Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Яну 2010 14:40
от Ich0
Имаш още една добра дума от мен за тази Селика. Притежанието и карането на тая кола е свързано с много положителни емоции, а пък като добавим и цялостната и надеждност мисля че се получава задоволителен краен резултат :) Някой по-нагоре спомена за тампоните на задната стабилизираща щанга - и моите почукваха, но ги оправих. Други проблеми не съм имал засега. 1.8 мотора е задоволителен, въпреки че доста често спират до мен разни бегачки и ми се форсират, мислейки си че Селиката е доста по-мощна ohmy.gif Не е идеалният светофарен бегач, но всеки си знае кое му прави удоволствие. При мен така се получава, че седна ли в нея се усмихвам безпричинно и трудно слизам после smile.gif Търси запазена и скачай !

Публикувано на: 10 Яну 2010 15:01
от yozo
Колицата е супер.За разход не мога да кажа как ще е.Само мога да ти кажа за 5 ген. 2.0 16V. данака е 230лв. гори на бензин из града 10-12 зависи от теб,извън града 8-10 на 100 км3. и пак зависи от Теб biggrin.gif .
За ГАС дали си засложава? Ми аз и сложих на моята Газов инжекцйон на СтарГас за 1200 лв. и разхода е същия както на бензин в литри,само кадето Гаста е по-евтина.За вървене немога да намеря разлика.Даже на Гас реголатора ми прекъсва с 300 оборота повече отколкото на бензин. biggrin.gif

Публикувано на: 11 Яну 2010 11:43
от quiksilver
Едно голямо ЗА и от мен! За първа кола е идеална - кара се лесно, здрава е и има добра днамика - частите не са евтини и някои се намират трудно, но пък рядко ще иска грижа, ако е запазена.

Мойта я карам вече 1.5 години и съм екстремно доволен. С трима човека (повече не се събират вътре) ми дава 10/100 със 140 - 170 км/ч. и 8.0/100 със 110-120 км/ч. В града (софия) харчи около 10-11 - карам на газ(ГИ), но на бензин иска пак толкова.

Много стабилна и надежна! 1.8 има хубав звук след 3000 об/мин. Преди това звучи като електричка :). Динамиката е задоволителна, дори при висока скорост, но наистина не е светофарна бегачка.

Дори багажникът е голям! Като паднат седалките побира цяла кухня ;) (личен опит)

Успех и да се похвалиш, като я вземеш!

Публикувано на: 11 Яну 2010 19:57
от Ich0
quiksilver написа:Много стабилна и надежна! 1.8 има хубав звук след 3000 об/мин. Преди това звучи като електричка :). Динамиката е задоволителна, дори при висока скорост, но наистина не е светофарна бегачка.
Просто външния вид на колата предразполага хората да си мислят, че е много по-мощна (така си го обяснявам аз). Редовно като някой ме заговори за НЕЯ първо ме пита "Колко коня е ?!" mellow.gif Днес на един пич му казах, че е 230 и той направи интересна физиономия wink.gif Та така cool.gif

Публикувано на: 12 Яну 2010 22:05
от an4o
страхотна кола-карай и си свиркай

Публикувано на: 13 Яну 2010 17:30
от quiksilver
[/quote]

Просто външния вид на колата предразполага хората да си мислят, че е много по-мощна (така си го обяснявам аз). Редовно като някой ме заговори за НЕЯ първо ме пита "Колко коня е ?!" mellow.gif Днес на един пич му казах, че е 230 и той направи интересна физиономия wink.gif Та така cool.gif[/quote]

Така е! Но дори да не е сред най-мощните (според мен дори срамно маломощна за вида и славата си) има добра динамика. Сигурен съм, че на планинско трасе ще надбяга повечето коли със 150 к.с. под капака. Стабилна е и често дърпам некви немци по завоите към Боровец. На правите си сменяме позициите обикновенно ;)

Публикувано на: 13 Яну 2010 20:33
от Pioneer_
quiksilver написа:
Просто външния вид на колата предразполага хората да си мислят, че е много по-мощна (така си го обяснявам аз). Редовно като някой ме заговори за НЕЯ първо ме пита "Колко коня е ?!" mellow.gif Днес на един пич му казах, че е 230 и той направи интересна физиономия wink.gif Та така cool.gif[/quote]

Така е! Но дори да не е сред най-мощните (според мен дори срамно маломощна за вида и славата си) има добра динамика. Сигурен съм, че на планинско трасе ще надбяга повечето коли със 150 к.с. под капака. Стабилна е и често дърпам некви немци по завоите към Боровец. На правите си сменяме позициите обикновенно ;)[/quote]

Колата наистина е стабилна в завоите, аз мога да гарантирам, а за това което казаваш, че дърпаш по завойте по силни коли, повечето "съзтезатели" са така газ у правото и после с 20 у завоите, ще му гръмнат крушките на стотпвете biggrin.gif

Мн добър избор, колега :thumbsup:

Публикувано на: 14 Яну 2010 12:46
от LSSAH
Колата е велика, влюбен съм в нея blush.gif Един приятел ми каза, че 1.8 двигателя не подлежи на силов тунинг. Няма ли някакъв начин да достигне 180 магарета??? unsure.gif Това с обръщането на волана отпада - много скъпо и много нерви ще иска. Ако може да се сложи 3S-GE на вместо 7A-FE ще е супер, но ако не може....Ще се пръсна от яд, ако карам тази страхотна тойота, а някой немски сандък GTI ме дръпне mad.gif

Публикувано на: 14 Яну 2010 13:09
от ivossss
..

