Страница 73 от 160

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 00:20
от BOz
Значи викаш Приуса е в класа на Ц5-цата. Демек там където е и Авенсис-а да речем? Ба този и Приус. Явно като го гледаш от страни много респект ти вдъхва. laugh.gif
Голям смях човек.
Като няма какво да кажеш поне си замълчи.
Ама е кофти като няма какво да кажеш срещу цифрите. Е, пробваш се де. Явно си твърдо на тезата, че дори и в леглото на калъп да се сгащят, то пак да кажеш - не е това което изглежда. laugh.gif
Или пък разбираш ли, че Приуса бил по-мощен. Колко по-мощен? За първите 500 метра докато му свърши уникалния ток. А след това.
А ти може ли да намериш кола, която да е 130+ коня, която да ускорява за "невероятноте" 11 секунди до 100км?
Нещо съвсем ти издиша теорията. Спри и се прегледай.
Ооо, забравих. То Приуса направо влиза в сегмента с луксозните автомобили, ама там под 200 коня няма автомобил. Така, че вярно е най-икономичния в този сегмент. worthy.gif

Хайде. Лека. Лягам си с усмивка. Такива като теб ме развеселяват много. punk.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 00:27
от Scott
LEXUS написа:...ако беше така, Аурис 1.33 старт-стоп щеше да е по-икономичен от Приус,ама не е ...
Само доказва факта, че Тойота не могат да правят добри двигатели и прибягват до допълнителни системи за да постигнат нивото на водещите производители. tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 01:43
от LEXUS
BOz написа:Значи викаш Приуса е в класа на Ц5-цата. Демек там където е и Авенсис-а да речем? Ба този и Приус. Явно като го гледаш от страни много респект ти вдъхва. laugh.gif
Голям смях човек.
Като няма какво да кажеш поне си замълчи.
Ама е кофти като няма какво да кажеш срещу цифрите. Е, пробваш се де. Явно си твърдо на тезата, че дори и в леглото на калъп да се сгащят, то пак да кажеш - не е това което изглежда. laugh.gif
Или пък разбираш ли, че Приуса бил по-мощен. Колко по-мощен? За първите 500 метра докато му свърши уникалния ток. А след това.
А ти може ли да намериш кола, която да е 130+ коня, която да ускорява за "невероятноте" 11 секунди до 100км?
Нещо съвсем ти издиша теорията. Спри и се прегледай.
Ооо, забравих. То Приуса направо влиза в сегмента с луксозните автомобили, ама там под 200 коня няма автомобил. Така, че вярно е най-икономичния в този сегмент. worthy.gif

Хайде. Лека. Лягам си с усмивка. Такива като теб ме развеселяват много. punk.gif
Изобщо не се интересувам от истеричните ти опити да манипулираш фактите. Нито ме вълнува какво мислиш ти. Такива като теб много са писали тук и винаги накрая на спора завършват така- с личностни оценки, но без цифри в подкрепа на тезата им.

Радвам се ,че се смееш, това е хубаво нещо. Също така се радвам,че знам в кой клас е Приус и ми става още по-смешно на мен как ти въпреки явната си некомпетентност, въпреки че ти личи,че си невежа по темата от 5 преки, си доста нахален и се опитваш да превърнеш непознанието си в някакъв вид хумор, колкото и примитивен да е той. Е, не си случил на кой да ги пишеш тия. Има и по-невзискателни форуми към въпроса за истината и цифрите,с които според мен си привикнал. Но тази чалга в мисленето не е целесъобразно да прилагаш навсякъде. Дори от гледна точка на това какво мнение ще съставиш за себе си, а много по-важното - за обективността на тезата си спрямо незрялите похвати за доказването й.

Не само,че цифрите са в полза на тезата ми,ами нахалността ти да ги изопачиш в твоя полза е абсурдна. За това ти казах,че диалог с теб е нелеп- ти си предубеден и на всичкото отгоре напук на цифирте налагаш позицията си, която не е вярна просто. Нито Приус е в класа на Ситорен C4,нито е с неговата мощност, за да ги сравняваш на една основа. Но въпреки детинските ти опити, цифрите отново те опровергаха - дори с един клас по-нисък автомобил и с по-малка мощност Приус показва идентичен разход.Определено ти трябваШЕ да замълчиш още преди няколко поста,а не да упорстваш да убеждаваш против цифрите. Приус 3 ускорява по-близо до 10 секунди отколкото до 11 сек.. И независимо дали му е свършил токът , или не Приус ускорява за същите секунди. Това поне трябва да си разбрал след като си си купил Приус.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 01:58
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:...ако беше така, Аурис 1.33 старт-стоп щеше да е по-икономичен от Приус,ама не е ...
Само доказва факта, че Тойота не могат да правят добри двигатели и прибягват до допълнителни системи за да постигнат нивото на водещите производители. tooth.gif
Ако следвам конструирането на умозаключението при теб, това означава,че никой производител не прави добри двигатели/бензинови/, които да постигнат нивото на водещите хибридни системи на Тойота Приус. Тоест това,което си казал за двигателите на Тойота или важи за всички останали, или не е вярно.

