Страница 2 от 2
Публикувано на: 01 Яну 2011 16:55
от slowtraveler
didak написа:...
От видеото не може да се прецени кое точно е поддало в купето.
Затова дадох линковете, където деформациите са оценени по точкова система.
Скоростта + масата на Камрито ще му бъдат в повече при опит за избягване на инфарктна ситуация.
Напротив - вижда се ясно, че колонката поддава много здраво, което ще рече, че целия firewall и табло мърдат на същото разстояние към шофьора...
А за скоростта * масата = импулса го знаеш от физиката в средното училище laugh.gif
Т.е. теоретично ако камрито е двойно по-тежко от яриса, при удар с 40мили/ч (сумарна скорост на сближаване 80 мили/ч)резултата ще бъде такъв : все едно камрито се е движило с 20мили/ч, а яриса - с 60 мили/ч, защото след удара и обединяване на импулса, камрито ще продължи да се движи в своята посока с 20 мили/ч, докато яриса ще се движи обратно на посоката си с 20мили/ч...
Затова и при такива удари/сравнения, пораженията на малкия(лекия) автомобил са значително по-големи отколкото при стандартния тест - дефакто удара не е с 40 мили/ч, а с 60мили/ч....
Публикувано на: 01 Яну 2011 17:15
от ketty
Днес е по-топло и Гвендолин /името на яриса/ беше по-музикална! А алармата от време на време се държи странно....мисля да я "водя на лекар". Понякога, когато изключвам колата се чува звук, и после гадта не ще да се включи!!! Обаче заключва колата!!! После я поизчаквам няколко минути, запалвам отново, пак се чува същия звук и всичко е ОК! А хибрида вероятно ще е направо "нечовешки"! Кога ще го пускат? Четох само за АУРИС! Хайде - весела нова година и много безаварийни километри!
Публикувано на: 01 Яну 2011 18:23
от didak
ketty написа:...Понякога, когато изключвам колата се чува звук, и после гадта не ще да се включи!!! Обаче заключва колата!!! После я поизчаквам няколко минути, запалвам отново, пак се чува същия звук и всичко е ОК!
Не трябва да вадиш ключа веднага след като изключиш двигателя.
Секунда изчакване е достатъчна.
Публикувано на: 01 Яну 2011 19:25
от didak
mitoko написа:колкото звезди да имат малките коли, те винаги ще имат недостаък защото са по леки и малки на размери. защо оня ставински като нацепи с хамъра другата кола стана на пастет ....едно е да се да се блъснес с 40 в стачино предрада , другое с 40 примерно да се сбъскат ярис и Лендкъузер дълга база
slowtraveler написа:Затова и при такива удари/сравнения, пораженията на малкия(лекия) автомобил са значително по-големи отколкото при стандартния тест - дефакто удара не е с 40 мили/ч, а с 60мили/ч....
Физичните закони не са в полза на 'леките' коли по отношение на 'срещите' с по-тежки такива, и за това спор няма, както и за тежките с още по-тежки biggrin.gif
Но и Яриса е добре конструиран в това отношение - факт.
Карам Ярис и Хайлукс и определедно удоволствието от управлението е на страната на Яриса.
Лекия автомобил е много по-послушен и усещането е като управление на електронна игра
А и по-добрата маневреност си е в полза на безопасността.
Публикувано на: 01 Яну 2011 20:36
от ketty
Публикувано на: 01 Яну 2011 21:11
от zi_zi_top
Urban Cruiser е по-висок Ярис с "пластична операция" на носа, а вътре е просто гениално организиран.
RAV4 наистина e по-голям.