Публикувано на: 14 Яну 2010 15:50
от quiksilver
LSSAH написа:Колата е велика, влюбен съм в нея blush.gif Един приятел ми каза, че 1.8 двигателя не подлежи на силов тунинг. Няма ли някакъв начин да достигне 180 магарета??? unsure.gif Това с обръщането на волана отпада - много скъпо и много нерви ще иска. Ако може да се сложи 3S-GE на вместо 7A-FE ще е супер, но ако не може....Ще се пръсна от яд, ако карам тази страхотна тойота, а някой немски сандък GTI ме дръпне mad.gif
Не го мисли! Има много коли, дори семейни, които мгат да дръпнат и силната атмосферна Селика. Новите турбо-двигатели (включително дизелите) са много динамични. Скоро карах Фиат Браво 1.4 с турбо - 150 к.с. и 230 Нм. Ускоряваше до 100 за 8.5 сек., а не изглежда... спортен.

Идеята ми е че каквото и да си вземеш все ще има някой по-бърз от тебе ;)
По-скоро гледай колата да е запазена и да ти е по джоба - т.е. да можеш да я караш и потдържаш...;)

А за Селика - кефа зад волана е голям! В купето е шумно и вози твърдичко, но пък е стабилна, здрава, икономична с як звук и прилична динамика...няма да съжаляваш! Селиката ми е 7-мата кола и едва третата, от която съм доволен.

И последно - турбинирането на атмосферен двигател е много по-скъпо от закупуването на заводски турбинирана модификация. Плюс това има разлика в окачване, спирачки и т.н......

Публикувано на: 14 Яну 2010 17:50
от tison
И аз съм се спрял на този модел и ходих да пробвам 1-2. Наистина е много стабилна, не се чува двигателя и е удобна, практична с голям багажник и кат паднат седалките....единствено не ми хареса че в ниските малко я няма и почва да дърпа след 4000оборота някъде. Карах и прелюд 2.0 и за вървене мога да кажа че дърпа доста повече и то от ниските, ама вътре е голяма теснотия и си е доста непрактична кола, а май и подражката е по-сложна 2 ремъка и 2 ролки и т.н. Така че Селиката си ми остава фаворит- хем спортна кола, хем и сравнително удобна и да се надявам с по-тънка подръжка wink.gif

Публикувано на: 14 Яну 2010 19:50
от nikolov22
tison написа:И аз съм се спрял на този модел и ходих да пробвам 1-2. Наистина е много стабилна, не се чува двигателя и е удобна, практична с голям багажник и кат паднат седалките....единствено не ми хареса че в ниските малко я няма и почва да дърпа след 4000оборота някъде. Карах и прелюд 2.0 и за вървене мога да кажа че дърпа доста повече и то от ниските, ама вътре е голяма теснотия и си е доста непрактична кола, а май и подражката е по-сложна 2 ремъка и 2 ролки и т.н. Така че Селиката си ми остава фаворит- хем спортна кола, хем и сравнително удобна и да се надявам с по-тънка подръжка wink.gif
и аз да се обадя не е така че от 4000 дърпа при 2.800 влиза в обороти
и доста добре върви след някои промени по екуто и изпускателите
корено се променя аз 2 имам и двете само обслужване и гас нема такава кола били скъпи частите да но не се налага да купуваш ако насила не счупиш нещо на газ ми арчи в града9-10 газ на лято ако сичко събера ще се слага компресор и мегаскруит и ще видим дали могат се докарат
200+ така че купуваи пук после ако не се налага друго нема се качиш

Публикувано на: 15 Яну 2010 14:38
от LSSAH
Много благодаря на всички за мненията и съветите smile.gif Пичове сте в този форум. Аз вече взех решение за колата, която ще си взема, сега остава да изчакаме малко дали ще паднат паричките (стискайте палци) и се мятам на 5-та генерация, 2.0GTi със 156 магарата. Повече ме радва 6-цата ама с това обръщане на волани....от един съфорумец тук знам, че и 5-тата генерация са много здрави, тъкмо идва по-евтинко и ще може да се стегне повече. По-податлив на тунинг е 3S-GE и туй победи красотата на 6-цата. Красотата ще я гоня с втората кола като се замогна някой ден biggrin.gif Още веднъж благодаря на всички, ако имате да добавяте нещо за 5-цата давайте :) :thumbsup:

Публикувано на: 15 Яну 2010 16:40
от The enD
LSSAH написа:Много благодаря на всички за мненията и съветите smile.gif Пичове сте в този форум. Аз вече взех решение за колата, която ще си взема, сега остава да изчакаме малко дали ще паднат паричките (стискайте палци) и се мятам на 5-та генерация, 2.0GTi със 156 магарата. Повече ме радва 6-цата ама с това обръщане на волани....от един съфорумец тук знам, че и 5-тата генерация са много здрави, тъкмо идва по-евтинко и ще може да се стегне повече. По-податлив на тунинг е 3S-GE и туй победи красотата на 6-цата. Красотата ще я гоня с втората кола като се замогна някой ден biggrin.gif Още веднъж благодаря на всички, ако имате да добавяте нещо за 5-цата давайте :) :thumbsup:
Мен пък не ме кефи 5-та генерация, 7-ма много скъпа. Шеста най-много ми хареса... малко тия кръгли фарове не ми допадат, но бързо ще ги обикна.

Публикувано на: 16 Яну 2010 11:16
от sepia3
Точно кръглите фарове са истината за тая кола! Супер много по различна я правят и точно агресията на тази кола се поражда от тях! А и си е голяма екстра, всеки разбира че му пресвяткаш, да не говорим че светят всички заедно когато караш на дълги :thumbsup: