Страница 9 от 17

Общи въпроси за РАВ4

Публикувано на: 17 Юни 2018 00:15
от Roko2105
honda_niki написа: 14 Юни 2018 15:01 А американските модели по ли са добри от Европейските или ? Че и после и сервиз къде ще и търся .....на американката :)
Европейские Рав4 от тези години (2007) са японски, американските са канадски :)
Европейските за БГ май са по-подходящи, затова са и по-скъпи. За сервизите - няма проблеми с американския модел.
 ! Съобщение от: slowtraveler
Мненията са отделени от друга тема - прекалено много офтопик се натрупа :whistle:

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 08:50
от honda_niki
Благодаря Roko 2105 !
А по какво се познават дали са японски ? Гледах и на американските рамата започва с J също ? На американките софтуера май бил по друг и не всеки сервиз може да направи диагностика - къде в София може да се диагностицира и огледа преди покупка ? В смисъл някой частен и читав който да разбира от Тойота ? Хондите си ги подържам точно в такива - даже правят само Хонди и са много добри :) Офицялните сервизи са ясни ....
На американките също ми хареса по мощния двигател и по големия багажник :) ама сигурно и минуси имат .
Благодаря предварително!

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 12:37
от slowtraveler
Как ще започва с J рамата на американското производство?!!
Ако е произведена в Япония за щатите - тогава може..

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 18:02
от honda_niki
Да така се оказа като видях стикера на колонката ....пише точно произведено в Japan . Обаче нямаше копчета за изключване на ESP и системата за спускане , и огледалата бяха електрически но нямаха копче за размразяване! Но като ги няма бутоните значи ли че екстрите ги няма също ? Как може да се разбере ?
JTMBD31V2....... По ВИН декодера излиза също че е произведена от Japan за USA с 2.4 мотор :)

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 18:26
от slowtraveler
Дай контакт и ще видиш дали ще светне ЕСП. Отоплението на огледалата сработва с отоплението на задното стъкло както на повечето автомобили. Пробвай го и ще усетиш след 30 сек затопляне на огледалата ако има такова.
Другият вариант е точен VIN ..

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 21:04
от honda_niki
Добре, но като забуксува как ще и изключа ESP то ако не вдига високи обороти ? Въобще как се действа с тази кола като няма копчета за изключване на ESP и система за спускане DAC?
Има само бутон за блокаж На муфата между преден и заден мост. През останалото време как е разпределението ?

Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?

Публикувано на: 17 Юни 2018 22:17
от slowtraveler
Щом нямаш копче за DAC, явно нямаш такава система...
За ЕСП - може да сработи някой от вариантите за изключване ...
Например

Общи въпроси за РАВ4

Публикувано на: 17 Юни 2018 23:11
от honda_niki
worthy.gif worthy.gif worthy.gif
Много благодаря !
Голяма машина
Ще пробвам на американката как става .... и ще пиша .

Покупка на RAV 4

Публикувано на: 05 Сеп 2018 10:11
от m.lukova
Здравейте!
Нова съм тук, пиша го за да се извиня :) , ако объркам правилата! :)
Искам да си купя Рав 4. Гледам обявите от 2010 - 2012 година. Като всяка жена - гледам външния вид на колата....
Не съм се спряла на типа двигател, скоростна кутия.....
Моля да ми кажете Вашето мнение!
БЛАГОДАРЯ на всеки, който ми отговори!!!

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 05 Сеп 2018 13:28
от slowtraveler
Здравейте колежке и добре дошла...
Трудно се отговаря на такъв въпрос.. Какво мнение очаквате?
Изборът на автомобил е съгласно Вашата лична ценностна система и приоритети. Зависи какво търсите... Ако търсите дамска количка за пазаруване - РАВ-ката няма да е идеалният избор...
Иначе - хубав автомобил ако намерите запазен...

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 05 Сеп 2018 23:06
от m.lukova
Благодаря Ви!!!
Казаха ми да не е автоматик. За предпочитане е дизел. И да, запазен да е под 100 000км.

