Страница 2 от 3

Публикувано на: 18 Апр 2010 08:07
от savov63
Колега щом си от Бургас отиди в Технополис там отвън има едни момчета които монтират на колите аудиотехника та може да ги попиташ поне за информация.Знам че са много точни. :thumbsup:

Публикувано на: 18 Апр 2010 09:37
от LiakaDJ
Колега ако имаш свободно време просто свали корите виж какъв диаметър говорители ти трябват и без да слагаш корите отиди до някой магазин купи си и ги монтирай . Би трабвало да не е сложно след като казваш , че има дупчици за такъв и същото ме навежда на мисълта, че имаш прекарани кабели до там и още едни дупчици на които да завиеш видите за да монтираш говорителя . Ако искаш да дадеш пари само за да ти свали някой кората и да завие 8 видии то тогава отиди на майстор ! Надявам се да съм ти бил полезен .

PEACE !

Публикувано на: 18 Апр 2010 14:14
от Dizzle
Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar та дори и с Хонда,Мазда,Пежо,Волво и т.н. Цените на Тойота са по-ниски, както и изпълнението през последните няколко години (поне на моделите,които се предлагат в БГ). Тук не говорим за надеждност,а за цена и качество на изпълнение,така че не се засягай biggrin.gif А пък за пластмасите на Ауриса само аз си знам кво е в купето като минавам по паветата wacko.gif wacko.gif wacko.gif biggrin.gif

Публикувано на: 18 Апр 2010 14:17
от Dizzle
p.s. Сравни например Мазда 3 с Аурис отвътре. Нищо,че съм с Аурис - определено маздата е със светлинни години напред

Публикувано на: 18 Апр 2010 21:36
от LEXUS
Dizzle написа:Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar
То спрямо тия марки 80% от другите коли са бюджетни според теб. Бюджетна марка се нарича Дачия, Шкода, Лада, Кия/Даже Киа напоследък се отцепват с качествени интериори и солидни гаранции , екстри и т.н./ и др. от този род. Характерно за колите на бюджетните марки са осезателно по-ниски цени от другите в класа, в повечето случаи много по-малко екстри, по-ниски гаранции/примерно за корозия, а може и общата/, често по-ниски резултати в Crash tests. При бюджетните автомобили се залага само на най-наложителното, всяка екстра евентуално се доплаща- климатик и т.н.. При Шкода дори си доплащаш радиото, иначе без радио.

Тойота няма нищо общо с бюджетен автомобил-1-во защото не е спестила нито от сигурността/напротив Тойотите са с едно от най-добрите оборудвания за сигурност в колите си, отлични резултати и на Еуро-НКап/, нито е спестила екстри,а напротив-винаги се предлага с повече екстри от немските коли примерно. Тойота не е спестила и от модерни технологии-всички двигатели са модерни- Всеки Аурис излиза с Dual VVT-i и Valvematic и т.н. Цените на Тойота са в границите на цените в класовете. По-ниска цена може да се получи заради ефективността в производството,а не заради пестене на нещо. Високи гаранции и т.н..

Публикувано на: 18 Апр 2010 21:43
от LiakaDJ
А уе хора тука не ставаше ли на въпрос за някви тонколони . Умазахте на човека темата . Просто пробвайте да помогнете .

Публикувано на: 18 Апр 2010 21:49
от Georgepetrov137
Мисля че се отклонохме от темата за тонколоните! biggrin.gif
Силно се надявам да има окабеляване до задните колони защото иначе работата ще е спартанска да се окабели и сложат тонколони на задните врати.
А относно сравнението на корсата с тойотата - днес за пръв път минах по-сериозен пробег с последната и то по тесен път с доста завой и останах прекрасно изненадан от управлението и стабилността на колата! Нищо общо с опела! Много стабилна, без накланяне по завоите които се осмелявах да взимам с доста по-голяма скорост отпреди. Двигателя 1.33 не е с турбо дизел като 1.3 cdti на корсата и това се усещя добре при изпреварване и ми беше трудно да свикна от дизел да карам бензин, но като се свикне малко колата се усеща по-добре, има прилична мощност и се надявам да се "отвори" още повече с времето. Така че забравяме пластмасите :thumbsup: защото става въпрос за кола от съвсем друг клас и търсим някой колега шофьор който си е сложил колони отзад да сподели какви и къде ги е сложил!
Успех на всички

Публикувано на: 18 Апр 2010 22:09
от LEXUS
Dizzle написа:Определено си е "бюджетна марка" сравнена с Lexus,Infiniti,Mercedes,BMW,Audi,Jaguar та дори и с Хонда,Мазда,Пежо,Волво и т.н. Цените на Тойота са по-ниски, както и изпълнението през последните няколко години (поне на моделите,които се предлагат в БГ). Тук не говорим за надеждност,а за цена и качество на изпълнение,така че не се засягай biggrin.gif А пък за пластмасите на Ауриса само аз си знам кво е в купето като минавам по паветата wacko.gif wacko.gif wacko.gif biggrin.gif
Как намеси Пежо до Волво, това само ти можеш да обясниш? smile.gif Няма от какво да се засягам , а само ще ти кажа,че много работи, които пишеш тук, не са верни. Пежо има по-ниски цени от Тойота на някои от колите си. Пежо в повечето случаи е фрашкано с екстри и излиза много изгодно като цена, която е колкото за Тойота.. След 4-5 години половината екстри на Пежото не му работят, но това е отделен въпрос. Но Пежо не е Премиум продукт, та да го слагаш до Волво! Пежо е марка като Тойота, Фолксваген, Ситроен, Форд,Опел,Рено, Мазда,Митсубиши,Хюндай и т.н.


