Публикувано на: 02 Яну 2010 23:26
Честита коледа и Нова година на всички, желая ви здраве щастие и късмет също така "Лека и безаварийина" през новата 2010
Сега - по темата, преди няколко месеца си сложих метанов ГИ BRC + системка за понижаване на температурата на клпаните (или както на доста места пишат "за омасляване" на клапаните), към момента имам около 7000 км с него ето какво мога да споделя:
- загуба на мощност в колата се усеща но не е фрапираща (практически пример - качвам Витиня със 100-120 и пълна кола с яки момчета)- няма как - в багажника има 80кг "екстра" тегло, пък и все пак е метанеЕЦ
Това нещо обаче е валидно за 2,0 двигателм за 1,4 - как да го кажа - по-добре недей метан - ще я скопиш много машинката....на мен ми се ще даже Каринката ми да е 2,5 - тогава щеше да е още по-добре.
- от системата за омасляване на клапаните не мога да кажа дали има ефект, ама я сложих "на успокоение душу", при VVT-i обаче ще си проличи дали е ефективна - пък и има доста колеги с газови на такъв двигател - така че....
- разхода на гориво е доста приличен - с около 12,5 - 13кг метан минавам около 300км, като колата както казах се помещаваме 3 или 4 яки момчета.
- Досега проблеми с ГИ не съм имал, ама никога не е късно за това - системата си е сложна, затова избрах и тая марка - имаше и доста по-евтини алтернативи, но не исках проблеми.
За друго нещо не се сещам, бих ти препоръчал следното - "право куме в очи"
- не слагай метан - много ще ти падне мощността - карал съм 1,3 с обикновена метановица - страшна мъка е - според мен за теб удачното решение за газифициране е пропан бутановия ГИ. В случай че държиш на метана - задължително ГИ ... с обикновената метановица още повече пада мощността, и разхода и е 10-ина % по-висок... но пък е два пъти по-евтина 

Сега - по темата, преди няколко месеца си сложих метанов ГИ BRC + системка за понижаване на температурата на клпаните (или както на доста места пишат "за омасляване" на клапаните), към момента имам около 7000 км с него ето какво мога да споделя:
- загуба на мощност в колата се усеща но не е фрапираща (практически пример - качвам Витиня със 100-120 и пълна кола с яки момчета)- няма как - в багажника има 80кг "екстра" тегло, пък и все пак е метанеЕЦ

Това нещо обаче е валидно за 2,0 двигателм за 1,4 - как да го кажа - по-добре недей метан - ще я скопиш много машинката....на мен ми се ще даже Каринката ми да е 2,5 - тогава щеше да е още по-добре.
- от системата за омасляване на клапаните не мога да кажа дали има ефект, ама я сложих "на успокоение душу", при VVT-i обаче ще си проличи дали е ефективна - пък и има доста колеги с газови на такъв двигател - така че....
- разхода на гориво е доста приличен - с около 12,5 - 13кг метан минавам около 300км, като колата както казах се помещаваме 3 или 4 яки момчета.
- Досега проблеми с ГИ не съм имал, ама никога не е късно за това - системата си е сложна, затова избрах и тая марка - имаше и доста по-евтини алтернативи, но не исках проблеми.
За друго нещо не се сещам, бих ти препоръчал следното - "право куме в очи"

