Страница 2 от 6
Публикувано на: 01 Сеп 2010 01:57
от tedko
И ако в София е на максимума с повече зор до Пловдив и обратно би трябвало съвсем ясно да се види . Просто трябва да се кара 140-180 където може . Може да отидеш до края на магистралата за по-сигурно . Тамън ще видиш дали всичко останало работи по колата и как се държи на пътя .
Ще има ли същия ефект на теста ако маслото не е на максимум ?
Публикувано на: 01 Сеп 2010 02:07
от Bass_Man
tedko написа:И ако в София е на максимума с повече зор до Пловдив и обратно би трябвало съвсем ясно да се види . Просто трябва да се кара 140-180 където може . Може да отидеш до края на магистралата за по-сигурно . Тамън ще видиш дали всичко останало работи по колата и как се държи на пътя .
Ще има ли същия ефект на теста ако маслото не е на максимум ?
Ще има ефект ама може да останеш без масло или да не можеш реално да прецениш колко е маслото . А между мин и макс е 1л. точно и можеш лесно да сметнеш колко е изхарчила .
Публикувано на: 26 Сеп 2010 12:09
от chukich
Malko kasno vidqh tozi post, no az lichno moga da te pozdravq ako si q kupil. Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. However.., tova da e kosura, Az veche 2 godini imam takava Corola i sam super dovolen ot ostanalite neshta. Okachvaneto primerno e mnogo zdravo. Maslo, smenqm na 10000km. Tuka dosta se ispisa za masloto, no ako se prochete knijkata na Corola pishe da se slaga 5W, a ne 10W. Razlikata e golqma.
Публикувано на: 26 Сеп 2010 12:30
от sluchaen_fen
Публикувано на: 26 Сеп 2010 21:01
от DukeFan
chukich написа:.....Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat.
Извънградско 5,3 на 100 с климатик ми се вижда съвсем приемлив разход. Моята е японска сглобка, имам я отскоро и за 3000 км маслото не е мръднало. Дразни ме единствено, че като позагрее и оборотите на празен ход падат до 500 и са нестабилни, тук и други се оплакаха от този проблем. Ако някой има решение, ще се радвам ако го сподели.
Публикувано на: 27 Сеп 2010 03:26
от LEXUS
chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
Публикувано на: 27 Сеп 2010 09:27
от chukich
Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
LEXUS написа:chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
Публикувано на: 27 Сеп 2010 19:04
от lubooo
колега вземаи я королата , обслужванто не е чак толкова скъпо , ще ти дам пример масло + филтър + 4 свещи и смяната на малото и свещите ми струва 114 лв в тоиота сервиз , което за мен е доста приемлива цена , да не говорим , че ако отидеш при гаражен маистор ги сменяш нещата за под 100 лв

Публикувано на: 27 Сеп 2010 19:42
от LEXUS
chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
Публикувано на: 28 Сеп 2010 09:17
от chukich
balgarskite avto site-ove vaobshte ne go gledai. davam ti link ot kade sam vzemal infoto za razhoda. corolata q pishat 124hp
http://www.toyota-europe.com/cars/new_c ... specs.aspx
LEXUS написа:chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
Публикувано на: 28 Сеп 2010 09:26
от chukich
Toyota sa spreli da pravqt 1.6 VVTi i sa q zamenili s 1.6 Valvematic.
Sega zabelqzah, che VVTi dual - e ostaven samo pri 1.33 dvigatelq
LEXUS написа:chukich написа:.....Corola e super mashina za nashite patishta i rodna deistvitelnost. Edinstvenata slabost e razhoda na gorivo, koito poveche otgovarq na 2 litrov dvigatel otkolkoto na 1.6 ... Dori naskoro prochetoh nqkade, che Toyota spirat proizvodstvoto na dvigatelite 1.6 imenno zaradi visokia razhod na gorivo, koito davat. .....
Къде го прочете това,че ще спират 1.6 двигателите,защото не е вярно. Вярното е,че действително тези двигатели VVT-i 1.6 и 1.4 не са много икономични, повтарям-не са много икономични, но са икономични двигатели. Примерно разходът на 1.4VVT-i градско от 8.7/100км. е икономичен, но не впечатляващ, извънградско около 5.5-6.5/100км. също е нормално икономичен, но не много икономичен. 1.6 VVT-i дава приблизително същия разход на гориво. И много зависи дали с климатик, или без и т.н.
Но Тойота доразви VVT-i в Dual VVT-i, който в Корола отново не показа забележителни резултати за икономия на гориво и вредни емисии- 9/100км. градско каталожен разход и 5.9/100км. извънградско и 166гр/км. емисии не бяха нещо,което да покаже,че Dual VVT-i дава съществена икономия от модерната си техника, както е и случаят с VVT-i.
