Публикувано на: 26 Юли 2009 08:56
а на picnica някой да знае къде е пробката за маслото на скоростната кутия
biggrin.gifRudy написа:Сигурно затова се казва поставка за чаши (cup holder), а не за шишетаPetar написа:... ima mesta za postaviane na 4ahi koeto e syhto neudobno za men zahtoto nemoga da si sloja hiheto ...
biggrin.gif biggrin.gif Aahahah,оф мн ме радват твоите постове Петар biggrin.gif ...мармалад...натоварих гроздето в найлонова торба....4епките станали на вино... biggrin.gif Е дай да пиеме,щом е готово виното biggrin.gifPetar написа:Kogato vozia bagaj v bagajnika vsi4ko se razpiliava stava na marmalad .Primer onzi den si natovarih grozdeto v nailonova torba ot selo i dokato pristigna do grada vsi4kite 4epki grozde biaha razpiliani po celia bagajnik niakoi ot tiah baiha stanali ve4e na vino . .......Tova spored men e 4ese naklania mnogo na zavoite
laugh.gifPetar написа:... ima mesta za postaviane na 4ahi koeto e syhto neudobno za men zahtoto nemoga da si sloja hiheto ...
Най-вероятно има и такъв вариянт. В някой държави това май е задължително. Със сигурност Авенсис имат вариянт в който фаровете се включват с двигателя.nenko70 написа:Ауриса ми е с автоматични фарове, което си е удобство. Но японците не са предвидили режим, при които късите светлини се палят и гасят с двигателя.
Сега си карам с една капачка от спрайт(която е черна) върху датчика за осветеност и си имам такъв режим.
Така е,норвежкото изпълнение трябва да има,в Норвегия се кара на фарове и през деня задължително цялата година. На баща ми Hiace-a е норвежко изпълнение и при палене си пали фаровете автоматично,отделно има подгряване на двигателя с кабел за ел.мрежата за през нощта.Vesko написа:Най-вероятно има и такъв вариянт. В някой държави това май е задължително. Със сигурност Авенсис имат вариянт в който фаровете се включват с двигателя.nenko70 написа:Ауриса ми е с автоматични фарове, което си е удобство. Но японците не са предвидили режим, при които късите светлини се палят и гасят с двигателя.
Сега си карам с една капачка от спрайт(която е черна) върху датчика за осветеност и си имам такъв режим.
Не вярвам, че е нужно да изкормиш всичко, колега. На Авенсиса се сменя елементарно .. предполагам, че и при теб трябва да е нещо подобно. Махаш гумения тампон. Ако искаш може да махнеш и крушката на късите да не ти пречи. Под нея се вижда кабелчето за габаритите към което е прикрепена пластмасова лентичка. Като я издърпаш излиза фасунгата на габарита барабар с крушката. Надявам се това да ти е било от полза.И какво констатирах че за да я сменя трябва да демонтирам мигача до фара за да мога да стигна до въпросната крушчица
Колата е TOYOTA-picnic
Прав си 100%zi_zi_top написа:Радвай се, че не се налага да свалиш радиатора и климатика!
На френските автомобили е още по-трудно. Не може да искаш колата ти да е натъпкана с екстри и електроника, да е стилна и с красив дизайн, пък и да сменяш крушките като на Лада. Бъди реалист!
Като стана дума за "мрежи за багажник" ... някой има ли представа къде се продават. Търся такива за королата (които са като джобове) от камара време и никъде не намирам !slowtraveler написа:Ами на всеки автомобил с широк багажник трябва да укрепяваш товара...
Неслучайно се продават мрежи за багажник...
Но на първия авенсис не ми бе удобен капака на багажника - дъгите слизат надолу и или мачкат багажа, или въобще не може да се затвори, докато не им направиш място.... Общо взето - решение за окачване на багажника от миналия век...