Страница 99 от 154

Публикувано на: 18 Яну 2010 22:49
от rudolf
Ivche написа:Поздрав за всички NA отворковци tongue.gif
http://www.youtube.com/watch?v=6MgN_vvn ... popt02us09

П.С. Все повече се убеждавам,че японците са пълни олигофрени laugh.gif няма начин да са толкова гениални иначе...
интересно ми беше с какви пружини карат з аписта и тцучия ,коментира че му били малко меки:)

http://www.youtube.com/watch?v=xCS7CBcHxtA
дтм-а открай време са атмосверки,,,

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3
When the E30 M3 was in its final years of top level competition, the 2.5 liter S14 engine in full race trim was capable of over 340 hp (250 kW) naturally aspirated.


ин

Публикувано на: 18 Яну 2010 22:53
от Troshko
Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 23:22
от rudolf
Troshko написа:Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif
ако беше така,нямаше да се учудя,,,

,,,crx бил 750 кила и караше с 16/14
а на тцучия маздата дет виак че е софт. беше с 16/18 кила мм..

Публикувано на: 19 Яну 2010 08:36
от Troshko
rudolf написа:
Troshko написа:Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif
ако беше така,нямаше да се учудя,,,

,,,crx бил 750 кила и караше с 16/14
а на тцучия маздата дет виак че е софт. беше с 16/18 кила мм..
Това с килограмите на пужините не е константа ,при всяка една кола е различно не се бъркай .За една кола 10 кг може да е Зверски хард пружина (като импрезата ) , а за хондата да е нормал wink.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 12:25
от rudolf
Troshko написа:
rudolf написа:
Troshko написа:Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif
ако беше така,нямаше да се учудя,,,

,,,crx бил 750 кила и караше с 16/14
а на тцучия маздата дет виак че е софт. беше с 16/18 кила мм..
Това с килограмите на пужините не е константа ,при всяка една кола е различно не се бъркай .За една кола 10 кг може да е Зверски хард пружина (като импрезата ) , а за хондата да е нормал wink.gif
да...а за црх 750 кила 16-да е мека laugh.gif
няма никво значение емблемата. според килограмите на точка е,баланса (edit:i spored stila na karane) ,,,и според пистата,която очевидно е по равна от дракона ohmy.gif

имаш ли японски сетъп, строго пистов за тази писта???...може да се окаже различен от по западните форуми..

http://www.importtuner.com/features/imp ... ooler.html

impreza-22kg (front) and 16kg (rear)

Публикувано на: 19 Яну 2010 15:02
от b_d
rudolf написа:
Troshko написа:
rudolf написа:
ако беше така,нямаше да се учудя,,,

,,,crx бил 750 кила и караше с 16/14
а на тцучия маздата дет виак че е софт. беше с 16/18 кила мм..
Това с килограмите на пужините не е константа ,при всяка една кола е различно не се бъркай .За една кола 10 кг може да е Зверски хард пружина (като импрезата ) , а за хондата да е нормал wink.gif
да...а за црх 750 кила 16-да е мека laugh.gif
няма никво значение емблемата. според килограмите на точка е,баланса (edit:i spored stila na karane) ,,,и според пистата,която очевидно е по равна от дракона ohmy.gif

имаш ли японски сетъп, строго пистов за тази писта???...може да се окаже различен от по западните форуми..

http://www.importtuner.com/features/imp ... ooler.html

impreza-22kg (front) and 16kg (rear)
Рудолфооооо,

ти пак забрави за физиката...

Айде сега да се върнеш при Архимед, опорните точки и дължината на раменете на лостовете и после пак да кажеш, че емблемата няма значение...

Публикувано на: 19 Яну 2010 15:22
от andrian999999
rudolf написа:
intelman написа:
Ivche написа:чакам
хахаха

Ето една снимка ! Другите на трезво ...

