no more ALTEZZA :)
jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Мнение от ALTEZZA » 27 Апр 2007 23:24
bara ot dolu ne e strut bar ami sway bar. kogato kolata vleze v zavoi i se nakloni, sway bara ia izpravia, t.e. kolkoto e po debel sway bara, tolkova po ne i pozvoliava da se naklania, ako si vijdal koli det na zavoi ednata im guma e vav vazduha, tova e shototo sway barovete sa i prekaleno debeli.
strut bara e za da ne pozvoliava na kupeto da se suche v zavoi. ne e kat da ima koi znae kolko faida ot nego, no triabvashe da e tam oshte ot zavoda. moje li Camry-ta, Corolli i Highlanderi da idvat sas strut bar ot zavoda, pak na STi da ne slojat...
za air filter, sigurno i az shte sloja, no sega gledam za varianti det da si napravia home-made.
strut bara e za da ne pozvoliava na kupeto da se suche v zavoi. ne e kat da ima koi znae kolko faida ot nego, no triabvashe da e tam oshte ot zavoda. moje li Camry-ta, Corolli i Highlanderi da idvat sas strut bar ot zavoda, pak na STi da ne slojat...
za air filter, sigurno i az shte sloja, no sega gledam za varianti det da si napravia home-made.
ALTEZZA
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 28 Апр 2007 00:37
STi-то със стандартното окачване няма нужда от strut bar, купето е достатъчно солидно и здраво, а и трябв ада има известна деформация за комфорт. като минеш на коиловъри обаче е полезно
ландикар като го беше сложил, го беше монтирал неправилно, с натягане навън - а трябва да се монтира в свободно положение, нито да опъва, нито да събира амортисьорите, както си го е сложил Алтецов - просто да не позволява на бомбетата да се събират или раздалечават. и като караше понякога имаше едно скърцане, стрът бара му опираше в пластмасите при деформацията на купето laugh.gif

status: за БАН
agent dust
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 28 Апр 2007 01:18
Mersi mnogo za obqsnenieto ALTEZZA!
Da be, bqh zabravil, 4e tiq otdolu sa sway bars?!?
A maggkrabar az ne sum trugnal da slagam nito sway, nito strut bars, no mersi vse pak.

Da be, bqh zabravil, 4e tiq otdolu sa sway bars?!?

A maggkrabar az ne sum trugnal da slagam nito sway, nito strut bars, no mersi vse pak.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от domi » 13 Сеп 2007 09:56
Маг, то добре не трябва нито да бута, нито да дърпа, ама какво вземаш за кота нула? С колелата в земята или на лифт?
На субито сигурно няма да направи разлика, ама на моята корола има около 1-2см може би, разлика в разстоянията между стрът топ-овете когато е на гумите и когато е на стенд. В момента когато е на гуми лего бута навън, когато е на стенд леко дърпа навътре...
На субито сигурно няма да направи разлика, ама на моята корола има около 1-2см може би, разлика в разстоянията между стрът топ-овете когато е на гумите и когато е на стенд. В момента когато е на гуми лего бута навън, когато е на стенд леко дърпа навътре...
domi
Мнение от ALTEZZA » 02 Апр 2008 10:19
ta pokrai nova godina se sdobih s farove za magla. instalirah gi oshte togava, daje gi napravih da mogat da rabotiat i bez farovete, t.e. da gi polzvam za dnevni svetlini. obache mi lipsvashe groznoto jalto det imah na Lexus-a, ta reshih da gi napravia i tezi jalti. ta eto kakvo se poluchi s jalt tint i jalti krushki. snimkite ne sa koi znae kakvo, no taka e kat se snima prez noshta.
- Прикачени файлове
-
- IMG_1638.JPG (264.35 KiB) Преглеждано 3657 пъти
ALTEZZA
ALTEZZA
ALTEZZA
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 02 Апр 2008 21:27
Mnogo gotino.
Te po tezi julti svetlinki se razpoznavat starite IS-ki. Az mnogo im se kefq na 4etvurtitite far4eta dolu.
Kombinaciqta julto sinio su6to mnogo mi haresva, da ne govorim, 4e tam dolu s tozi jult otenuk se borqt mnogo dobre s gusta mugla.
LEXUS nostalgia ...

Te po tezi julti svetlinki se razpoznavat starite IS-ki. Az mnogo im se kefq na 4etvurtitite far4eta dolu.
Kombinaciqta julto sinio su6to mnogo mi haresva, da ne govorim, 4e tam dolu s tozi jult otenuk se borqt mnogo dobre s gusta mugla.
LEXUS nostalgia ...


2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
V35GTR
ALTEZZA
Мнение от cj » 14 Апр 2008 16:32
Супер! Честито! Размерът на новите джанти същия ли е като на сток - 17х8?
На мен много ми се иска да сложа хем по-нископрофилни, хем по-широки - примерно 18х8,5. За съжаление, от прочетеното по форумите разбрах, че не е добра идея да се слага по-широка гума за сметка на офсета на джантата, тъй като това рефлектира негативно върху геометрията на окачването.
На мен много ми се иска да сложа хем по-нископрофилни, хем по-широки - примерно 18х8,5. За съжаление, от прочетеното по форумите разбрах, че не е добра идея да се слага по-широка гума за сметка на офсета на джантата, тъй като това рефлектира негативно върху геометрията на окачването.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
cj
ALTEZZA
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Japanese_fever » 15 Апр 2008 07:19
Kakva marka sa tezi djanteta?
Gunmetal li se vodqt?
Mnogo me kefqt. KAto djantata na predi6niq avatar sa.
Mnogo JDM-ski sa!
biggrin.gif
Gunmetal li se vodqt?
Mnogo me kefqt. KAto djantata na predi6niq avatar sa.
Mnogo JDM-ski sa!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
ALTEZZA
Мнение от cj » 15 Апр 2008 15:05
Както писах и по-горе, именно от промяна на офсета се получавало проблем. Ето 2 линка, където е дискутиран този въпрос:ALTEZZA написа:razmera e sashtia, 17x8, no offseta e +43(stock e +53).
inache tova za geometriata, kakvo tochno imash v predvid? az ne mislia che shirochinata na djantata e tolkova opredeliashta, kolkoto offseta. ako slojish 8.5, do kolkoto e s podhodiash offset si ok.
http://www.wrxtuners.com/forums/f53/volk-ce28n-22591/
http://www.wrxtuners.com/forums/f53/whe ... faq-19172/
В общи линии се съветва да не се минава на офсет, с по-голямо отлконение от +/-4 спрямо стандартния +53.
Аз лично не зная до колко твърденията за изменения в геометрията и съответно намаляване перформанса на окачването ще се окажат верни и дали по-широката гума не би компенсирала пре-достатъчно...
Altezza, между другото, проверявал ли си дали при натоварване гумите няма да опрат в калниците?
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
cj
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта