Страница 8 от 8

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 08 Авг 2017 17:46
от YoKK
Е не се ли реши вече проблема след почистване на дюзите?!

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 21 Авг 2017 09:30
от man0war
Аз този проблем с моята Corolla съм си го решил като когато е студена, още на първия оборот чуквам газта, натискам я и я отупскам вднага. На втория до третия оборот пали. Ако не стане или збравя да чукна газта, връщам ключа и завъртам отново. Иначе винаги пали от втория път. Така вече над 8 години...

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 23 Окт 2018 22:07
от wish_master
Здравейте,

имам проблем с първото палене и поддържането на оборотите на празен ход при студен и топъл двигател. Королата е 1.4 97 коня бензин 2002. Компютърната диагностика показа проблемен дросел. Майсторът взе от морга дросел от същия двигател 4ZZ-FE , но с него оборотите стоят на 2000 и не падат. Според него компютърът не го разпознава. Наложи се да го върнем и монтираме стария проблемен.
Някой може ли да каже каква е процедурата за подмяната на въпросния дросел и дали трябва да се правят някакви корекции в компютъра, за да се "виждат"?
Всякакви съвети ще са от голяма полза.
Благодаря предварително!

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 27 Окт 2018 11:27
от Двигателист
wish_master написа: 23 Окт 2018 22:07 Здравейте,

имам проблем с първото палене и поддържането на оборотите на празен ход при студен и топъл двигател. Королата е 1.4 97 коня бензин 2002. Компютърната диагностика показа проблемен дросел. Майсторът взе от морга дросел от същия двигател 4ZZ-FE , но с него оборотите стоят на 2000 и не падат. Според него компютърът не го разпознава. Наложи се да го върнем и монтираме стария проблемен.
Някой може ли да каже каква е процедурата за подмяната на въпросния дросел и дали трябва да се правят някакви корекции в компютъра, за да се "виждат"?
Всякакви съвети ще са от голяма полза.
Благодаря предварително!
Как така диагностиката е показала проблемен дросел, при положение, че на 4zz той е механичен (с жило) ? Там ел.устройства са регулатора за празен ход и датчика за положение на дроселовата клапа. И двата се предлагат като отделни части.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 27 Окт 2018 14:07
от slowtraveler
Навярно TPS?

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 30 Окт 2018 12:36
от wish_master
Баща ми е бил на диагностиката. Въпросният майстор е проверил цената на проблемната част в тойота варна и са казали 1400лв. За това се е наложило да търсят втора употреба от могра.
Явно ще направим диагностика на друго място, защото и за мен информацията, която ми препредава баща ми няма никаква логика.
Вчера той е записал королата за сервизна акция в тойота варна и все пак е споменал за проблема. Отговорът им бил 2400лв 😁
Какви са тези цени? Това реално ли е?
Колата и сега си върви, но пали трудно и оборотите след връщане падат и аха да изгасне. На мен ми изглежда като проблем с регулатора на оборотите за празен ход, но май наистина има връзка с количеството въздух, което минава през дросела, заради паленето на студен двигател.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 11 Дек 2018 18:19
от borkonikoloff
Та от всичко прочетено из цялата тема така и не разбрах имаше ли някой проблем с паленето зимата....при мен паднат ли температурите (около -5) и пали след 4 5 път...дори не го държа много и пали от втори път и то малко тегаво....вдига обороти на 1600 и държи ги известно време и после на 1400. Това е корола е12 1.6 3zz

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2002 - не пали при първи старт сутрин ?

Публикувано на: 13 Яну 2019 15:24
от ангелчо
Здравейте кой отговаря за оборотите при този мотор корола е12 1.6 3zz при студен старт неподържа обороти и гасне дори при опит да подадеш газ с педала нестава