Оттам Тойота въведоха Valvematic системата за бензиновите двигатели и управляват сместта с клапаните, без дроселова клапа, тези двигатели отново са 1.6,1.8,2.0 и т.н.,а разходът на гориво е драстично понижен, както и емисиите.
Публикувано на: 29 Сеп 2010 00:28
от LEXUS
chukich написа:balgarskite avto site-ove vaobshte ne go gledai. davam ti link ot kade sam vzemal infoto za razhoda. corolata q pishat 124hp
http://www.toyota-europe.com/cars/new_c ... specs.aspx
LEXUS написа:chukich написа:Tova za spiraneto go chuh predi 1-2 sedmici. Ne sam na 100% siguren, zashtoto togava ne obarnah vnimanie. Sega se opitvam v neta da namerq novinata, no ne mi izliza. Moje i po nqkoe Avto predavane da sam go chul.
Iskarah razhoda na 1.6 s Valvematic technologiata i te se slednite:
Combined (l/100km) 6.9
Urban (l/100km) 8.9
Extra urban (l/100km) 5.8
Na tezi rezultati sloji pone 1 l i vij pak izliza 10l na 100km gradsko.
Kolkoto za Izvangradskoto Az s moita sam stigal 5.8l , no nali se seshtash, tova go postignah sas skorost 90-95km/h . KOgato karash normalno s okolo 100 - 140km/h s logichnite i normalni zadminavaniq. Togava razhoda skacha na okolo 6.8 - 7.5 l na 100km
Inache gradsko pod 10 ne padam. I to bez da natiskam pedala i da hvarcha na svetofarite. Drug e vaprosa, che "benzina", koito zarejdame e dalech ot istinata.
Данните ти са сбъркани. Новият Аурис 1.6 Dual VVT-i градско разход 8.6/100км., извънградско 5.5/100км. с мех. скорости, а с ММТ градско 7/100км., извънградско 5.3/100км.
Корола 1.6 Valvematic мех.скорости градско: 8.4/100км., извънградско 5.2/100км., с ММТ -- градско: 7.9/100км., извънградско: 5.1/100км.
Тези показатели са отлични, защото в момента 1.6 бензиновите агрегати на Тойота с технология Valvematic са с по-нисък разход на гориво от 1.4 VVT-i , както и с по-ниски вредни емисии.
Имай предвид, че тези 1.6 Valvematic са 132 конски сили/твоят 1.6-110 к.с./, а Аурис и Корола вече са с около 150 кг. по-тежки от твоята примерно. Тоест очевадно е ,че са с доста по-нисък разход, много по-ниски емисии и с много повече мощност. И никой няма да ги спира, а сега ги почват тия 1.6 valvematic.
И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност.
Нещо са объркали данните, защото това са данните точно на 1.6 Dual VVT-i,а са го написали за Valvematic. Има грешка. Затова са го дали 124 коня-точно толкова е 1.6 Dual VVT-i.
Ето данните от toyota.bg:
http://www.toyota.bg/Images/COROLLA_tcm419-485093.pdf
http://www.toyota.bg/Images/AURIS_tcm419-590137.pdf
Ето и от официалния немски сайт:
http://www.toyota.de/cars/new_cars/auris/specs.aspx
Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.
Публикувано на: 29 Сеп 2010 01:36
от Scott
LEXUS написа:...И още нещо -1.6 и другите Valvematic са едни от водещите в момента двигатели като технология- ниски емисии, нисък разход и висока мощност....Щракни и задай и 1.6 Valvematic 6-Gang Multimode и да видиш разхода му градско е 8/100км., което е много икономично за такъв двигател. С 6 ск.кутия Механични градско е 8.6/100км., което също е много икономично за такава мощност и кубатура бензин.
BMW вадят този разход от 1.8i при 10% повече мощност и 20% по-голям въртящ момент. Ауди вадят същия разход от 1.8ТFSI при 20% повече мощност и върт. момент

Публикувано на: 29 Сеп 2010 02:54
от Bass_Man
Разхода на 1.8TFSI и един Мармот завива шоколада в станиол .........
За БМВ също и те така .
Публикувано на: 29 Сеп 2010 10:45
от Scott
Bass_Man написа:Разхода на 1.8TFSI и един Мармот завива шоколада в станиол .........
За БМВ също и те така .
http://www.whatcar.com/Review/EditionCo ... onId2=7946
Разходи се по Running Costs и Performance and Measurements.
Всеки европейски производител (освен Форд) има двигател който е наравно или по-добър от споменатия. Дори 1.6 на Киа/ Хюндай е по-добър (можеш да пробваш с различни автомобили в падащото меню).
Има едно годишно събитие -
International Engine of the Year, когато 1.6 VVVVVti се появи там, тогава LEXUS може да го нарече 'високо-технологичен'
