Страница 2 от 3

Публикувано на: 26 Апр 2006 16:37
от b_d
cj написа: бие моята корола от летящ старт
Ми ша те бие - къде си тръгнал с тая 20+ годишна кошница да се гониш, а? :thumbsup:

Публикувано на: 26 Апр 2006 18:16
от newmiro
vsichki spomenavate 'redline' dosta chesto, s kakvo e tolkova vajno prisystvieto i na oborotomera, za kakvo preduprejdava unsure.gif unsure.gif unsure.gif
thx predvaritelno (az si znam che ne razbiram:)

Публикувано на: 26 Апр 2006 18:51
от b_d
Еми предупреждава да не ходиш по-нагоре, че може да има "тряс". Идеята е, че на доста коли тази граница е на около 6К оборота, докато при повечето двигатели на тойота, хонда и т.н. е доста по-нагоре. Какво печелим от това - еми конета са функция на въртящия момент и оборотите. С други думи ако при по-високи обороти имам сходен въртящ момент ще имаме повече конски сили. И т.н.

Публикувано на: 26 Апр 2006 22:09
от Scott
ALTEZZA написа:
ugabuga написа:ako ne e GT-S (sas 2zz-ge dvigatel) ne ia vzemai, spored men pone.
v Evropa niamat Celica GT-S, mislia che ia vodiat Celica T-Sport. napalno sam saglasen che ako shte e Celica, tia zadaljitelno triabva da e s 2ZZ-GE dvigatelia
Много зависи от това за какво се ползва колата. Ако е само за удоволствие през уикенда наистина 2ZZ-GE е за предпочитане заради възможността да се 'изцеди до дупка', нещо което не се прави в ежедневното каране. Но ако е всекидневна кола 1ZZ-FE е много по-разумно решение. Когато избирах моята Селика карах и двете и честно да си кажа малко ме дразнеха оборотите от които започваше да 'дърпа' 2ZZ-GE истински - над 4800-5000. Другия двигател е по-еластичен и със 6-степенна скоростна кутия си е направо удоволствие. Разхода също е доста приличен - 7-7.5/100.
Относно размерите наистина е тесничка, особено за по-висок човек. Най-неприятно е 'късата' седалка, няма опора за краката, но всъщност коя ли кола го има за хора над 1.90 biggrin.gif

Публикувано на: 26 Апр 2006 22:46
от juri_galev
Преди семица бях в Тм продават 3 Ленда и една Селика напълно обслужена в тойота ВВТЛ-И червена добре изглеждаше на външен вид но гаранцията беше изтекла.Ако имаш път на там ходи я виж

Публикувано на: 26 Апр 2006 22:56
от LEXUS
I az ia vidiah taia chervenata Celica v TM-auto,napravo e neveroiatno lachena i zapazena. worthy.gif :thumbsup:

Публикувано на: 26 Апр 2006 23:34
от ALTEZZA
Scott написа:Много зависи от това за какво се ползва колата. Ако е само за удоволствие през уикенда наистина 2ZZ-GE е за предпочитане заради възможността да се 'изцеди до дупка', нещо което не се прави в ежедневното каране. Но ако е всекидневна кола 1ZZ-FE е много по-разумно решение. Когато избирах моята Селика карах и двете и честно да си кажа малко ме дразнеха оборотите от които започваше да 'дърпа' 2ZZ-GE истински - над 4800-5000. Другия двигател е по-еластичен и със 6-степенна скоростна кутия си е направо удоволствие. Разхода също е доста приличен - 7-7.5/100.
Относно размерите наистина е тесничка, особено за по-висок човек. Най-неприятно е 'късата' седалка, няма опора за краката, но всъщност коя ли кола го има за хора над 1.90 biggrin.gif
poprincip Celicata kato ideia ne e savsem kat za vsekidnevna kola, ne che nemoje, no vsle pak e malka i niska kola s tvardo vozene, za vsekidnevna kola bih vzel vaprosnata Corolla T-Sport pred Celicata bez da se zamislia daje. na 2ZZ-GE istinskata mu sila idva chak na 6000rpm, ta naistina za da i se radvash triabva dosta da ia parjish. tazi s 1ZZ-FE za USA se predlaga samo s 5 skorostna kutia, 6 skorostnata ia slagat samo na 2ZZ(vsashtnost 2005-ta beshe poslednata godina za Celica i MR2 za USA zaradi slabia interest kam tiah)

