В този форум ще се обсъждат срещите - национални, регионални и квартални 

		
		
		
			- 
				
																			 Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена  благодарност: 1 път
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от Uncle Dido » 16 Юли 2009 19:34
			
			
			
			
			andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят 
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	Uncle Dido
 
	
		
		
		
			- 
				
								Troshko							
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от Troshko » 16 Юли 2009 20:14
			
			
			
			
			Fido Dido написа:andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят 
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
 
За какво са 16 клапана ,като можеш да си имаш 8-ем резерФ  

			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	Troshko
 
	
		
		
		
			- 
				
								andrian999999							
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена  благодарност: 2 пъти
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от andrian999999 » 18 Юли 2009 01:47
			
			
			
			
			Fido Dido написа:andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят 
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
 
   лъжеш бе, верно ли ? луд съм много ми харесва макар  един приятел да разправя, че бая се чупели.  Добре де 450к.с ама нов мотор ли са правили, интересно ми е ,разкажи. ще я пускат ли на състезания. напоследък гледам , поради липса на пари доста хора  копуват стари коли и карат хоби кар на затворен марширут-писта, от любов и ентусиазъм към спорта . щтото за рали доста скъпо то и за писта трябват доста де.
			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	andrian999999
 
	
		
		
		
			- 
				
																			 diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от diver » 18 Юли 2009 10:24
			
			
			
			
			andrian999999 написа:Fido Dido написа:andrian999999 написа:по принцип мисля че тунинговането е ташак работа с тия ауспоси дето само пърдят 
Ами миналата седмица правих едно такова пърдящо, на една Ланча, Интеграле. Умряла работа - осем клапановия мотор извади само 450 к.с.
Верно - ташак работа.
 
   лъжеш бе, верно ли ? луд съм много ми харесва макар  един приятел да разправя, че бая се чупели.  Добре де 450к.с ама нов мотор ли са правили, интересно ми е ,разкажи. ще я пускат ли на състезания. напоследък гледам , поради липса на пари доста хора  копуват стари коли и карат хоби кар на затворен марширут-писта, от любов и ентусиазъм към спорта . щтото за рали доста скъпо то и за писта трябват доста де.
 
Да се чупят, да се чупят колко да се чупят....инак сигурен съм, че човека си е направил ежедневка, да не го бегат само пернишките гоуфета по светофарите....
П.П. Диде, тургнахте ли му сини пръскалки, или тез 450 коня са натурал? 
 
   
  
			 
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	diver
 
	
		
		
		
			- 
				
								Bass_Man							
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена  благодарност: 1 път
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от Bass_Man » 18 Юли 2009 11:44
			
			
			
			
			Не са натурал ве  

  принудителни са  !  

			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	Bass_Man
 
	
		
		
		
			- 
				
								andrian999999							
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена  благодарност: 2 пъти
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от andrian999999 » 25 Юли 2009 01:44
			
			
			
			
			 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
 
			
									
						
			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	andrian999999
 
	
		
		
		
			- 
				
																			 diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от diver » 25 Юли 2009 08:33
			
			
			
			
			andrian999999 написа: 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
 
Как точно си представяш, че се мерят конете на двигателя? Загубите по трансмисия и т.н. са между 20% и 50% в зависимост от зависи....Тези 450 кончета са на колелата колега. На вала вероятно са къде или над 600...
			 
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	diver
 
	
		
		
		
			- 
				
								Troshko							
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от Troshko » 25 Юли 2009 09:05
			
			
			
			
			andrian999999 написа: 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
 
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е  

			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	Troshko
 
	
		
		
		
			- 
				
								andrian999999							
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена  благодарност: 2 пъти
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от andrian999999 » 28 Юли 2009 02:02
			
			
			
			
			Tibi.B написа:andrian999999 написа: 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
 
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е  

 
  
е колко е?
			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	andrian999999
 
	
		
		
		
			- 
				
								Troshko							
- Мнения: 2094
- Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от Troshko » 28 Юли 2009 08:15
			
			
			
			
			andrian999999 написа:Tibi.B написа:andrian999999 написа: 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е  

 
  
е колко е?
 
Давам пример ,Хонда с 2000 (240 коня) на диното дава 175/180 коня .
Както се досещаш върти само един мост  

			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	Troshko
 
	
		
		
		
			- 
				
																			 diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от diver » 28 Юли 2009 08:30
			
			
			
			
			andrian999999 написа:Tibi.B написа:andrian999999 написа: 
натурал е 177кс.  само не разбирам , дават 2 вида на двигателя и на колелата, това дето го казват е на двигателя предполагам. а кога е на колелата, и колко са загубите. примерно 450к.ц. на двигателя на колелата колко ще е? 360 ли примерно
Твойта селика не си мисли ,че е повече от 170кс на колелата доста надолу е  

 
  
е колко е?
 
Ако чукне 150 ще е добре. При 4х4 загубите са повечко. Последно в ХЕАД гледах един кайен дет чукна 125 кончета  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif
			 
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	diver
 
	
		
		
		
			- 
				
								andrian999999							
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена  благодарност: 2 пъти
						
						
														
							
						
									
						Мнение
					
								от andrian999999 » 28 Юли 2009 18:33
			
			
			
			
			дотук всичко ясно , само още не мога да разбера дали карам и двете си коли със приста ойл. Ако не бях дошъл на срещата в неделя сега нямаше да се чудя.
			
									
						
			
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	andrian999999
 
 
	
	
		Кой е на линия
		Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост