия ефект бих могъл да кажа: дългите са перфектно настроени, а левия къс свети в снопа на дългия.. Та проблема да е в късите светлини.
Опитах се да обясня каква може да е причината за точно такъв ефект при коли лява дирекция и вътрешно разположени фарове за дългите - който разбрал - разбрал...
За да се дадат повече идеи - направи снимка, върху която да коментираме...
Публикувано на: 16 Ное 2010 14:31
от mirott
Друг път мислех да не ги свалям,но ще ги сваля и ще ги снимам,за да коментирате.Крушките са си по местата,късите са регулирани,регулират се заедно с дългите...и когато въртях насам-натам светещата крушка в леглото и,ако се сложи неправилно снопа светлина не е насочен,а се разсейва заради стъклото-то е направено така,че когато крушката си е на мястото да прави сноп.А когато не е там се разсейва.Теория на относителността...3 пъти ги свалям,и стигнах до извода,че просто така е направено,по неясни за мен причини.някой път,като имам време ще ги сваля,разглобя и снимам.И ако измислите нещо,дето не съм го видял-ще ги сваля и 5-ти път.Поздрави:)....
Re: Асиметрия във фаровете на Авенсис 1
Публикувано на: 23 Ное 2010 16:02
от Новоколец
boqnkov_ написа:Здравейте, колеги! Регулирах си фаровете (Авенсис 1 преди фейса) на късите след голяма врътня да наглася крушката на правилното място. Направих ги перфектни! След това се захванах с дългите и на тях си поиграх доста докато се получи фокусиран сноп (правоъгълник) а не произволно изстреляна светлина напред. Общо взето формата на лъча на стената изглежда като шарката на стъклото на фара. Дотук супер.
Колега, извинявай, че отклонявам темата, но как го направи този номер с дългите? Сиреч откъде фокусираш снопа на дългите? Аз имам Авенсис след "фейса" и проблемът, който описваш, го няма при мене, обаче пък дългите ми разпиляват светлината и осветяват повече природата наоколо, отколкото пътя напред. Моля те да ми кажеш къде да въртя, за да фокусирам сноповете.
Публикувано на: 23 Ное 2010 17:01
от mirott
Намести си крушките по леглата им,при теб сигурно проблема е оттам.
Публикувано на: 23 Ное 2010 19:08
от Новоколец
mirott написа:Намести си крушките по леглата им,при теб сигурно проблема е оттам.
Благодаря за мнението. Ще проверя и това, но според мене проблемът не е там и ми е интересно какво върти другият колега, за да фокусира снопа.
Публикувано на: 25 Ное 2010 21:07
от didak
mirott написа:Друг път мислех да не ги свалям,но ще ги сваля и ще ги снимам,за да коментирате.Крушките са си по местата,късите са регулирани,регулират се заедно с дългите...и когато въртях насам-натам светещата крушка в леглото и,ако се сложи неправилно снопа светлина не е насочен,а се разсейва заради стъклото-то е направено така,че когато крушката си е на мястото да прави сноп.А когато не е там се разсейва.Теория на относителността...3 пъти ги свалям,и стигнах до извода,че просто така е направено,по неясни за мен причини.някой път,като имам време ще ги сваля,разглобя и снимам.И ако измислите нещо,дето не съм го видял-ще ги сваля и 5-ти път.Поздрави:)....
В Ником-Русе има уред за настройка на фаровете. Цената е 15 лв. Предполагам и из София се намира.
Публикувано на: 26 Ное 2010 09:15
от mirott
Човече,не е до настройка,не чете ли какво сме писали до сега?!
Публикувано на: 26 Ное 2010 14:07
от boqnkov_
Аз категорично се предавам. Всичко си е по местата. Крушките са ми перфектни и на късите и на дългите. Фокуса на всяка една светлина си е перфектен, но лявата дълга си свети баш пред мен и това е!!!