Страница 10 от 13

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 26 Окт 2020 20:37
от biro
Поправяме те. Т25 1AD с DPF е голяма рядкост, обикновено внос от някоя напредничава еко ориентирана страна като Швейцария или Дания.
Купувана от БГ 100% не е с DPF. Италианките и те.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 27 Окт 2020 13:50
от Freedom
Аз ще препоръчам 2AD-FTV. До скоро карах такава и лятото я продадох на 116К км. 2007г. и още съжалявам. Беше като нова. Безпроблемна, с прилична динамика, удобна за дълъг път и икономична. Успех с избора, колега!

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 28 Окт 2020 21:46
от methtical
Като закупил наскоро Т25 фейслифтова 1.8 бензин ще ти препоръчам да провериш кормилната уредба. Каренцата по кормилният прът се поразбиват и има един особен луфт във волана, който се превръща в неприятно изтропване време на шофиране. Хваща се лесно с ключ на първи контакт и рязко дърпане на волана наляво и надясно. Предполагам не е нещо страшно, моята все още я карам така и в един хубав момент ще я оправя, но да се има предвид. За ръжда, не съм видял ръждясал Авенсис дори и от Т22 моделите. Единствено гърнетата може да са се поддали външно в зависимост от това къде е карана колата, но не би трябвало да има проблеми. Дизелите от друга страна са рискови, защото нашите търгаши обичат да връщат километрите яко. Пусни едно запитване до Тойота в България кога за последно колата е била по сервизна акция и на какъв пробег. Това ще даде известна яснота кое как се е случвало в годините. На мен лично като ги попитах за каре на волан ми върнаха отговор с година, пробег и къде колата е минала акцията.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 31 Окт 2020 10:04
от MartinHristov
methtical написа: 28 Окт 2020 21:46 Като закупил наскоро Т25 фейслифтова 1.8 бензин ще ти препоръчам да провериш кормилната уредба. Каренцата по кормилният прът се поразбиват и има един особен луфт във волана, който се превръща в неприятно изтропване време на шофиране. Хваща се лесно с ключ на първи контакт и рязко дърпане на волана наляво и надясно. Предполагам не е нещо страшно, моята все още я карам така и в един хубав момент ще я оправя, но да се има предвид. За ръжда, не съм видял ръждясал Авенсис дори и от Т22 моделите. Единствено гърнетата може да са се поддали външно в зависимост от това къде е карана колата, но не би трябвало да има проблеми. Дизелите от друга страна са рискови, защото нашите търгаши обичат да връщат километрите яко. Пусни едно запитване до Тойота в България кога за последно колата е била по сервизна акция и на какъв пробег. Това ще даде известна яснота кое как се е случвало в годините. На мен лично като ги попитах за каре на волан ми върнаха отговор с година, пробег и къде колата е минала акцията.
Здравейте,

Благодаря за съвета, ще проверя кормилното каре преди покупка.

Относно запитването в Тойота, дали ще ми дадат такава информация без да съм собственик, само по VIN номер ?

Благодаря ! :thumbsup:

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 31 Окт 2020 17:21
от methtical
На мен ми върнаха отговор и мисля, че си заслужава човек да попита. Примерно 2018-та в края е имало акция за въздушните възглавници. Едно запитване дали колата е минала тази акция ще даде отговор на колко км е била и къде това се е случило, което не изключва опцията преди това да е била връщана, нали. Само пълна сервизна история може да е до голяма степен меродавна, но предполагам, че ще изисква и дадена сума пари. Като цяло ако колата Ви хареса като работа на двигател, скорости и т.н. и като цяло е добре, си заслужава човек да се поинтересува за цялата история и евентуално да го ползва като отбой в цената ако има големи разминавания :)

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 31 Окт 2020 21:35
от mapamop
Гният мостовете - преден и заден на тези от по-снежните страни. Като собственик на същия такъв бензинов ръждилник от Дания, мога да те успокоя - тези от Белгия, Холандия, Норвегия, Дания, Швеция, Швейцария, Австрия, северна Германия си ръждясват като стар Москвич. При мен въпреки че цялата кола е омазана отвътре с някакъв мазник , предната греда беше кипнала, под праговете заварките и шевовете бяха с кипнала боя, ъглите на калниците откъм вратите имаха лека ръждичка....
Смених предния мост че не беше останало много от него - братовчеда го сгъна с рапидната отвертка 6мм като бръкна в един технологичен отвор и дръпна надолу. Събирам финансови сили за смяна на заден мост и цялата карантия около него.
Сглобявана е в Англия, Джон не разбира от пасивиране на метала срещу ръжда, и Хенри е некадърен бояджия....
Снимка за да не съм голословен...
Има и още, но са големи за прикачане.
20201031_213328.jpg
20201031_213328.jpg (1.45 MiB) Преглеждано 3108 пъти