И между другото по-водещ автомобилен производител в световен план от Тойота и Лексус надали има.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 07:56
от slowtraveler
LEXUS написа:....И независимо дали му е свършил токът , или не Приус ускорява за същите секунди.
Това не е точно така, но мениджмънта на автомобила позволява практически да няма 'свършването на тока' ако се мери 0-100км/ч...
Изключително трудно е да се създадат условия едновременно и да няма ток, и автомобила да е спрял.
Просто при смъкване нивото на батерията, при намаляването на скоростта при спиране ДВГ ще е останал да работи за да вдигне нивото. И при спиране не трябва да ползваш спирачка/генератора за да не я дозарежда. В края на краищата се искат батерията да даде ток само 10-11 секунди (prius 3 не ускорява ли до 100км/ч за 10.9сек?)...
Предполагам, че ако мъчиш автомобила на EV режим по плавно нагорнище, и спреш без спирачки точно когато батерията е празна, може да се направи опит за ускорение 0-100, като в известен диапазон от време колата да е само на ДВГ, и да няма какво да смуче от батерията... Т.е. да е под 100к.с..
При максимални режими там е ясно - там можеш да изцедиш батерията и да получиш 'куц' автомобил докато не отпуснеш газта за определено време...

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 04 Юни 2014 09:10
от BOz
slowtraveler написа:
LEXUS написа:....И независимо дали му е свършил токът , или не Приус ускорява за същите секунди.
Това не е точно така, но мениджмънта на автомобила позволява практически да няма 'свършването на тока' ако се мери 0-100км/ч...
Изключително трудно е да се създадат условия едновременно и да няма ток, и автомобила да е спрял.
Просто при смъкване нивото на батерията, при намаляването на скоростта при спиране ДВГ ще е останал да работи за да вдигне нивото. И при спиране не трябва да ползваш спирачка/генератора за да не я дозарежда. В края на краищата се искат батерията да даде ток само 10-11 секунди (prius 3 не ускорява ли до 100км/ч за 10.9сек?)...
Предполагам, че ако мъчиш автомобила на EV режим по плавно нагорнище, и спреш без спирачки точно когато батерията е празна, може да се направи опит за ускорение 0-100, като в известен диапазон от време колата да е само на ДВГ, и да няма какво да смуче от батерията... Т.е. да е под 100к.с..
При максимални режими там е ясно - там можеш да изцедиш батерията и да получиш 'куц' автомобил докато не отпуснеш газта за определено време...
Макар и от скоро да карам Приус, вече го играх този номер, без да искам.
Просто като види достатъчно баир колата, като привърши батерията, то оставаш само на ДВГ.
Ей в този момент колата няма нищо общо като поведение спрямо стандарното си поведение, когато я караш по равен път.
Ама колегата се мъчи да обясни, че разбираш ли имаш толкова мощ в този автомобил, че не е истина и не е редно да се сравнява с по-нискомощен такъв дизелов еквивалент. tooth.gif
С тази разлика, че ако тръгнат да се сравняват мощностите на двата типа двигатели, то Приуса ще издържи между нулевия и първия километър на магистралата. След това останалите 400 километра до морето са без значение за неговата невероятна мощност, която направо иначе ти чупи гърба. stretcher.gif

Дори колегата сам е дал разхода на двата автомобила - при дизела 4.99 а при Приуса 5.02. А бе както и да го гледам, някак си не мога да видя, че Приуса е по-икономичен. Все пак знам, че 4,99 е по-малко число от 5.02, въпреки, че се мъчат да ни убедят твърдо, че приуса бил по-икономичен. Минах 2-ри клас и успях да не се подлъжа. tooth.gif

А най-ме кефи да видя компактния клас, където би бил най-икономичния хибрид правен някога от Тойота:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 4,76/100 среден разход.