Изображение

П.п. Мейкъра на видео спи в момента ... утре стискаме палци да свърши някакъв клип ...
не си личи,,двете крайни коли,,две селики ли са или две супри???
най интересното което съм забелязъл е ,че падне ли малко сняг червните коли изчезват. защо не ги карат собствениците им? може би червеното се пързаля много на сняг laugh.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 15:25
от intelman
Да не говорим за черното biggrin.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 16:59
от rudolf
Troshko написа:Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif
ей от тук запозна недоразумението,,при полжение че в фимлчето са изписани рейтовете и няма нито един такъв,

приемам забележката на асен,точно на място,не се бях сетил за дължината на носача,а едно време го мислих когато мислех за удължени /раздвижни носачи :thumbsup:

и все пак от филмчето , от ае-тата и от даните на прйзводителите ,мисля че японците на тцукуба ползват много твърди пружини...това са даните са ултра спортните им пистови модели,на които импрезите са 12/10, 12/9

http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... ounts/1273

тцучия маздата е с по две кила повече и коментира че му е мека,беше с 16/18 кила мм


http://www.horsepowerfreaks.com/partdet ... cing/10832

Публикувано на: 19 Яну 2010 17:20
от b_d
Коментара на Тошко не мисля, че беше свързан с конкретна кола - каза само, че 10кг пружини може да са меки на една кола и твърди на друга, давайки за пример Импреза и Хонда.

10кг на Импреза е много твърдо, докато на Хонда е по-скоро средно (казвам го от личен опит).

Също не бих сравнявал Мазда (двойна ключица) с АЕ (макферсон и то доста странен).

Публикувано на: 19 Яну 2010 19:51
от rudolf
да,,, втория коментар на тошко,беше абсолютно на място и обективен-респект,,моя грешка :thumbsup: ,,,за първия коментар-,нямам представа какво искаше да каже и как фиксира колите от видеото с 10/8 и 12/10,което беше противоречие с 2рия му коментар че за всяка кола е различно. happy.gif

не съм сравнявал ае86 с мазда,,,а исках да кажа че при ае-то се ползват 6 до 10 кила предни,като за мен и 6.5 ми се виждат много,докато японците карат с около 8-10 кила за писта. и е нормално и при мазда и импреза да се ползват различни рейтове.
не съм запознат с окачвания на различни модели,и рейтовете на колите от видеото,ми се видяха много високи, предполагам хора които са запознати това не може да ги учуди :thumbsup:

Публикувано на: 19 Яну 2010 20:44
от Troshko
rudolf написа:да,,, втория коментар на тошко,беше абсолютно на място и обективен-респект,,моя грешка :thumbsup: ,,,за първия коментар-,нямам представа какво искаше да каже и как фиксира колите от видеото с 10/8 и 12/10,което беше противоречие с 2рия му коментар че за всяка кола е различно. happy.gif

не съм сравнявал ае86 с мазда,,,а исках да кажа че при ае-то се ползват 6 до 10 кила предни,като за мен и 6.5 ми се виждат много,докато японците карат с около 8-10 кила за писта. и е нормално и при мазда и импреза да се ползват различни рейтове.
не съм запознат с окачвания на различни модели,и рейтовете на колите от видеото,ми се видяха много високи, предполагам хора които са запознати това не може да ги учуди :thumbsup:
Кое не е на място >????????????

Изгледай всичите клипове и бест моторинги ,който ти дадох едно време ....

и да видиш че пружините варират в стойностите които съм споменал ,на различните писти и коли + /- някой ,но основно са така (говоря за АЕ-то ) а ти ?? mellow.gif mellow.gif mellow.gif mellow.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 21:20
от rudolf
Troshko написа:...
тоше извърташ се, как ти е удобно biggrin.gif

аз казвам: - е баси с какви рейтове рейтове карат тия...(защото ги пише в видеото..
ти отсичаш: -Карат с 10/8 кг 12/10
аз ти казвам: не тоше не карат с такива..(щото си го пише)
ти отсичаш(- Това с килограмите на пужините не е константа ,при всяка една кола е различно не се бъркай .( за което се оказа че си прав и се извиних че ти опонирам....както и че противоречи на 1 вото ти мнение, в което ги фиксира като импрези happy.gif

темата и без това не е за тук,фидо спи laugh.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 21:23
от Troshko
rudolf написа:
Troshko написа:Карат с 10/8 кг 12/10 wink.gif
ако беше така,нямаше да се учудя,,,

,,,crx бил 750 кила и караше с 16/14
а на тцучия маздата дет виак че е софт. беше с 16/18 кила мм..
Говори си не ми пречиш wink.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 21:29
от intelman
Ибреееее курорте ...

ВИДЕО

tongue.gif
Всички прилики с действителни коли и лица са случайни cool.gif
Това видео dosтига до вас благодарение на Zdravko !
С любезното съдействие на фото апарата !