Лексус, Инфинити,Мерцедес,БМВ и т.н. са премиум марки,т.е. произвеждат луксозни коли в много по-висок ценови клас.

Публикувано на: 18 Апр 2010 22:29
от LEXUS
Georgepetrov137 написа:Мисля че се отклонохме от темата за тонколоните! biggrin.gif
Сори biggrin.gif
Georgepetrov137 написа:Така че забравяме пластмасите :thumbsup:
И аз така предлагам.biggrin.gif

Публикувано на: 18 Апр 2010 22:37
от sacho7803
Georgepetrov137 написа:Мисля че се отклонохме от темата за тонколоните! biggrin.gif
Силно се надявам да има окабеляване до задните колони защото иначе работата ще е спартанска да се окабели и сложат тонколони на задните врати.
А относно сравнението на корсата с тойотата - днес за пръв път минах по-сериозен пробег с последната и то по тесен път с доста завой и останах прекрасно изненадан от управлението и стабилността на колата! Нищо общо с опела! Много стабилна, без накланяне по завоите които се осмелявах да взимам с доста по-голяма скорост отпреди. Двигателя 1.33 не е с турбо дизел като 1.3 cdti на корсата и това се усещя добре при изпреварване и ми беше трудно да свикна от дизел да карам бензин, но като се свикне малко колата се усеща по-добре, има прилична мощност и се надявам да се "отвори" още повече с времето. Така че забравяме пластмасите :thumbsup: защото става въпрос за кола от съвсем друг клас и търсим някой колега шофьор който си е сложил колони отзад да сподели какви и къде ги е сложил!
Успех на всички
да мнооого е трудно да свикнеш от турбиниран дизел на атмосферен бензин smile.gif и аз съм с 1.33мотора на ярис обаче.отначало имах чуство че седнах на мотопед---ниииква мощност.но сега така му свикнах че бмв 324--143 коня върви наравно с мен biggrin.gif това съвсем сериозно.на отсечка 1200метра неможе да ме одуха---вървим заедно.колкото до музиките---моята е оборудване луна и я дават че уж има плюс 2 колони--сигурно са отзад---незнам.мен не ме вълнуват музиките.но ако фабрично отзад няма говорители не ми се вярва да има и кабели за говорители.абе има хора дето се занимават с това---за 100-тина лева ша ти я напраят.....супер.ша са пазариш--криза е народа няма пари---даже за 50лв ша ти я направят

Публикувано на: 18 Апр 2010 23:03
от alexandargv
Предлагам на колегата с новия Аурис 1,33 Terra да си купи пак Опел! А вместо да се чудиш сега какви колони да слагаш да беше дал повече пари за ниво Luna и нямаше да имаш проблеми, марката не е виновна, просто политика. А в Luna със 6 колони звука е много як!

Публикувано на: 18 Апр 2010 23:10
от zi_zi_top
alexandargv написа:Предлагам на колегата с новия Аурис 1,33 Terra да си купи пак Опел! А вместо да се чудиш сега какви колони да слагаш да беше дал повече пари за ниво Luna и нямаше да имаш проблеми, марката не е виновна, просто политика. А в Luna със 6 колони звука е много як!
Не си съвсем прав! Новата Астра и Ауриса доста си приличат като качества, а дизайна на Астрата и отвътре и отвън е на много добро ниво! Има място за размисъл при избор ...

Публикувано на: 19 Апр 2010 00:00
от Dizzle
Наистина най-добре дай 100лв да ти сложат някакви говорители-не вярвам да има окабеляване. На ниво Luna музиката е доста добра предполагам ако сложиш едни обикновени среди ще стане същата. А по другата тема- откога Volvo e премиум марка? Това,че VW ,а дори и Шкодите вече са скъпи прави ли ги също премиум?!

Публикувано на: 19 Апр 2010 01:48
от LEXUS
Ами Волво винаги е била премиум марка, за разлика от Пежо примерно. wacko.gif

Шкода да е скъпа?? Коя Шкода е по-скъпа от конкурентите си в съответния клас?

Фолксвагените са скъпи, защото ги произвеждат недостатъчно ефективно. Но вече виждаме,че и те свалиха цените-Голф вече е по 30000лв., Тигуан е по-евтин от Рав4.

И една марка не става премиум само защото е с високи цени, без качествата на колите за премиум клас. Тогава тя просто фалира.

Публикувано на: 19 Апр 2010 12:24
от Владислав
Темата е дискутирана по-рано.Трябва да ти е окабелен автомобила до централнатата колона.