Сега да погледнем най-икономичната дизелова въшка с автоматична скоростна кутия:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 3,54/100 среден разход.

Това прави над 1/3 по-икономичен дизеловия двигател от най-икономичния хибрид на Тойота. 33% по-икономичен. Тойота я чакат столетия докато успее с бензинов хибриден двигател да направи такъв разход, както някой са постигнали преди десетилетие с дизелов. tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 03:13
от LEXUS
BOz написа:
slowtraveler написа: Дори колегата сам е дал разхода на двата автомобила - при дизела 4.99 а при Приуса 5.02. А бе както и да го гледам, някак си не мога да видя, че Приуса е по-икономичен. Все пак знам, че 4,99 е по-малко число от 5.02, въпреки, че се мъчат да ни убедят твърдо, че приуса бил по-икономичен. Минах 2-ри клас и успях да не се подлъжа. tooth.gif

А най-ме кефи да видя компактния клас, където би бил най-икономичния хибрид правен някога от Тойота:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 4,76/100 среден разход.

Сега да погледнем най-икономичната дизелова въшка с автоматична скоростна кутия:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 3,54/100 среден разход.

Това прави над 1/3 по-икономичен дизеловия двигател от най-икономичния хибрид на Тойота. 33% по-икономичен. Тойота я чакат столетия докато успее с бензинов хибриден двигател да направи такъв разход, както някой са постигнали преди десетилетие с дизелов. tooth.gif

Ти нормален ли си? Или трябва да ти се повтаря по няколко пъти? Ситроен C4 е клас по-надолу от Приус и с по-ниска мощност и въпреки това харчат идентично 5/100км.. Тоест по-големипт и мощен хибрид харчи идентично с по-малкия и маломощен дизел.


За Ярис Хибрид - ти случайно да си видял,че Ярис хибрид е около 40% по-мощен от Ауди с 60 конски сили? Къде сравняваш ауди 3 цилиндрово дизелче с 60 коня с високотехнологичен Ярис хибрид с почти двойна мощност. Това ли изрови след толкова търсене. Доколкото знам твърдеше,че ще намериш много коли от класа на Приус автоматици с разход под 3/100км. Да те цитирам ли, пълните ти предубедени глупости,които само ти си вярваш, но не ги налагай!

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 03:22
от LEXUS
BOz написа:


А най-ме кефи да видя компактния клас, където би бил най-икономичния хибрид правен някога от Тойота:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 4,76/100 среден разход.

Сега да погледнем най-икономичната дизелова въшка с автоматична скоростна кутия:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Какво имаме? 3,54/100 среден разход.

Това прави над 1/3 по-икономичен дизеловия двигател от най-икономичния хибрид на Тойота. 33% по-икономичен. Тойота я чакат столетия докато успее с бензинов хибриден двигател да направи такъв разход, както някой са постигнали преди десетилетие с дизелов. tooth.gif
Ауди го чакат столетия докато направи икономичен двигател като хибрида Ярис. Като са постигнали преди десетилетие Ауди защо го спряха от производство този дизел? Нали много хубав? Само че има няма 50-60 коня с 3 цилиндъра,гавра с шофъора.

Изобщо коментарите са ти нелепи. Ти дори не осъзнаваш колко си комичен и нахален обаче. Хубаво е да си комичен, допустимо е да си некомпетентен, но ти си нахален. Това ти е грешката. Но това е лично твоя работа. Мен никак не ме интересуват личностните ти характеристики, важното е да разберат четящите що за преднамерен манипулатор си. Ти си си втълпил ,че дизелът е по-икономичен от хибрида, но това не е така и поради фактът,че цифрите те оборват, ти изкривяваш критериите и се опитваш да го представиш за нормално и истина. Е, не става.

