Страница 9 от 10

Публикувано на: 07 Фев 2012 19:14
от Japanese_fever
nowyaris написа:Смехотворни глупости ми се струва че пишеш,колега. :thumbsup:
Абе ти златна кола ли караш, че да й сипваш Amsoil, бе? laugh.gif

Публикувано на: 07 Фев 2012 19:15
от nowyaris
kaloyanko написа:Ме4о, благодаря ти много за информацията, нямам откъде другаде да я почерпя.
В случай, че някой се интересува - преди малко се обадих на вносителя на Amsoil.За съжаление имат разфасовки само от по галон.Доколкото си спомням - около 3,8л се пада.Няма литровки.Цената на галона 5W30 е 77 лева.Доставката е за тяхна сметка. unsure.gif.Това е като цяло.
Мисля,че имат пет литрови туби само за 5W40 за европейски двигатели.Попитай ги,не беше никак скъпо последно кат ходих в Шумен. 0/30 и 5/30 е само на галон и кварта.Аз на Яриса съм с 5/30.Имам в тубето около 700 мл.Ако са направили доставката да е за тяхна сметка,значи и тях ги е подгонила кризата-пролетта не бе така.

Публикувано на: 07 Фев 2012 19:17
от nowyaris
Japanese_fever написа:
nowyaris написа:Смехотворни глупости ми се струва че пишеш,колега. :thumbsup:
Абе ти златна кола ли караш, че да й сипваш Amsoil, бе? laugh.gif
Не,сипвам и Амсойл,за да не ми излезе после златна. :thumbsup:

Публикувано на: 07 Фев 2012 20:49
от kiril_kirilow
Карина 2,0 TD гони 250 000 км,по километраж(както каза един колега-Само тя си знае на колко е реално).
Fuchs TITAN SYN MC (10W-40)- от смяна до смяна си стой на средата.Сменя се на около 10 000 км.

Публикувано на: 07 Фев 2012 22:47
от Me4oKyX
Japanese - може AMSOIL-а наистина да е най-добър от всичките които изброих, но пък всичките които изброих са достатъчно по-добри от култово известните марки.... А и руснаците хич не са за пренебрегване, заедно с японците и техния ENEOS biggrin.gif С Енеоса Ролката се цедеше чувствително по-добре, спрямо Тойотското 5в40 масло..... Но да, АМС-а си е направо приказен, пък цената далеч не му е висока, че да НЕ го карам с такова масло laugh.gif 5в40 под 18лв за литър почти няма, даже 20 да не кажа, а АМС-а го внася едно момче от Лексус форума, така че цените са си направо приказни :thumbsup:

Ето му телефона - 0897 90 55 31 - Наско се казва - звънкайте и питайте, слагайте на Тотките и забравяте за всички грижи :thumbsup:

Публикувано на: 07 Фев 2012 23:15
от iwan33
Признавам, че тук за пръв път чух за Eneos", порових се малко и попаднах на това http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=25&t=20989. Към средата на темата се твърди, че "Eneos" всъщност е рециклирано масло което се произвежда в рафинерий в Румъния. Вярно ли е това?

Публикувано на: 07 Фев 2012 23:39
от Me4oKyX
Ванка - незнам за този ЕНЕОС от този дилър - аз си взех 20л туба от Англия директно и нямах никакви грижи... Не го гореше колата, а мойто дизелче рядко минава скорост без да стигне 2800-3200оборота... Та не съм от плавните шофери, но горене не повече от 100грама, АКО ги е изгоряло на 8000км :thumbsup:

Публикувано на: 07 Фев 2012 23:42
от Vesko
я някой да даде аргументиран отговор какво му е на брандираното масло тойота? През последните 5г не ми се е налагало да доливам... Та по какво да разбера че е "по-лошо" от амсойл-а?

ПП: Първата си тойота първите 3г я карах с каШтрол (както някой беше написал) и пак никога не съм доливал.

Публикувано на: 07 Фев 2012 23:52
от iwan33
Аз все още съм далеч от смяна на масло но ми стана интересна темата и ми се щеше да чуя мнения. Пък и рано или късно ще опра до смяна. Да попитам и друго. От какво зависи колко бързо ще потъмнее маслото в двигателя? Наясно съм, че освен да маже то мие но моето потъмня доста сериозно още на около 1000км. Старото беше като катран, правилно ли си мисля, че това с което съм сега всъщност измива двигателя? Уместно ли е да го сменя по-скоро, да речем на 5000км? Само да уточня, че не знам с каква марка масло съм в момента, каквото ми наляха в сервиза това е. Имам опаковката в гаража но от нея ми стана ясно само, че е 5W30...