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 08:10
от urb
Това защо не го караш на вторични? Аз Астрата навремето затова я пенсионирах, вместо да я карам или продам на някой. Опасна беше за пътниците. Една изгнила кола при удар е супер опасна.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 10:42
от iovkito
То това са и неща, които се виждат още при покупката. Разбирам да е някой замаскиран технически проблем, но изгнили мостове няма как да се скрият.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 11:45
от mapamop
Дълга история. В ощи линии отидох с деца на баня и ми изядоха сапуна.
Тръгнах за Варна, да търся бензинов Авенсис, комби, с човек който имаше идея за тези неща. В крайна сметка огледахме всички кенефи от марките Ла*но, Пижо и пенда, Сутиен и Корда Кибик... щото били страхотни. Това въпреки напомнянето ми че спазваме правилото ФФФФ (Не се купува Форд, Фиат и Фсички Френски), и без Мазна и Корда ("довереният сервиз" казаха че няма да се занимават с тия 2 марки). Разбира се в последния час остана време да "гледаме" за каквото сме дошли.
От 4-те бройки които имаше едната беше с директно впръскване 2.4, другите 2 бяха "Италианки" с много гроги мотори, отрити седалки и засрани външно купета, и една фейслифтова 2007-а на която ѝ искаха пари за като Т27 от началните години (не ми влезе в бюджета).
Почти успях да го реставрирам тоя курник, но не съм убеден в евтината подръжка и здравината на "Тойота" след 2002-а година. Реалните километри са 330 000, не пипа масло, гори около 8.5 градско на моето каране, обаче не намерих нито една част която да струва под 50 лева. Някои са безумно скъпи, и спрямо Опела, който беше сигурно на над половин милион тая ми създава смехотворни проблеми - на дъртата немска бангия никога не съм сменял полуски - карета и разни лагери да, ама цяла полуоска не. Преден мост не съм пипал, тук 4 тампона на предния мост с 500 лева - 4 гумени тампона с размер на кибритена кутия. Пълно рециклиране на целият Опелски климатик (останаха само черупките от оригиналният) беше 160 лева - тук ш*баната помпа за измиване на фаровете е 250 лева. Същата по форма и размери при Нисан е 40 лева без малко....
Лятото като разпилях тия въпросните моторчета на клапите не намерих злато, платина и диаманти вътре.... А за тия пари които струват трябваше да има богато от тях.
Не знам как е с цените на частите на Т27 и надеждността, но предвид на досегашните ми преживявания с марката и отношението от "Никком" в Русе, вероятно следващата (ако има такава) след тази изобщо няма да е от тази марка ...

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 12:29
от color
biro написа: 26 Окт 2020 20:37 Поправяме те. Т25 1AD с DPF е голяма рядкост, обикновено внос от някоя напредничава еко ориентирана страна като Швейцария или Дания.
Купувана от БГ 100% не е с DPF. Италианките и те.
Значи съм невероятен късметлия. Мойта е италианка, купувана от БГ и е с ДПФ