Научи се и че Ярис не е в компактния клас. Изобщо научи автомобилните класове и тогава наливай акъл по форумите кое колко харчи. Ама не да сравняваш триколка с 50 коня с високотехнологичен японски хибрид. И аз мога да сравня колело с дизел и да е по-икономично.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 03:32
от LEXUS
BOz написа:
slowtraveler написа:
LEXUS написа:....И независимо дали му е свършил токът , или не Приус ускорява за същите секунди.
Това не е точно така, но мениджмънта на автомобила позволява практически да няма 'свършването на тока' ако се мери 0-100км/ч...
Изключително трудно е да се създадат условия едновременно и да няма ток, и автомобила да е спрял.
Просто при смъкване нивото на батерията, при намаляването на скоростта при спиране ДВГ ще е останал да работи за да вдигне нивото. И при спиране не трябва да ползваш спирачка/генератора за да не я дозарежда. В края на краищата се искат батерията да даде ток само 10-11 секунди (prius 3 не ускорява ли до 100км/ч за 10.9сек?)...
Предполагам, че ако мъчиш автомобила на EV режим по плавно нагорнище, и спреш без спирачки точно когато батерията е празна, може да се направи опит за ускорение 0-100, като в известен диапазон от време колата да е само на ДВГ, и да няма какво да смуче от батерията... Т.е. да е под 100к.с..
При максимални режими там е ясно - там можеш да изцедиш батерията и да получиш 'куц' автомобил докато не отпуснеш газта за определено време...
Макар и от скоро да карам Приус, вече го играх този номер, без да искам.
Просто като види достатъчно баир колата, като привърши батерията, то оставаш само на ДВГ.
Ей в този момент колата няма нищо общо като поведение спрямо стандарното си поведение, когато я караш по равен път.
Ама колегата се мъчи да обясни, че разбираш ли имаш толкова мощ в този автомобил, че не е истина и не е редно да се сравнява с по-нискомощен такъв дизелов еквивалент. tooth.gif
С тази разлика, че ако тръгнат да се сравняват мощностите на двата типа двигатели, то Приуса ще издържи между нулевия и първия километър на магистралата. След това останалите 400 километра до морето са без значение за неговата невероятна мощност, която направо иначе ти чупи гърба. stretcher.gif
Първо, Приус 3 ускорява за 10,4 сек 0-100км./ч. независимо колко му е разредена батерията, колко го караш в баир и колко спускаш. Характеристиката 0-100км./ч. е еднаква и се поддържа от хибридната система.

И какво чупене на гърба бе, какви са тия детински приказки. Ти на колко години си изобщо. Точно пък на старт на светофар примерно Приус е много по-пъргав примерно от дизелово бмв,което влачи 2 тона зад гърба си и е с турбо-лаг. Така, и след първия километър Приус поддържа характеристиките на хибридната система. Как по-точно до морето 400 км. ще е по-слаб Приус като дори да излезеш от София и междуградските пътища,където постоянно имаш спиране-тръгване, изпреварване,намаляване, дори на магистралата при спускане ,веднага зарежда ток,който след това ползва, при намаляване след или преди изпреварване, зарежда ток и т.н. Тоест ти нямаш идеални условия като на летище и свободна лента постоянно, пътуването е свързано с постоянни промени на скоростта. Поддържането на постоянна скорост от 150-180 км./ч/ не е абсолютно никакъв проблем за Приус,а при всяка промяна от скоростта той продължава да зарежда ток,а след това да го ползва и това е много полезно именно при бързо изпреварване,защото се включва ел.моторът и подпомага основния двигател в определени режими.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 08:20
от slowtraveler
LEXUS написа:..Първо, Приус 3 ускорява за 10,4 сек 0-100км./ч. независимо колко му е разредена батерията, колко го караш в баир и колко спускаш. Характеристиката 0-100км./ч. е еднаква и се поддържа от хибридната система....
1. Като няма ток в батерията кое дава допълнителна енергия за достигането на 136к.с., при условие, че ДВГ е под 100к.с.?
2. Без значение марката и теглото (ако ще и да е 10 тона) - когато в спецификацията на един автомобил е дадено ускорение 0-100 11сек, а на другия - 8сек очевидно втория ускорява по-бързо :whistle:

Във връзка с горното - ако има някой с приус във Варна може да го пробваме с дизелака и 2.5 тона на гърба tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 09:09
от Rudy
slowtraveler написа:Във връзка с горното - ако има някой с приус във Варна може да го пробваме с дизелака и 2.5 тона на гърба tooth.gif
Никога не съм харесвал "побойници", които по праввило налитат на видимо по-слаби опоненти и никога на равностойни или превъзхождащи ги...
Та в тази връзка, ако някога дойдеш в София да видим, как ускоряват коли с еднакво тегло...