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 25 Сеп 2018 16:34
от kamendc
Здравейте (бъдещи) колеги,
Обмислям евентуално да си купя и самовнеса от чужбина една РАВ4-ка 2008 г. D4D 136 к.с. доколкото успях да проверя по ВИН излиза, че е без ДПФ, което за БГ е по-добрия вариант, след като така или иначе отстъпка от данъка не дават.
Колата е на 169хил.км. и има правена диагностика в Тойота при последното обслужване - гледам, че са подчертали стойностите на дюзите, явно не заради проблем а по-скоро като хвалба за състоянието им, защото доколкото знам стойности под 2 са ОК?
Мнения са добре дошли. Цената е 5300 евро без докарването, ако има значение.
Поздрави, благодаря!

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 25 Сеп 2018 17:00
от Kiki
kamendc написа: 25 Сеп 2018 16:34 дюзите, защото доколкото знам стойности под 2 са ОК?
Дюзите под 3 са ОК. Тези на колата са идеални.
Цената също не е лоша, но, ако можеш да свалиш някое Евро, няма да е лошо.
Имай предвид, че след покупката трябва са смениш масло-двигател, скорости, диференциал, ремъци, ролки, може би и накладки.
Ще трябва да правиш застраховки, да плащаш еко такса, регистрация, номера и....ще ти трябват още доста пари.

Покупка на RAV4 XA30 2.0 - 2.2 D4D & 2.2 D-CAT /2005–2012/ - ОБЩА

Публикувано на: 26 Сеп 2018 10:03
от kamendc
Благодаря! За регистрации и т.н. е ясно, че ще трябват пари, но откъм обслужване поне мисля съм ОК, тази година е била в Тойота за смяна на филтри и масла вкл. доколкото разбирам френски език скорости, раздатка и заден диф. Transfer = раздатка; BV = boite de vitesse скоростна кутия; Pont AR = pont arriere заден мост
Затова ми хареса колата, изглежда запазена и обслужвана редовно в Тойота, така че мисля да я вземам, ще се похваля като му дойде времето.

Да се похваля с RAV4 III и някои въпроси

Публикувано на: 16 Окт 2018 16:14
от kamendc
Здравейте (вече) колеги, докарах си Рав4, присъединявам се към вашия форум и пускам няколко снимки, както и няколко въпроса, като се извинявам ако има вече писано, но не успях лесно да намеря.
1. От Франция дотук 2200км ми даде по борд среден разход 5.8/100, което ми се струва по-малко от реалния, може би с около половин-един литър? Дали има някакви настройки на борд-компютъра да се калибрира? Едно време имах БМВ и там от скрити менюта можеше да се зададе % коефициент за корекция.
2. Не успях да заредя повече от 47-48 литра дори на светеща резерва и показания по борд 40-50км оставащ пробег. А резервоарът четох, че бил 60 литра? Дали мога да пълня повече (спирам като изключи пистолета) или пък има резерва още 10 литра след като уж свърши пробега?
3. Беше паднал акумулатора и дистанционното в ключовете си беше "забравило" функцията, единият успяхме много лесно да го обучим с 2-3 пъти отключване и цъкване, брат ми го направи като че ли на шега, но на другия не успяхме да повторим същата процедура. Четох някъде едни много сложни стъпки, 5-6 пъти вадиш/махаш ключа от патрона, отваряш/затваряш врата, следвах уж тези стъпки но честно казано не много съвестно - дали има проста и надеждна процедура да си обуча и втория ключ? Той задейства централното и имобилайзера, но само от патрона, а дистанционното му не сработва.
4. В жабката има изкаран интерфейс за iPhone/iPod, аз нямам iPhone за проба, чудя се да си купувам ли айпод специално за да пускам МП3-ки през фабричното стерео, това нещо дали зарежда айпода? Ако не го зарежда и трябва да го вадя периодично да го включвам в ток, то си губи смисъла. По-добре да сменя интерфейса с такъв за проста флашка, нея поне не трябва да я зареждаш.

Засега това е от мен, дано не ми се налага да питам друго, а каквото мисля че може да е полезно на съфорумниците ще споделям и аз.