Публикувано на: 27 Апр 2006 03:36
от punkara
karal sum samo tazi sus 140kc. slagah i studen vuzdushen filtur, zadno garne sportno, i edna druga djadaja za vuzduha, karal sum ya na nyakolko puti, izobshto ne mi haresa kak se durzi na ne raven i perfekten put, igraeshe prednicata, osobenno pri uskorenie. kolata beshe na 50,000km, i nyamashe izpusnali amortisiori, ili razbita prednica! mellow.gif

Публикувано на: 27 Апр 2006 04:38
от ugabuga
a be novite toyoti smuchat gyz (suck ass)

Публикувано на: 27 Апр 2006 10:30
от svetal
Imam 2000 celica gt ot okolo 1/2 godina, vse oshte sus smeseni 4ustva. malko sum razo4arovan sled prednata celica deto imah-92 st. nikakvi problemi njamah s neja osven rutinnite neshta. o4akvah sushtoto ot novata celica, nishto goljamo, no vse pak...
1. Ustanovih, che motorchetata na radiatora i condenzera ne rabotjat i trjabvashe da smenja i dvete
2. Check engine lampata svetna s kod za greshka v katalizatota, naj-verojatno trjabva da se smeni. za sega ne mislja go go opravjam. naj mnogo da sloja 02 simulator. Ili pulk da go smenja. Priemam preporuki:
http://www.car-sound.com/catalog/af_lis ... leID=43589
3. Ljuka pochva da izdava stranen shum pri skorost poveche ot 80 m/h. E za sega ne teche, na da ne zabravjame che mnogo chesto ne vali v Arizona.
4. Razni drebni plastmasovi detaili v kupeto i bagajnika skurcat ot vreme na vreme po neravni putishta. Znam, che ima lek za tova, ama vse pak ne ochakvah takova neshto ot Toyota. Razvaljat udovalstvieto ot karaneto.
5. Zadnite sedalki sa neizpolzvaemi za dulug put, osobeno na 4 vuzrastni individa v kolata, ne che tova e njakakuv problem za men(vse pak tova e celica), no sigurno bi bil za drugi.
6. Imam maluk tech ot garniturata na kartera, i silno se nadjavam ot tam da gubja maslo, a ne da se okaje che e problema na 1zz dvigatelja za koito vsichki znaem. Ne se e nalagalo dosega da dolivam maslo m/y dve smeni na masno(3000 mili), no namaljava ot full markata do napolovinata m/y full i low marka.
7. Ne zanam kak idva v BG GT modela sus 140 h/p, no tuk e samo s 5 stepenna skorostna kutija. Adski kusa e 5-ta, i tova se chustva silno na magistralite. Opredeleno i lipsva 6-ta skorost, no puk za smetka na tova e dosta purgava na visoki skorosti.
Dosta minusi, a?
E i pone je vse pak e Toyota...
1. Vsushnost za 2-ma putnika do 185 sm e uchudvashto shiroka na prednite sedalki, i vsichki pribori sa "na 1 raka razstojanie" Dori bagajnoto e prilichno goljamo.
2. Strahotni spirachki, dori i za GT modela i bez ABS, za GT-S sa oshte po-vpechatljavashti.
3. Adski ustojchiva v zavoi, dori i sus zavodski gumi i djanti.
4. Strahotna krasavica e, i vse oshte "obrushta" mnogo glavi.
5. Vpechatlen sum ot dobrija razhod na gorivo, dori i s moja nachin na karane. Dava m/y 30 i 32 mpg pri 80% gradsko i 20% na magistrala.
6. Tvurdo i mnogo stegnato vozene, tochno po moja vkus.
7. Nikakvi problemi sus svireshti lageri ili hlopashti 4asti po okachavneto.
8. Prijatno tvurdi i supportive predni sedalki.
Sus sigurnost izpuskam neshto,no kakvoto i da e to e harakterno za vsichki Toyoti.
Predpolagam 4e ne e kola za BG, no puk Celica fenovete maj ne se slavjat da sa mnogo razumni. Vupreki vsi4kite i nedostatuci si obicham kolata, njakak se chustvam dobre s neja, ne mislja che njakoga shte te ostavi na putja.Kolkoto do tova 1zz ili 2zz, i dvete imat njakoi harakterni problemi, no e vupros na izbor i vuzmojnosti. Do kolkoto znam 2zz dvigatelja ima problem s lifta na klapanite, njakakvi boltove se 4upeli, i problemi sus skorostata kutija. Opredeleno celica s 2zz dvigatelja ne e gradska kola, puk i lipsata na moshnost v niskija diapazon na oborotite...
E, nadjavam se da sme pomognali, no vse pak ti shte ja karash, ako ti haresva vzimaj, ako li puk ne-Corrola ili druga po izbor.
Njakoj da spodeli vpechatlenija za Scion xt ako ima takuv ili tova e malko v drug koridor?