Публикувано на: 07 Фев 2012 23:57
от Vesko
Защо всъщност производителите са оскъпили автомобилите снабдявайки ги с датчици за ниво на маслото, ако хората така и така си проверяват нивото на маслото? Без такива "безмислени" екстри (както всъщност са автомобилите в УСА) те биха били значително по-евтини biggrin.gif

ПП: За БГ пазара би трябвало и огледала за обратно гледане да не им слагат... и без това в БГ почти никой не ги изпозва biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2012 00:02
от jim_beam
аве хора,образовайте се малко,дидо и басман са се потрудили да намерят това>
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14926
и това>
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14931

за да не се налага да се пускат 1000 подобни теми като тая.
като че ли е редно да я оцветят в някакъв особен цвят,за да се вижда по-добре! dry.gif

пс> всъщност темата си е ок,но някои коментари... wacko.gif

Публикувано на: 08 Фев 2012 00:12
от PESHO OT MARS
desotodorov написа:Аз рекох да пробвам моята баба (минимум 180к км) с пълна синтетика, допреди това с полусинтетика 10W40 на Mobil и ESSO (няма го вече), не ми е горила от смяна до смяна, ама нали бях "повервал" на поверията, че ако и туря пълна синтетика (5W40/AMSoil) щяла да прогори..да прогори мааааа, не го пипа...4000км вече не е мръднало, при това съм на метан (не го "доливам" с бензин през сегментите), при това оборотите на ДВГ рядко падат под 3500 cool.gif (карам предимно "магистрално" и бързо...с 3-ма души + 90кг метановици в багажника...как да не я обичам тая кола ?!?
Яд ме е че 6-пъти преди това и слагах полусинтетика...ама, добре че има хора дето отварят на другите очите.
Мисля че дестеки пъти съм разказвал за тази "гаражно/майсторска притча" за маслата гъстотата и пангалактическия гаргаробластер....
и поне един ме е чул мен или някой друг като мен.

Публикувано на: 08 Фев 2012 07:44
от nowyaris
Vesko написа:я някой да даде аргументиран отговор какво му е на брандираното масло тойота? През последните 5г не ми се е налагало да доливам... Та по какво да разбера че е "по-лошо" от амсойл-а?

ПП: Първата си тойота първите 3г я карах с каШтрол (както някой беше написал) и пак никога не съм доливал.
Ами нищо му няма,само дето не се знае кой го прави.То и на цар Киро на уискито му му няма нищо(повечето пъти),ама много народ не иска да го пие-налита на оригинално от Тенесси.А относно първата ти Тойота че не си доливал-не си.Само си разливал. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2012 10:32
от Vesko
nowyaris написа:
Vesko написа:я някой да даде аргументиран отговор какво му е на брандираното масло тойота? През последните 5г не ми се е налагало да доливам... Та по какво да разбера че е "по-лошо" от амсойл-а?

ПП: Първата си тойота първите 3г я карах с каШтрол (както някой беше написал) и пак никога не съм доливал.
Ами нищо му няма,само дето не се знае кой го прави.То и на цар Киро на уискито му му няма нищо(повечето пъти),ама много народ не иска да го пие-налита на оригинално от Тенесси.А относно първата ти Тойота че не си доливал-не си.Само си разливал. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Не си прав. Маслото го разливах на втората... ама то с пукнат картер колкото и да налееш все ше го "изгори" biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2012 10:45
от nowyaris
Vesko написа:
nowyaris написа:
Vesko написа:я някой да даде аргументиран отговор какво му е на брандираното масло тойота? През последните 5г не ми се е налагало да доливам... Та по какво да разбера че е "по-лошо" от амсойл-а?

ПП: Първата си тойота първите 3г я карах с каШтрол (както някой беше написал) и пак никога не съм доливал.
Ами нищо му няма,само дето не се знае кой го прави.То и на цар Киро на уискито му му няма нищо(повечето пъти),ама много народ не иска да го пие-налита на оригинално от Тенесси.А относно първата ти Тойота че не си доливал-не си.Само си разливал. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Не си прав. Маслото го разливах на втората... ама то с пукнат картер колкото и да налееш все ше го "изгори" biggrin.gif
Моля за извинение за фактологическата ми грешка.Обещавам да се стегна и да помня по-точно като ми говорят.Иначе с каквото и масло да си в двигателя-Тойота си е Тойота-кремък и чакмак. biggrin.gif