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 13:28
от biro
Може италианеца да я е купил от Швейцария.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 22:48
от MartinHristov
color написа: 01 Ное 2020 12:29
biro написа: 26 Окт 2020 20:37 Поправяме те. Т25 1AD с DPF е голяма рядкост, обикновено внос от някоя напредничава еко ориентирана страна като Швейцария или Дания.
Купувана от БГ 100% не е с DPF. Италианките и те.
Значи съм невероятен късметлия. Мойта е италианка, купувана от БГ и е с ДПФ
Явно, значи не е 100 % сигурно, че няма. Така, че ще се оглеждам ако реша да е 1AD двигател.
mapamop написа: 01 Ное 2020 11:45 Дълга история. В ощи линии отидох с деца на баня и ми изядоха сапуна.
Тръгнах за Варна, да търся бензинов Авенсис, комби, с човек който имаше идея за тези неща. В крайна сметка огледахме всички кенефи от марките Ла*но, Пижо и пенда, Сутиен и Корда Кибик... щото били страхотни. Това въпреки напомнянето ми че спазваме правилото ФФФФ (Не се купува Форд, Фиат и Фсички Френски), и без Мазна и Корда ("довереният сервиз" казаха че няма да се занимават с тия 2 марки). Разбира се в последния час остана време да "гледаме" за каквото сме дошли.
От 4-те бройки които имаше едната беше с директно впръскване 2.4, другите 2 бяха "Италианки" с много гроги мотори, отрити седалки и засрани външно купета, и една фейслифтова 2007-а на която ѝ искаха пари за като Т27 от началните години (не ми влезе в бюджета).
Почти успях да го реставрирам тоя курник, но не съм убеден в евтината подръжка и здравината на "Тойота" след 2002-а година. Реалните километри са 330 000, не пипа масло, гори около 8.5 градско на моето каране, обаче не намерих нито една част която да струва под 50 лева. Някои са безумно скъпи, и спрямо Опела, който беше сигурно на над половин милион тая ми създава смехотворни проблеми - на дъртата немска бангия никога не съм сменял полуски - карета и разни лагери да, ама цяла полуоска не. Преден мост не съм пипал, тук 4 тампона на предния мост с 500 лева - 4 гумени тампона с размер на кибритена кутия. Пълно рециклиране на целият Опелски климатик (останаха само черупките от оригиналният) беше 160 лева - тук ш*баната помпа за измиване на фаровете е 250 лева. Същата по форма и размери при Нисан е 40 лева без малко....
Лятото като разпилях тия въпросните моторчета на клапите не намерих злато, платина и диаманти вътре.... А за тия пари които струват трябваше да има богато от тях.
Не знам как е с цените на частите на Т27 и надеждността, но предвид на досегашните ми преживявания с марката и отношението от "Никком" в Русе, вероятно следващата (ако има такава) след тази изобщо няма да е от тази марка ...
Съжалявам да чуя тези отзиви. Причината поради която търся Т25 е защото имам Т22 и съм адски доволен, но явно при Вас не са се получили нещата sad.gif

Продължавам да се оглеждам за читава кола, надявам се да намеря някоя която е купувана от България и е запазен екземпляр,но за жалост в Мобиле рядко излизат такива. Повечето такива екземпляри се продават от човек на човек :cheers:

Благодаря на всички включили се до тук, приемам съвети всякакви :cheers:

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 01 Ное 2020 23:18
от mapamop
MartinHristov написа: 01 Ное 2020 22:48 съвети всякакви
От многото гледане преди 2 седмици и миналото лято излиза че си пред съвсем друг избор - тия коли са вече на такъв пробег, че неизбежно си в зоната на златните ремонти. От това което се продава по автоморгите (не заслужават понятието "къща") избираш какво ще ремонтираш - мотор или ръжди по купето всичките са на 300 000-450 000. Италианките, испанките и португалките в голямата си маса са със смазани мотори, обаче са им здрави железата отдолу. Другите са със изгнило окачване и лесно отстраними ръждички по купето. Като цяло купето не гние ако не е ударено, и като изключим заварките по които се е надигнала боята, но не са изгнили. Или поне моя курник беше така. Поне не им гният подовете на купето (МазНа, КоРда, при Рено бонус към изгнилият мост и под евентуално и преден/заден капак.)
На Т25 ръждясва предната основа на шофьорската седалка, ъгълчето на задните врати, долу до прага, евентуално ръба на предния калник от страната на прага (гледа се отдолу, или на широко отворена врата долу до прага), долните ръбове на вратите. Надигната боя по шевовете на ламарината под пластмасовите прагове, ръжда по заварките на предната и задната греди които са зад броните. Това са ръжди, които при мен бяха все още управляеми - отиде малко над литър боя "Протекта" цвят "сребро" и много време за шкурене. Това не е верният цвят за сребристия Авенсис. Близо е до истината, но после видях че цвят "Платина" ще е по-близо до истината.
Изгниват:
- Полуоски около успокоителния тампон за вибрациите. Лявата я има в прилично китайско изпълнение, но от дясната боли - почти 1200 лева ми излезе и няма грам злато, платина, диаманти и други ценни метали в нея.
- Преден и заден мост
- Носачи - отпред и отзад
Условието да изгният е да са киснати в оная химия нагоре която топи лед и сняг за минути в студа. Тя май не признава марка и модел - само годините.

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 02 Ное 2020 09:29
от iovkito
Тази химия наистина не прощава. Аз имам 60-70 000км в чужбина, основно през зимата. Всяко минаване през Австрия е оставило своя отпечатък по колата. Това, което пръскат по пътищата, просто разлага материята. :)

Как да избера правилната Тойота Т25 ?

Публикувано на: 02 Ное 2020 09:57
от BOz
mapamop написа: 01 Ное 2020 23:18 Другите са със изгнило окачване и лесно отстраними ръждички по купето.
Няма лесно отстраними ръжди. По-скоро лесно замаскирани.
За това винаги съм казвал, че по-добре смазан ДВГ, защото го правиш за седмица-две и забравяш. С ръждата ще се бориш целия живот. И тъкмо когато си решил, че си я преборил, рязко рухва цялата кола.