Публикувано на: 27 Апр 2006 10:56
от ALTEZZA
svetal написа:...
ako ti gori samo .5L maslo na 3K mili, znachi triabva da si ok. tezi det imat problem s gorene na maslo poprincip izgariat nad 1L na 1K mili. tova za skarcaneto, kakvo drugo moje da se ochakva ot kola s mnogo plasmasa po neia i tvardo okachvane. luka ne viarvam da proteche. za katalizatorite, na kolko mili ti e kolata, toi e pod garancia do 80K mili. inache e viarno che na 2ZZ dvigatelia se chupiat edni boltove det darjat losta za masloto za dopalnitelnia lift na klapanite, no tova beshe na rannite versii, sled tova podobriha dizaina na boltovete, kolkoto do 6 stepennata kutia, tia niama nikav problem, mnogo si e hubava transmisiiata daje, problema e v tezi det ia polzvat, kat se opitat da downshiftvat ot 6-ta na 4-ta i vzemat che vkarat na 2-ra, e togava e krasota, i dvigatel i transmisia zaminavat pri tez oboroti.
predpolagam imash predvid Scion tC, i az bih go preporachal pred Celica, no za sajalenie tazi kola ia niama v Evropa.

Публикувано на: 27 Апр 2006 13:58
от NencheV
svetal
Za koq celica be tva samo ne mojah da rabera ot 2000-ta ? ... godina !? ina4e mn is4erpatelno blagodarq ti to4no na neshto takova se nadqvah

Публикувано на: 27 Апр 2006 20:26
от Scott
punkara написа:karal sum samo tazi sus 140kc. slagah i studen vuzdushen filtur, zadno garne sportno, i edna druga djadaja za vuzduha, karal sum ya na nyakolko puti, izobshto ne mi haresa kak se durzi na ne raven i perfekten put, igraeshe prednicata, osobenno pri uskorenie. kolata beshe na 50,000km, i nyamashe izpusnali amortisiori, ili razbita prednica! mellow.gif
Пънки, тази Селика определено е имала някакъв проблем. Може би гумите не са били добри и при ускорение са превъртали, все пак предницата не е много тежка - баланса на тежестта е почти неутрален.
Всеки ден ходя на работа с такава по 15 мили във едната посока по селски път и твърдя, че е много стабилна. Много добра е обратната връзка на кормилното управление - усеща се дори най-дребното поднасяне и окачването макар твърдо не е неприятно друсащо. Задното окачване определено е по-добро от това на предишната генерация. За Фифи - като казах всекидневна употреба имах предвид не семейна кола за пазаруване, а кола да се ходи на работа с нея.

Публикувано на: 27 Апр 2006 21:48
от ALTEZZA
NencheV написа:svetal
Za koq celica be tva samo ne mojah da rabera ot 2000-ta ? ... godina !? ina4e mn is4erpatelno blagodarq ti to4no na neshto takova se nadqvah
da, ima 2000 godina model Celica GT(t.e. sas 140hp dvigatelia-1ZZ-FE)

Публикувано на: 27 Апр 2006 23:48
от LEXUS
Altezza,razbrah,che sa spreli ot prodajba Celica i MR2 v USA,koeto chestno kazano me shokira ohmy.gif ,kato znam,che i dvete sa razrabotvani glavno za Amerikanskia pazar.Porazrovih se malko v internet i prochetoh,che Celica i MR2 se konkurirali s niakoi modeli na novoizliupenata dashterna marka Scion,koito i bez tova sa po-evtini i zatova Toyota reshila da spre Celica i MR2.Chuval li si neshto po vaprosa i znaesh li dali spirat izob6to proizvodstvoto im.Az sam napravo shokiran,zashtoto Celica si e edna ikona na Toyota vse pak,kultov model e. worthy.gif Prosto razbrah,che kupuvachite na Celica i MR2 se prenasochili kam po-evtinite alternativi na Scion.E ako e taka parite pak shte otivat v Toyota,koeto me uspokoiava! biggrin.gif