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 10:10
от slowtraveler
Rudy написа:
slowtraveler написа:Във връзка с горното - ако има някой с приус във Варна може да го пробваме с дизелака и 2.5 тона на гърба tooth.gif
Никога не съм харесвал "побойници", които по праввило налитат на видимо по-слаби опоненти и никога на равностойни или превъзхождащи ги...
Та в тази връзка, ако някога дойдеш в София да видим, как ускоряват коли с еднакво тегло...
Уверен съм, че до 100 Лексъса ще ускори по-бързо (при заредена батерия) - все пак е с половин тон по-лек и с двадесеттина коня (при заредена батерия) повечко... :thumbsup: То и в книгите си го пише - разлика около 0.6-1сек...
Коментара ми бе във връзка с мнението, че дизелова кола от 2 тона не можела да ускори по-бързо от Приуса tooth.gif
Та затова и предложих - въпреки, че е глупаво да се смята, че джипа е драг-монстер tooth.gif stupid.gif

П.С. никога досега не съм се 'гонил', точно поради негативното ми отношение към такъв тип нищо не доказващи 'състезания' tooth.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 10:59
от Rudy
slowtraveler написа: Уверен съм, че до 100 Лексъса ще ускори по-бързо (при заредена батерия) - все пак е с половин тон по-лек и с двадесеттина коня (при заредена батерия) повечко... :thumbsup: То и в книгите си го пише - разлика около 0.6-1сек...
Коментара ми бе във връзка с мнението, че дизелова кола от 2 тона не можела да ускори по-бързо от Приуса tooth.gif
Та затова и предложих - въпреки, че е глупаво да се смята, че джипа е драг-монстер tooth.gif stupid.gif
П.С. никога досега не съм се 'гонил', точно поради негативното ми отношение към такъв тип нищо не доказващи 'състезания' tooth.gif
@Slow - не ме разбирай погрешно - исках само да покажа, че когато се сравнява трябва да се прави по адекватни и сравними показатели.
Тук непрекъснато се сравняват несравними неща. Никой разумен човек не оспорва предимствата на дизелите при шофиране със сравнително постоянна скорост, каквото е магистралното и въобще извънградското... И едва ли има някой който да мисли, че не е най-евтино с кола да се придвижва на метан...
Обаче никой разумен не изключва от разходите по придвижването разходите за ремонт и обслужване и да смята само горивото...

ПП. Понеже няколко пъти писа "(при заредена батерия)" - при мен се зарежда почти непрекъснато - пълно разреждане има само ако обикалям на ел.мотор, което за мен е непостижимо, 'щото аз като натисна педала на газта се включва ДВГ. За повече от 2 год. съм разреждал батерията до лилаво само 2 пъти!
Да не говорим, че заради еко нормите, ДВГ се включва винаги като запалиш колата за да загрее катализатора, независими колко ти е пълна батерията.

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 11:04
от BOz
Много добре го е казал колегата slowtraveler.

Някой си мисли, че Приус-а летял направо, а реално си е пълна трагедия в това отношение.
И изказване, че на светофар с БМВ-то някой Приус щял да ме "бие", колко и детински да звучи изказването, то трябва да си много наивен и да не знаеш въобще какво говориш.
Точно на светофар, тръгване от 0км/ч с БМВ-то, на първите 50 метра ще направя разлика от поне 20 метра на който и да е Приус. tooth.gif
Ама такава разлика, че просто няма да знае как е станало и ще помисли, че някой ме е ударил отзад, за да излетя така напред.
Иначе Приуса голяма машина излезе. Не стига, че харчи 0.2/100, а вече и на расови автомобили започна да налита. worthy.gif

Руди, не знам на Лексуса как е, но лично на моя Приус я си останал в задръстване малко по-дълго време, я батерията е светнала в лилаво. Няма как колата да стои на място, а батерията да не пада. И тогава се наблюдават едни такива хубави разходи. Естествено непостижими за някои в този форум.
Ти ако за 2 години си я виждал 2 пъти лилава, аз съм я виждал за един ден сигурно 50 пъти. biggrin.gif

Re: Икономичен автомобил ли е Приус?

Публикувано на: 05 Юни 2014 11:17
от Rudy
BOz написа:Точно на светофар, тръгване от 0км/ч с БМВ-то, на първите 50 метра ще направя разлика от поне 20 метра на който и да е Приус. tooth.gif
Само да уточним нещо и да изравним критериите - на бмв-то колко му е разхода в това задръстване дето спомена?
Защото аз на дизеловия си авенсис (2.0) - 12-14 л/100 градско в София правех ежедневно... (къси/студени пътувания).

Прави ми впечатление, че доста избиратено ми четете постовете. Кога ще престанете да сравнявате турбо с атмосферни двигатели?