Страница 2 от 2
Публикувано на: 26 Юли 2009 09:37
от diver
martod написа:Bass_Man написа:Бедно/богато ?!?! Не говорим ли за дизел ?
Той diver като чуе за нещо обеднено, и веднага му се въртят в главата, едни Джи Ди Айки с пробити бутала ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
То щото само Джи Ди Айки-те гърмят кат обеднее сместа laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 26 Юли 2009 15:50
от Bass_Man
По-скоро Жи Ес Айки си мисля аз ама както кажете

.
Публикувано на: 26 Юли 2009 16:20
от martod
Bass_Man написа:По-скоро Жи Ес Айки си мисля аз ама както кажете

.
При другите, заиграването с обеднени смеси, е по голямо...

Публикувано на: 26 Юли 2009 17:35
от proscrip
При дезила, за което иде дума в момента - се натоварва топлино двигателя при горене по линия на разширението - примерно при по-мека работа на двигателя, си реч при по-малък аванс. ЕГР клапана вкарва изгорели газове обратно във смукателната система, при което се регулира - уж от компютъра момента на подаване на гориво и сместа, все пак това е елемент единствено и само за намаляване на изгорелите газове, не за нещо друго - в случая топлинно не се натоварва мотора, ако клапана работи както е предвиден, а не да не се затваря плътно и да е почти постоянно отворен, тъй като наща нафта прави добър нагар този вариант е често срещан и аз затова съм го махнал и съм сменил помпата с механична. Д4-Д двигател работи перфектно с механични помпи, но е вариант единствено при прецакване на оригинална такава.
Re: EGR клапана
Публикувано на: 16 Мар 2013 18:24
от dany.killmister
Здравейте.да попитам къде се намира EGR клапана на Toyota Auris 1.4d4d ?
Re: EGR клапана
Публикувано на: 17 Мар 2013 00:54
от JapCar
dany.killmister написа:Здравейте.да попитам къде се намира EGR клапана на Toyota Auris 1.4d4d ?
Най-добре да питаш чичо гугъл или YouTube.
Само да споделя ...за тази стара тема, макар, че другаде май го бях споменавал:
Моя ДВГ е D-4D, 1AD-FTV и EGR-а е електрически (няма вакуумни тръбички/маркучета) и е на много удобно място отпред. Развиване на 4 болта и 2 гайки-20мин с почистването. На 1CD-FTV двигателите май е на по-кофти място и е различен.
Отворих го за да го почистя и въпреки, че съм противник на елиминирането му, сложих ламаринка само за проба.Карах 1 седмица и не усетих никаква разлика, даже чек лампата не светна. После го възстанових.Тези които казват, че колата им е литнала след елиминирането, или са имали блокирал отворен клапан или е...просто плацебо ефект.