Страница 2 от 2
Публикувано на: 13 Яну 2010 17:02
от jorj
Караи си със десен волан не е болка за умиране имам 2 а смятам да си взема и още една
Re: !
Публикувано на: 13 Яну 2010 18:55
от martod
Troshko написа:
Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщане

Не е това проблема... biggrin.gif
Проблема е че българина иска качествено обръщане, ама да е на цената на най ниската оферта...
Re: !
Публикувано на: 13 Яну 2010 19:12
от Uncle Dido
martod написа:Troshko написа:
Проблема е ,че в БГ не се намират хора за качествено обръщане

Не е това проблема... biggrin.gif
Проблема е че българина иска качествено обръщане, ама да е на цената на най ниската оферта...
На площад "Македония" след 00.00ч., има едни....момчета, дето обръщат качествено на цената на най-ниската оферта....
Re: !
Публикувано на: 13 Яну 2010 23:01
от martod
[quote="Fido Dido"
На площад "Македония" след 00.00ч., има едни....момчета, дето обръщат качествено на цената на най-ниската оферта....[/quote]Що ма цитираш мен бре ?
Аз не търся най ниската оферта, щото си ги обръщам безплатно...

Re: !
Публикувано на: 13 Яну 2010 23:04
от Uncle Dido
martod написа:Що ма цитираш мен бре ?
Хах, Марто - нищо лично, просто карам наред.....по постове!
biggrin.gif
Публикувано на: 14 Яну 2010 10:00
от LSSAH
Благодаря много за съветите

Стигнах до извода, че е по-добре да си я взема с ляв волан 1.8 двигател. Последният ми въпрос по темата (щото вече ставам много досаден) е, може ли този 1.8 да бъде заменен с 2.0 177 к.с. ????? Ще се побере ли по-големия двигател??? Ако може да се замени, взимам без да се замислям 1.8 и по-късно ще има трансплантация biggrin.gif И ако може да стане това, проблем ли ще е ако има вече инсталиран газов инжекцион на 1.8-цата, да се сложи по-мощния двигател?????

Публикувано на: 14 Яну 2010 10:07
от shtephan
LSSAH написа:Е аз гледах такава Селика за 3000 лева. 2000 малко ли са за обръщане????
Режи се целия преден щит с усилването на рогата и се присажда от донора,знам човек който обръща авенсиси и е направил 5-6(поне тези съм виждал).Даже единия си го кара той - Luxury 2.2 с кожи и т.н.Обаче от него знам ,че тази процедура струва около 5К.Виждал съм и обръщани бусове за по 2К - направо си е тих ужаст с т накрая.
Ако си манияк за какъвто се представяш е добре да не си правиш илюзии.
Публикувано на: 15 Яну 2010 16:50
от The enD
Да не правя нова тема...
Имам една налудничава идея в главата. Виждал съм МР2 с фарове от Селика Т23. А може ли Селика Т20(кръглите) да се направи с фаровете на Т23(продълговатите секси фарчета

)
От такива фарове

Към такива
Знам, че ще имам супер много проблеми с напасването, фибростъкла, китосване, пребоядисване... Въпроса ми е други проблеми ще срещна ли? Като свързване към инсталацията и подобни.
Публикувано на: 15 Яну 2010 22:14
от diver
броня, решетка, калници всичко е различно... като начало и ширината..ма невъзможни неща няма....